Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

Nowe trasy do Włoch i nowy przewoźnik. Port Lotniczy Lublin rozpoczyna zimowy sezon

Sezon zimowy w Porcie Lotniczym Lublin przyniesie zmiany w siatce połączeń. W rozkładzie pojawiają się dwie nowe trasy do Włoch: Mediolanu i Werony. Wciąż aktualne są też plany obsłużenia do końca roku 400 tys. pasażerów.

24 komentarze

  1. Panie Wojtowicz połączenia z Danią Bilunt tu jest żyła złota przewoźnicy nie mogą się wyrobić a Pan szuka daleko powodzenie

  2. Poprosimy o Hanover lub Hamburg
    Byłoby cudownie

  3. Nie rozumiem jednego usunieto glasgow gdzie za kazdym razem samolot byl wypelniony po brzegi czy to lot tam czy z powrotem gdzie tu logika bardzo brakuje szkocji oj bardzo czy to glasgow czy edinburgh

    • Pan Sołtys z Miasta Inspiracji k/Świdnika

      Popieram Twoje uwagi „Cin cin”, ja też chcąc polecieć do Szkocji muszę dojechać na konkurencyjne lotnisko w Modlinie.
      A tak fajnie było lecąc do Glasgow zostawić samochodzik na parkingu, a po powrocie bez niczyjej łaski wrócić na „kwadrat”.

    • Maryja (nie zawsze dziewica)

      Też byłaby zainteresowana lotami do Glasgow, ewentualnie do Edynburga, ale póki co korzystam z Modlina

  4. Co tam u Pawlaka? Dalej bierze pensję na lotnisku a swoje pole obrabia? Zadekował się cwaniak. Może koryto nie tak suto wypełnione jak kiedyś ale zawsze to coś i siedzi jak mysz pod miotłą.

  5. Niby wszystko pięknie. Jako mieszkaniec Lublina cieszę się że nasze lotnisko się rozwija. Tylko dlaczego u licha 4 razy w tym roku musiałem korzystać z Okęcia, bo Lubelskie lotnisko nie oferowało ŻADNEGO Zz potrzebnych mi połączeń (w tym 2 z nich kiedyś były ale z niewiadomych powodów zostały zlikwidowane !!! Barcelona i Frankfurt nad Menem).
    Cieszę się że Lubin ma lotnisko, tylko co mi z tego kiedy i tak nie mogę z niego korzystać bo siatka połączeń jest po prostu zbyt mała i w przyszłym roku znowu będę musiał wypalać paliwo i tracić czas na dojazd na Okęcie

    • Likwidacja połączenia to decyzja przewoźnika. Co do Barcelony to niestety ale Small Planet najpierw odkładał start tego połaczenia, więc nie ma co się dziwić, że samolotem latało po 80 osób. A Lufa z tym Frankfurtem twierdziła, że był nierentowny. No ale trzeba brać pod uwagę oprócz samej liczby osób na pokładzie np. wartość slotów na lotnisku i wiele innych zmiennych. Może stąd oferowanie lotów do Monachium, które jest takim mniejszym hubem Lufthansy.

    • Nie marudź pi*do

  6. Weronę od Mediolanu dzieli 160 km . Nie za blisko siebie te lotniska .

  7. Przywrucenia lotów do Glasgow oczekuję, inne kierunki mnie nie interesują.

  8. A Bruksela? Kiedy znowu pojawi się to połączenie?

  9. Mnie interesuje tylko Bolonia i pøki co korzystam z Modlina(39zl) lub Krakowa. Każdy chciałby swój kierunek, to jak była pipidówka tak jest. Czemu nikt nie napisze ilu pasażerów trzeba obsłużyć żeby lotnisko przynosiło zyski.

    • Pan Cieć z alei lubartowskich w Mieście Inspiracji k/Świdnika

      Do Glasgow bilety były w granicach 400-800 PLN, chętnie dałbym 800-1000 byle loty były z Lublina k/Świdnika

Z kraju