Smart zatrzymał się przed światłami. Kierowcy autobusu nie udało się w porę zatrzymać pojazdu (zdjęcia)
16:05 02-04-2022
Do zdarzenia doszło w piątek późnym wieczorem na ul. Kunickiego w Lublinie. Przed skrzyżowaniem z ul. Dywizjonu 303 zderzyły się dwa pojazdy: samochód osobowy i autobus komunikacji miejskiej. Na miejscu interweniował nadzór ruchu MPK oraz policja.
Jak wstępnie ustalono, oba pojazdy poruszały się w tym samym kierunku. Kierujący smartem mężczyzna, zbliżając się do skrzyżowania dostrzegł, że na sygnalizatorze światło zielone zmieniło się w żółte. Zaczął więc hamować. Udało mu się zatrzymać pojazd, czego nie można powiedzieć o jadącym za nim autobusie. Jego kierowca nie zdołał wyhamować i wjechał w niewielkie auto.
Na szczęście w zdarzeniu nikt nie ucierpiał. W autobusie nie było też pasażerów. Sprawą kolizji zajmują się teraz policjanci.
(fot. lublin112)
Brak odpowiedniego odstępu od poprzedzającego pojazdu …..przyczyna prawie wszystkich takich najechań ….i gdzie się spieszą ? Ile zyskają ? Parę sekund ,ludzie włączcie myślenie nie siedźcie innym na zderzaku
Odstęp to raz a dwa to tylko sekundniki odliczające czas do zmiany swialel poprawiły by statystyki takich zdarzeń ….ale po co zakładać coś co poprawia bezpieczeństwo ? To tylko koszt który nigdy się nie zwróci ….lepiej zamontować kamery rejestrujące przejazd na czerwonym ,na pewno nie poprawi to bezpieczeństwa ale taka inwestycjia zacznie szybciutko zarabiać na siebie
Ale w tym przypadku co by to zmieniło?
Przecież kierowca smarta prawidłowo zatrzymał się bez twoich „sekundników”.
Ale musisz wiedzieć że jedna zapłata za czerwone powoduje iż ten kierowca przez rok nie przejeżdża skrzyżowań na czerwonym.
W lublinie nie będzie nigdy sekundników bo urzędnicy uprali się na „inteligenty” system sterowania ruchem. Jedno z drugim by się gryzło… bo widzisz odliczany czas np 40 sekund, a system stwierdza, że na skrzyżowaniu jest pusto więc przełącza ci zielone… dlatego liczniki nie miałyby sensu…
… skuteczności działania naszej koffanej „zielonej fali” nie komentuję.
Nadzór MPK zrobi tak, że wina będzie po stronie kierowcy osobówki!!. Do tego jest właśnie utworzony !!
Głąb zawsze coś napisze ale nie napisze wszystkiego.
Przecież „Nadzór MPK” ma wpływ na decyzje Trybunału Konstytucyjnego w Polsce a nawet Rady Bezpieczeństwa przy ONZ 🙂
Wewengosz coś źle hamulce mu złozyles , pis za mało zapłacił?
chłopaki wpadają na późnym czerwonym. Nawet nie ciemno pomarańczowym tylko późnym czerwonym. Ile razy zapaliło mi się zielone a tu mpk sruuuu. Jeżeli ja mam nie żołte tylko zielone to on już od dłuższego czasu miał red. Tak barany jeżdżą.
Tuptuś zatrudnij się w MPK na miesiąc i pokaż baranom jak trzeba jeździć. Dasz radę? Wątpię. Tylko nie szukaj wymówek. Autobusem jedziesz przecież jak osobówką w automacie. Łatwizna, dawaj od maja, warunki na drodze się poprawią.
W ten sposób cymbał w smarcie zmarnował cenny czas kierowcy autobusu zmierzającemu do zajezdni i później do domu po całym dniu ciężkiej pracy, bo baranowi zachciało się nagle hamować tuż przed tak dużym pojazdem, na dodatek podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. A w ogóle JAK MOŻNA JEŹDZIĆ SMARTEM? 🙂
Jarosław Polskę zbaw hahhahahahahhahhhahahhahahha
Można. Najlepsze autko ever championie
Tym wszystkim, którzy oceniają kierowców w MPK zastanówcie się co piszecie. Codziennie na linie komunikacji miejskiej w Lublinie wyjeżdża kilkadziesiąt autobusów i trolejbusów i przewożą dziennie kilkanaście tysięcy pasażerów dziennie i co jak jednemu zdarzy się kolizja robicie święto lasu i oceniacie tych ciężko pracujących ludzi. Tak pracują ciężej niż przeciętny Kowalski, wstają prawie codziennie ok. 2-3 w nocy pracują nawet kilka razy z rzędu ponad 9 godzin dziennie w korkach w zmiennych warunkach pogodowych przejeżdżając nawet 170 km w ruchu miejskim. Święta, niedziele, weekendy o tych pojęciach może zapomnieć kierowca. Ludzie trochę empatii i szacunku. I to wszystko za 2300-3000 na rękę. Żenada. Skargi za byle drobiazg i jeszcze sami mistrzowie kierownicy w osobówkach , którzy co chwilę rozpiepszają się w najprostszych sytuacjach drogowych.