Niezla, rusza na pelnym gazie? Cofac powinno sie powoli, przeciez wlaczala sie do ruchu
SEBIXYnaSYBIR
Cofaą to powinno się do tyłu – to primo.
Grzesiek
Nie opanowała mocy 1.4, co za lat świetności miał 90 HP
kuku
oj tam pomyliła, robią wszystko takie papierowe teraz, gdzie te żelbetony z dawnych lat …
szacun za styl, też sobie lubiie czasem coś rozwalić, demolka RULZZ! ;p
Skrzynia nie skrzynia. W Astrze F żeby wrzucić wsteczny trzeba wpierw podnieść pierścień na drążku zmiany biegów… jak mogła tego nie zrobić, nie rozumiem.
Miałem Vectrę A i Astry F i G kiedyś i rzeczywiście kiedyś tak było, ale jak ostatnio jechałem Insignią z wypożyczalni, to okazało się, że zmienili 'system’. Teraz zamiast pierścienia jest przycisk, podobny do przycisku na wybierakach niektórych skrzyń automatycznych.
Pdx
vectra b czy omega b miała również skrzynie z R na miejscu 6 biegu
kat
Dobrze ze w witryne jak by walnela w inne auto to pewnie by uciekla i tyle by bylo…
JANosik
biedna biedronka… przeżyła ?
Stefanek
Może była niezadowolona z zakupów
Albo wstała lewą nogą.
Dawid
Patrząc na powyższe zdjęcie zapewne kierowca samochodu, podjechał samochodem dotykając kołami krawężnika, w trakcie wyjeżdżania, (wrzucony niewłaściwy bieg jak opisane w artykule) wrzuciła 1 zamiast wstecznego, puszczając sprzęgło i dodając lekko gazu miała problem z wyjechaniem, w tym przypadku jednak auto miało problem z przeskoczeniem krawężnika, ale chyba opór kół nie dał do myślenia, że coś nie tak. Wiec kierowca dodał więcej gazu aby wyjechać a w efekcie z większym impetem przeskoczyć krawężnik i uderzyć w market, Ale to tylko moje spekulacje.Gorzej jak faktycznie kierowca wbił niewłaściwy bieg i but.Człowiek to zagadka, a pleć piękna to nawet zawiła zagadka 🙂 Pozdrawiam
rai
Trafna uwaga
Paula
Powinni takiej tepej rurze zabrac prawko jak jej sie biegu myla
Może owa kierująca przesiadła się z mercedesa ze sportową skrzynią 😉 ? Wprawdzie tam, żeby wbić wsteczny, trzeba było unieść dźwignię nieco do góry, ale jak przesiadłem się potem na samochód ze skrzynią o „normalnym” układzie włączania biegów, to czasem mi się zdarzyło zamiast wstecznego wrzucić „jedynkę”, bo wyglądało to mniej więcej tak: http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2013/05/Mercedes-Benz-190E-2-3-16-gear-shift-knob.jpg
Pozdrawiam.
Kamil
Ło matko i córko. A cóż to za dziwny układ biegów?! Mesie takie miały? Do tej pory to wsteczny wędrował w różne miejsca, a inne normalnie. Ale żeby wszystkie biegi tak pozmieniać?!
Wspaniały układ stworzony do jazdy po torze – wówczas nie używa się jedynki i wstecznego – dlatego są one „obok” po to, by jak najszybciej zmieniać biegi w zakresie od 2 do 5. Pozdrawiam 🙂
Niezla, rusza na pelnym gazie? Cofac powinno sie powoli, przeciez wlaczala sie do ruchu
Cofaą to powinno się do tyłu – to primo.
Nie opanowała mocy 1.4, co za lat świetności miał 90 HP
oj tam pomyliła, robią wszystko takie papierowe teraz, gdzie te żelbetony z dawnych lat …
szacun za styl, też sobie lubiie czasem coś rozwalić, demolka RULZZ! ;p
Aneta w akcji hehehe
A tam pomyliła , stary grat i skrzynia kiepska .
Skrzynia nie skrzynia. W Astrze F żeby wrzucić wsteczny trzeba wpierw podnieść pierścień na drążku zmiany biegów… jak mogła tego nie zrobić, nie rozumiem.
W każdym oplu tak jest.
Nie w każdym polu. W skrzyni f23 tak nie ma.
Miałem Vectrę A i Astry F i G kiedyś i rzeczywiście kiedyś tak było, ale jak ostatnio jechałem Insignią z wypożyczalni, to okazało się, że zmienili 'system’. Teraz zamiast pierścienia jest przycisk, podobny do przycisku na wybierakach niektórych skrzyń automatycznych.
vectra b czy omega b miała również skrzynie z R na miejscu 6 biegu
Dobrze ze w witryne jak by walnela w inne auto to pewnie by uciekla i tyle by bylo…
biedna biedronka… przeżyła ?
Może była niezadowolona z zakupów
Albo wstała lewą nogą.
Patrząc na powyższe zdjęcie zapewne kierowca samochodu, podjechał samochodem dotykając kołami krawężnika, w trakcie wyjeżdżania, (wrzucony niewłaściwy bieg jak opisane w artykule) wrzuciła 1 zamiast wstecznego, puszczając sprzęgło i dodając lekko gazu miała problem z wyjechaniem, w tym przypadku jednak auto miało problem z przeskoczeniem krawężnika, ale chyba opór kół nie dał do myślenia, że coś nie tak. Wiec kierowca dodał więcej gazu aby wyjechać a w efekcie z większym impetem przeskoczyć krawężnik i uderzyć w market, Ale to tylko moje spekulacje.Gorzej jak faktycznie kierowca wbił niewłaściwy bieg i but.Człowiek to zagadka, a pleć piękna to nawet zawiła zagadka 🙂 Pozdrawiam
Trafna uwaga
Powinni takiej tepej rurze zabrac prawko jak jej sie biegu myla
Może owa kierująca przesiadła się z mercedesa ze sportową skrzynią 😉 ? Wprawdzie tam, żeby wbić wsteczny, trzeba było unieść dźwignię nieco do góry, ale jak przesiadłem się potem na samochód ze skrzynią o „normalnym” układzie włączania biegów, to czasem mi się zdarzyło zamiast wstecznego wrzucić „jedynkę”, bo wyglądało to mniej więcej tak:
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2013/05/Mercedes-Benz-190E-2-3-16-gear-shift-knob.jpg
Pozdrawiam.
Ło matko i córko. A cóż to za dziwny układ biegów?! Mesie takie miały? Do tej pory to wsteczny wędrował w różne miejsca, a inne normalnie. Ale żeby wszystkie biegi tak pozmieniać?!
Wspaniały układ stworzony do jazdy po torze – wówczas nie używa się jedynki i wstecznego – dlatego są one „obok” po to, by jak najszybciej zmieniać biegi w zakresie od 2 do 5. Pozdrawiam 🙂
Zabrac prawko tempocie
Blondynka?