Tłumów na otwarciu nowego marketu nie było. Klienci chwalili brak kolejek do kas (zdjęcia)
16:06 24-01-2024
W środę miało miejsce otwarcie szóstego w Lublinie sklepu Aldi. Ta niemiecka sieć sklepów intensywnie rozwija się w całym kraju. Zgodnie z założeniem ma stanowić przede wszystkim konkurencję dla popularnych Lidlów. Do 2028 roku sieć chce mieć w Polsce 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady liczba ta ma osiągnąć 1000.
Z uwagi na szereg komentarzy, w których mieszkańcy wskazują, iż w pozostałych sklepach najczęściej jest niewielu klientów, postanowiliśmy sprawdzić, jak Lublinianie przyjęli nowy obiekt. Nowy market znajduje się przy ulicy Gospodarczej, w sąsiedztwie Biedronki i centrum handlowego E’Leclerc, a także sklepów Jula, Tedi, Rossmann czy też Media Expert.
Na plus zasługuje duży parking, który dziś rano w zaledwie 1/3 wypełniony był autami. Jak na otwarcie i obiecane przez sieć promocje oraz atrakcje, pojazdów nie było więc zbyt dużo. Również w samym sklepie doliczyliśmy się niezbyt dużego grona klientów. Między półkami przechadzało się około 30 osób, jak się okazało, byli to głównie okoliczni mieszkańcy, którzy przyszli sprawdzić, co oferuje nowy w tej części miasta market.
Jeżeli chodzi o ceny, nie odbiegają one zbytnio do innych marketów. Przy wielu produktach znajdowały się przyciągające wzrok etykiety oznaczające promocje cenową. Jednym z minusów, który zwrócił naszą uwagę, były ceny na stoisku owocowo-warzywnym, a dokładnie sposób ich prezentacji. Na niektórych produktach ceny wyrażone były w kilogramach, a na kolejnych za 100 g co może wprowadzać mniej uważne osoby w błąd.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się tanie banany a także piwo w puszce marki własnej za niecałe 2 zł. Pamiętając otwarcia innych sieciowych marketów na terenie Lublina, głównie Biedronek czy Lidlów, tam zainteresowanie było o wiele większe. Trzeba jednak przyznać, że ma to też swoje plusy. Zakupy możemy zrobić bez przeciskania się między innymi klientami oraz bez oczekiwania w kolejce do kasy, co chwali sobie wiele osób.
Na obecność nowego marketu zareagowały też pobliskie sklepy. Dla przykładu sieć Biedronka wprowadziła specjalną gazetkę tylko i wyłącznie dla swoich pobliskich marketów, w której znajdziemy dodatkowe specjalne promocje. Podsumowując opinie klientów, którzy przybyli na otwarcie nowego Aldi, w większości były one pozytywne.
Galeria zdjęć
podatku ewnie nie płacą