Sezon zimowy w Porcie Lotniczym Lublin przyniesie zmiany w siatce połączeń. W rozkładzie pojawiają się dwie nowe trasy do Włoch: Mediolanu i Werony. Wciąż aktualne są też plany obsłużenia do końca roku 400 tys. pasażerów.
Nie rozumiem jednego usunieto glasgow gdzie za kazdym razem samolot byl wypelniony po brzegi czy to lot tam czy z powrotem gdzie tu logika bardzo brakuje szkocji oj bardzo czy to glasgow czy edinburgh
Pan Sołtys z Miasta Inspiracji k/Świdnika
Popieram Twoje uwagi „Cin cin”, ja też chcąc polecieć do Szkocji muszę dojechać na konkurencyjne lotnisko w Modlinie.
A tak fajnie było lecąc do Glasgow zostawić samochodzik na parkingu, a po powrocie bez niczyjej łaski wrócić na „kwadrat”.
Maryja (nie zawsze dziewica)
Też byłaby zainteresowana lotami do Glasgow, ewentualnie do Edynburga, ale póki co korzystam z Modlina
:P
Najzwyczajniej lotnisko jest wredne i robi wam na złość.
Mietek
Co tam u Pawlaka? Dalej bierze pensję na lotnisku a swoje pole obrabia? Zadekował się cwaniak. Może koryto nie tak suto wypełnione jak kiedyś ale zawsze to coś i siedzi jak mysz pod miotłą.
Marcel
Niby wszystko pięknie. Jako mieszkaniec Lublina cieszę się że nasze lotnisko się rozwija. Tylko dlaczego u licha 4 razy w tym roku musiałem korzystać z Okęcia, bo Lubelskie lotnisko nie oferowało ŻADNEGO Zz potrzebnych mi połączeń (w tym 2 z nich kiedyś były ale z niewiadomych powodów zostały zlikwidowane !!! Barcelona i Frankfurt nad Menem).
Cieszę się że Lubin ma lotnisko, tylko co mi z tego kiedy i tak nie mogę z niego korzystać bo siatka połączeń jest po prostu zbyt mała i w przyszłym roku znowu będę musiał wypalać paliwo i tracić czas na dojazd na Okęcie
pavvel
Likwidacja połączenia to decyzja przewoźnika. Co do Barcelony to niestety ale Small Planet najpierw odkładał start tego połaczenia, więc nie ma co się dziwić, że samolotem latało po 80 osób. A Lufa z tym Frankfurtem twierdziła, że był nierentowny. No ale trzeba brać pod uwagę oprócz samej liczby osób na pokładzie np. wartość slotów na lotnisku i wiele innych zmiennych. Może stąd oferowanie lotów do Monachium, które jest takim mniejszym hubem Lufthansy.
Louis
Nie marudź pi*do
olaf
Weronę od Mediolanu dzieli 160 km . Nie za blisko siebie te lotniska .
Jasny gwint!!!
Przywrucenia lotów do Glasgow oczekuję, inne kierunki mnie nie interesują.
Nat
A Bruksela? Kiedy znowu pojawi się to połączenie?
Rycho
Mnie interesuje tylko Bolonia i pøki co korzystam z Modlina(39zl) lub Krakowa. Każdy chciałby swój kierunek, to jak była pipidówka tak jest. Czemu nikt nie napisze ilu pasażerów trzeba obsłużyć żeby lotnisko przynosiło zyski.
Pan Cieć z alei lubartowskich w Mieście Inspiracji k/Świdnika
Do Glasgow bilety były w granicach 400-800 PLN, chętnie dałbym 800-1000 byle loty były z Lublina k/Świdnika
Panie Wojtowicz połączenia z Danią Bilunt tu jest żyła złota przewoźnicy nie mogą się wyrobić a Pan szuka daleko powodzenie
Pan Wójtowicz może tylko pomarzyć o takim czy innym kierunku. To linie lotnicze wybierają skąd mają latać.
Poprosimy o Hanover lub Hamburg
Byłoby cudownie
Tak Hannover bylo by super
popieram
Nie rozumiem jednego usunieto glasgow gdzie za kazdym razem samolot byl wypelniony po brzegi czy to lot tam czy z powrotem gdzie tu logika bardzo brakuje szkocji oj bardzo czy to glasgow czy edinburgh
Popieram Twoje uwagi „Cin cin”, ja też chcąc polecieć do Szkocji muszę dojechać na konkurencyjne lotnisko w Modlinie.
A tak fajnie było lecąc do Glasgow zostawić samochodzik na parkingu, a po powrocie bez niczyjej łaski wrócić na „kwadrat”.
Też byłaby zainteresowana lotami do Glasgow, ewentualnie do Edynburga, ale póki co korzystam z Modlina
Najzwyczajniej lotnisko jest wredne i robi wam na złość.
Co tam u Pawlaka? Dalej bierze pensję na lotnisku a swoje pole obrabia? Zadekował się cwaniak. Może koryto nie tak suto wypełnione jak kiedyś ale zawsze to coś i siedzi jak mysz pod miotłą.
Niby wszystko pięknie. Jako mieszkaniec Lublina cieszę się że nasze lotnisko się rozwija. Tylko dlaczego u licha 4 razy w tym roku musiałem korzystać z Okęcia, bo Lubelskie lotnisko nie oferowało ŻADNEGO Zz potrzebnych mi połączeń (w tym 2 z nich kiedyś były ale z niewiadomych powodów zostały zlikwidowane !!! Barcelona i Frankfurt nad Menem).
Cieszę się że Lubin ma lotnisko, tylko co mi z tego kiedy i tak nie mogę z niego korzystać bo siatka połączeń jest po prostu zbyt mała i w przyszłym roku znowu będę musiał wypalać paliwo i tracić czas na dojazd na Okęcie
Likwidacja połączenia to decyzja przewoźnika. Co do Barcelony to niestety ale Small Planet najpierw odkładał start tego połaczenia, więc nie ma co się dziwić, że samolotem latało po 80 osób. A Lufa z tym Frankfurtem twierdziła, że był nierentowny. No ale trzeba brać pod uwagę oprócz samej liczby osób na pokładzie np. wartość slotów na lotnisku i wiele innych zmiennych. Może stąd oferowanie lotów do Monachium, które jest takim mniejszym hubem Lufthansy.
Nie marudź pi*do
Weronę od Mediolanu dzieli 160 km . Nie za blisko siebie te lotniska .
Przywrucenia lotów do Glasgow oczekuję, inne kierunki mnie nie interesują.
A Bruksela? Kiedy znowu pojawi się to połączenie?
Mnie interesuje tylko Bolonia i pøki co korzystam z Modlina(39zl) lub Krakowa. Każdy chciałby swój kierunek, to jak była pipidówka tak jest. Czemu nikt nie napisze ilu pasażerów trzeba obsłużyć żeby lotnisko przynosiło zyski.
Do Glasgow bilety były w granicach 400-800 PLN, chętnie dałbym 800-1000 byle loty były z Lublina k/Świdnika
Edinburgh!!!