W czwartek po południu na przejeździe kolejowym w Wilkołazie Pierwszym doszło do zderzenia pociągu z ciągnikiem rolniczym. Jedna osoba w ciężkim stanie trafiła do szpitala.
A od kiedy to traktorzystów nazywamy maszynistami?
chłop ze wsi
chyba traktorzysta
...
Stefanek moze sam wytrzezwiej a potem pisz cos na forum? Nie mierz ludzi swoja miara
Asdf
A maszynista to nie ten co kieruje pociągiem?
Widzę że od razu nerwy i wrzuty
kamilo
poważnie?? 😀 nie ma to jak nie zrozumieć….
Kierowca
Czy na tym odcinku dozwolona jest prędkość pociągów ponad 120km/h? Może trzeba zastanowić się nie nad ciągnikami, samochodami przejeżdżającymi na tym odcinku, a nad prędkością pociągów jaką rozwijają. Wiadomo, iż ciągnik potrzebuje trochę czasu na włączenie biegów, przejazd. Gdy pociąg jedzie z tą prędkością co powyżej, jest też np mgła, widoczność jest słaba – jest to niemożliwe nawet dla samochodu.
asd
dążymy do tego żeby pociagi osiągały duże prędkości a ty chcesz je ograniczać bo ktoś ograniczony wjeżdża na tory mimo nadjeżdżającego pociągu ?
kamilo
OGRANICZONY to ty jestes…. jesli dazymy do coraz wiekszych predkosci to dążmy też do odpowiedniego zabezpieczenia przejazdow kolejowych!!!! chociażby szlabany a o WIDOCZNOSCI nie wspomne… znam wiele miejsc takich jak to w artykule gdzie niewykoszone chwasty i zarosniete krzaczory ograniczaja widocznosc!! ale ty o tym nie wiesz bo nawet auta pewnie nie masz… OGRANICZONY czlowieku
konkretny
Polska by wtedy szlabanami stała… więc nie ma takiej opcji,a poza tym jest taka zasada, nie widzisz, to nie jedź…
abb666
Po pierwsze: żeby zainstalować jakiekolwiek urządzenia zabezpieczające wyższej kategorii, zgodnie z prawem musi być przekroczony iloczyn ruchu na danym przejeździe. W tym wypadku – droga polna, dojazdowa do pól, jeden pojazd na pół dnia – nikt nie będzie instalował urządzeń za kilkaset tyś PLN.
Po drugie: należy zmienić strukturę własności przejazdów kolejowych. Nie powinny być one własnością PLKi, tylko zarządcy drogi. I to zarządca drogi powinien zadbać o bezpieczeństwo na takim przejeździe.
Po trzecie: ludzie często nie zgadzają się na zamknięcie przejazdu, bo… będą mieli za daleko do następnego. Nierzadko odległość pomiędzy takimi przejazdami to 500m!
Po czwarte: jak się myśli „a może zdążę?” to sie tak kończy.
Maszynista
To może niech powstanie prawo nakazujące się zatrzymywać wszystkim pociągom przed każdym przejazdem żeby przepuścić traktory oraz samochody??
Anka
Otóż to ?
kamilo
niech powstanie prawe, ze jak zwiekszamy predkosc pociagu to rownoczesnie dbamy o bezpieczenstwo na przejazdach kolejowych! szlabany… swiatla… itp. i wyciecie krzaczorow ograniczajacych widocznosc!
Ls
Jezdza nie szybciej niz 60 km/h
AD
Około 65 km/h osiągają pociągi Regio na trasie Lublin-Kraśnik, licząc z wszystkimi przystankami po drodze. Na tym odcinku (Wilkołaz Wieś – Leśniczówka) osiągają 100 km/h. IC z pewnością pędził ponad setkę, lecz jest to z pewnością dozwolona prędkość.
abb666
Rozkładowa na tym odcinku to 120km/h. Na całej linii, za wyjątkiem przejazdu w Lipie na drodze do Stalowej Woli, jest nie mniej niż 90. I takich prędkości się trzymamy, inaczej rozkład szlag trafia i kończy się to żle. A rozkład jest jak biblia, a kto biblii nie szanuje ten kończy w piekle.
Co do REGIO, to średnia wychodzi koło 90.
EASY
Kierowco- niewiedza strasznie kompromituje.
Brak słów
Dzień, widoczność bez zarzutu – cóż, tępota zbiera żniwo – jeśli żal, to tylko nowiutkiej lokomotywy. Czyżby myślał przejeżdżając tuż przed pociągiem,że jedzie Lamborghini?
asd
mam nadzieje że traktorzysta wyjdzie z tego i zapłaci z własnej kieszeni za własną głupotę … jak można pchać się pod pociąg traktorem ?
abc
Jakoś przejechać musiał :/ może nie zauważył kto wie.. nie ptak ze sobie przeleci przez tory ,a też nie samochód ze szybko przejedzie.. ech wszyscy mądrzy :/ dopóki sami jakiegoś błędu nie popełnią. Łatwo oceniać każdego 🙂
kamilo
Sędzio Sprawiedliwy…. nie byles tak… nie widziales a już OSKARŻYŁEŚ! ogarnij sie
ksiadz
Mogłoby c to celowe działanie ale z pół sec za wcześnie
KIEROWCA czy ty wiesz że biegów w samochodzie oraz w traktorach nie zmieniamy na przejazdach i skrzyżowaniach bo skutek takiej operacji może być jak na obrazkach
kamilo
a skad ty CIEMNOWIDZU wiesz ze on na przejezdzie zmienial???
Każdy popełnia jakiś błąd, wcześniej czy później, celowo tam nie wjechał by pierdyknąć się z pociągiem. Komentarze dość ciekawe, czasem mądre, czasem śmieszne a jeszcze często prymitywne. Mamy społeczeństwo na różnym poziomie, od mądrych i poukładanych, do pustych płytkich ludzi. Dla tych którzy są wielce mądrzy, trochę pokory, nigdy nie wiesz co Ciebie spotka. Oczywiście zwiększona uwaga zmniejsza szansę na popełnienie błędu, ale człowiek jest tylko człowiekiem. Na marginesie, ,,kamilo” dobrze pisze 🙂 pozdrawiam trzeźwe umysły
Pytam ile miał maszynista we krwi ?
A od kiedy to traktorzystów nazywamy maszynistami?
chyba traktorzysta
Stefanek moze sam wytrzezwiej a potem pisz cos na forum? Nie mierz ludzi swoja miara
A maszynista to nie ten co kieruje pociągiem?
Widzę że od razu nerwy i wrzuty
poważnie?? 😀 nie ma to jak nie zrozumieć….
Czy na tym odcinku dozwolona jest prędkość pociągów ponad 120km/h? Może trzeba zastanowić się nie nad ciągnikami, samochodami przejeżdżającymi na tym odcinku, a nad prędkością pociągów jaką rozwijają. Wiadomo, iż ciągnik potrzebuje trochę czasu na włączenie biegów, przejazd. Gdy pociąg jedzie z tą prędkością co powyżej, jest też np mgła, widoczność jest słaba – jest to niemożliwe nawet dla samochodu.
dążymy do tego żeby pociagi osiągały duże prędkości a ty chcesz je ograniczać bo ktoś ograniczony wjeżdża na tory mimo nadjeżdżającego pociągu ?
OGRANICZONY to ty jestes…. jesli dazymy do coraz wiekszych predkosci to dążmy też do odpowiedniego zabezpieczenia przejazdow kolejowych!!!! chociażby szlabany a o WIDOCZNOSCI nie wspomne… znam wiele miejsc takich jak to w artykule gdzie niewykoszone chwasty i zarosniete krzaczory ograniczaja widocznosc!! ale ty o tym nie wiesz bo nawet auta pewnie nie masz… OGRANICZONY czlowieku
Polska by wtedy szlabanami stała… więc nie ma takiej opcji,a poza tym jest taka zasada, nie widzisz, to nie jedź…
Po pierwsze: żeby zainstalować jakiekolwiek urządzenia zabezpieczające wyższej kategorii, zgodnie z prawem musi być przekroczony iloczyn ruchu na danym przejeździe. W tym wypadku – droga polna, dojazdowa do pól, jeden pojazd na pół dnia – nikt nie będzie instalował urządzeń za kilkaset tyś PLN.
Po drugie: należy zmienić strukturę własności przejazdów kolejowych. Nie powinny być one własnością PLKi, tylko zarządcy drogi. I to zarządca drogi powinien zadbać o bezpieczeństwo na takim przejeździe.
Po trzecie: ludzie często nie zgadzają się na zamknięcie przejazdu, bo… będą mieli za daleko do następnego. Nierzadko odległość pomiędzy takimi przejazdami to 500m!
Po czwarte: jak się myśli „a może zdążę?” to sie tak kończy.
To może niech powstanie prawo nakazujące się zatrzymywać wszystkim pociągom przed każdym przejazdem żeby przepuścić traktory oraz samochody??
Otóż to ?
niech powstanie prawe, ze jak zwiekszamy predkosc pociagu to rownoczesnie dbamy o bezpieczenstwo na przejazdach kolejowych! szlabany… swiatla… itp. i wyciecie krzaczorow ograniczajacych widocznosc!
Jezdza nie szybciej niz 60 km/h
Około 65 km/h osiągają pociągi Regio na trasie Lublin-Kraśnik, licząc z wszystkimi przystankami po drodze. Na tym odcinku (Wilkołaz Wieś – Leśniczówka) osiągają 100 km/h. IC z pewnością pędził ponad setkę, lecz jest to z pewnością dozwolona prędkość.
Rozkładowa na tym odcinku to 120km/h. Na całej linii, za wyjątkiem przejazdu w Lipie na drodze do Stalowej Woli, jest nie mniej niż 90. I takich prędkości się trzymamy, inaczej rozkład szlag trafia i kończy się to żle. A rozkład jest jak biblia, a kto biblii nie szanuje ten kończy w piekle.
Co do REGIO, to średnia wychodzi koło 90.
Kierowco- niewiedza strasznie kompromituje.
Dzień, widoczność bez zarzutu – cóż, tępota zbiera żniwo – jeśli żal, to tylko nowiutkiej lokomotywy. Czyżby myślał przejeżdżając tuż przed pociągiem,że jedzie Lamborghini?
mam nadzieje że traktorzysta wyjdzie z tego i zapłaci z własnej kieszeni za własną głupotę … jak można pchać się pod pociąg traktorem ?
Jakoś przejechać musiał :/ może nie zauważył kto wie.. nie ptak ze sobie przeleci przez tory ,a też nie samochód ze szybko przejedzie.. ech wszyscy mądrzy :/ dopóki sami jakiegoś błędu nie popełnią. Łatwo oceniać każdego 🙂
Sędzio Sprawiedliwy…. nie byles tak… nie widziales a już OSKARŻYŁEŚ! ogarnij sie
Mogłoby c to celowe działanie ale z pół sec za wcześnie
Pół sekundy to twój stary za późno wyciągnął i dlatego czytamy takie prymitywne komentarze
ciekawe czy roboty polowe juz skończył bo pół traktora mu zostało
np w miejscowosci Lipa pociągi sie zatrzymujo przed szoso hehehe wiedzieliscie
Idź po słownik głąbie!
KIEROWCA czy ty wiesz że biegów w samochodzie oraz w traktorach nie zmieniamy na przejazdach i skrzyżowaniach bo skutek takiej operacji może być jak na obrazkach
a skad ty CIEMNOWIDZU wiesz ze on na przejezdzie zmienial???
widać, że maszynista chciał ominąć ciągnik 🙂
Każdy popełnia jakiś błąd, wcześniej czy później, celowo tam nie wjechał by pierdyknąć się z pociągiem. Komentarze dość ciekawe, czasem mądre, czasem śmieszne a jeszcze często prymitywne. Mamy społeczeństwo na różnym poziomie, od mądrych i poukładanych, do pustych płytkich ludzi. Dla tych którzy są wielce mądrzy, trochę pokory, nigdy nie wiesz co Ciebie spotka. Oczywiście zwiększona uwaga zmniejsza szansę na popełnienie błędu, ale człowiek jest tylko człowiekiem. Na marginesie, ,,kamilo” dobrze pisze 🙂 pozdrawiam trzeźwe umysły