Na rondzie Mohyły w Lublinie praktycznie każdego dnia dochodzi do zdarzeń drogowych. Niektórzy kierowcy ignorują znaki drogowe i wjeżdżają na skrzyżowanie, wymuszając pierwszeństwo przejazdu.
Tym razem się udało, następnym może już nie być tak pięknie.
I jak w powiedzeniu: „Dobry bóg, zrobił co mógł, teraz trza wezwać FACHOWCA”.
Twój Stary
Ehhhh, Ci kierowcy Audi…
🙂
remik
jak by chciał to by walna ale alee
Alba
Mam nadzieję,że jest już w tzw.rękach policji.
kali
mało brakowało ,widać ze ten wymuszajacy pierszeństwo ,był zaskoczony że coś mu nadjechalo z lewej bo zapewne był przekonany ze to on ma pierszeństwo ….nie zdziwiłbym się gdyby za kierownicą siedziałą „kierujaca „
Chichotnik obywatelski
Nooo, jak za kółkiem była „pani”, to mogła stracić „paniowanie” – może następnym razem…
...
kali syn józefa? 😀 tyle samo jest genialnych kierowców wśród jednych i drugich. Mnie nie zdziwiłoby jakbyś to ty kierował widać że masz już ustalone własne pierwszeństwo
Berberek
Tak właśnie babka we mnie wjechała 🙂 obyło się bez większych szkód, słabo oznakowane rondo dla ludzi z poza LUBLINA !!
Auto laweta
Niestety mocno się mylisz kolego.Wszystkie auta jakie brałem z tamtego miejsca po kolizji(8 w ostatnim roku) jak również z „ronda pod Makro” (ponad 20) to osoby posiadające meldunek w Lublinie. Wystawiając fakturę za zabranie auta na lawetę mam dostęp do danych sprawców. Od dawna wiadomo że miejscowi uważają się za mistrzów i to oni najczęściej potem ponoszą konsekwencje swojej brawury
xyxz
A ja się nie zgodzę, że jest słabo oznakowane. Są znaki pionowe i poziome. Są linie prowadzące, wszystko jest tak jak trzeba – tylko ciekawe gdzie się patrzą kierowcy, bo na pewno nie na znaki oraz nie na drogę – pewnie przed siebie i jadą z klapkami na oczach…
członek PZŁ
Rondo[a], ściślej (termin ustawowy) skrzyżowanie o ruchu okrężnym[1] – jednopoziomowe skrzyżowanie dróg, na którym ruch odbywa się w jedną stronę dookoła wyspy lub placu. To fragment definicji przytoczyłem za Wikipedią Więc pytam jakie to Rondo Mohyły skoro można przez nie przejechać na wprost chyba włodarzom miasta pomyliły się definicje.Tylko w Lublinie można spotkać twory o nazwie ronda kolejne to cudowne obok Makro Skrzyżowanie o ruchu okrężnym ma na celu żeby uczestników ruchu niejako zmusić do wytracenia prędkości czy ten cel osiągają „lubelskie ronda” ???
Rondo w swej budowie powinni zmuszać do wytracenia prędkości a te „ronda lubelskie” zachęcają do wciskania gazu
pietrek
Dokładnie tak jest. Co to za ronda w Lublinie jak na czwórce można przejechać nie wiedząc co się przejechało.
elo
i na zblokowanej kierownicy
A,B,C,D,E........
rondo swą budową ma zmuszać do wytracenia predkości a nie znakami bo zawsze znajdę się nieodpowiedzialni którzy nie zwolnią i niestety w Lublinie nie zmiiejszy sie liczba wypadków na „rondach”nawet jak na każdym postawimy policjanta to go rozjadą bo te „ronda” zachęcają swoją budową do ciśniecia gazu.
Dopóki nie zostaną przebudowane „lubelskie ronda”tzn nie rozbyduje się wysepek do takich rozmiarów aby wszystkie pojazdy musiały jechać ruchem okrężnym(jak nazwa wskazuje) doputy problem będzie
Artur
zgadzam sie z tym w 100%.dlaczego na rondzie k.leklerka czy zusu jest malo kolizji a jesli juz sa to przewaznie male stluczki?bo tamtych rond nawet jakby nie bylo swiatel wiecej jak 60 km/h na suchym ciezko przejechac a takie jak na tym filmiku jadac jak audi to spokojnie ponad 120 sie da i jesli sie trafi taki wariat i pomyli w obliczeniach…tragedia gotowa.wiele aut pojdzie na zlom czy do naprawy,wiele osob straci zdrowie a moze i zycie zanim postawia tam pare kamer i swiatla za co miasto zaplaci ponad milion zeta zamiast zrobic rondo jak na zana bo takie sa najbezpieczniejsze
tadeusz
Jak to słabo oznakowane dla ludzi z poza Lublina ? Ktoś tu ma problem ze wzrokiem ? Może dla „ludzi z poza Lublina ” powinni robic wielkie znaki 2×2 metry . Tu znak ustąp pierszenstwa widoczny z daleka …o znaku poziomym na jezdni nawet nie wspomnę ,bo dla niektórych nie istnieją.A jak ktos ma problem z zauważeniem znaku ,to powinien mieć zatrzymane prawo jazdy ,bo ma poważną wadę wzorku
A,B,C,D,E........
Tadeuszu masz rację oznakowane to skrzyzowanie jest ok ale obstaję przy swoim budowa tego skrzyzowania zachęca jeśli nie do dodania gazu to przynajmniej do utrzymania dozwolonej 50-siatki a pojazd jadący z predkoscia 50km/h pokonuje ok 14 m/s czyli w dwie sekundy mija skrzyzowanie a znak podporzadkowania nie jest jednoznacznym za znakiem STOP i tak mamy problemik a gdyby był tam prawdziwy ruch okrężny nie dochodziłoby to takich sytuacji
Dyrdymałko prasowy
Nooo – a jeszcze jakby był tor…
aa
Identyczną sytuację miałem w piątek na innym rodzie z Punto LCH
Melin
Przynajmniej chciał przeprosić.
DROGOMISTRZ
nie umieja jezdzic zalorzyc szlabany kolejowe DLA DEBI,,,,,,,,,,,
Tym razem się udało, następnym może już nie być tak pięknie.
I jak w powiedzeniu: „Dobry bóg, zrobił co mógł, teraz trza wezwać FACHOWCA”.
Ehhhh, Ci kierowcy Audi…
🙂
jak by chciał to by walna ale alee
Mam nadzieję,że jest już w tzw.rękach policji.
mało brakowało ,widać ze ten wymuszajacy pierszeństwo ,był zaskoczony że coś mu nadjechalo z lewej bo zapewne był przekonany ze to on ma pierszeństwo ….nie zdziwiłbym się gdyby za kierownicą siedziałą „kierujaca „
Nooo, jak za kółkiem była „pani”, to mogła stracić „paniowanie” – może następnym razem…
kali syn józefa? 😀 tyle samo jest genialnych kierowców wśród jednych i drugich. Mnie nie zdziwiłoby jakbyś to ty kierował widać że masz już ustalone własne pierwszeństwo
Tak właśnie babka we mnie wjechała 🙂 obyło się bez większych szkód, słabo oznakowane rondo dla ludzi z poza LUBLINA !!
Niestety mocno się mylisz kolego.Wszystkie auta jakie brałem z tamtego miejsca po kolizji(8 w ostatnim roku) jak również z „ronda pod Makro” (ponad 20) to osoby posiadające meldunek w Lublinie. Wystawiając fakturę za zabranie auta na lawetę mam dostęp do danych sprawców. Od dawna wiadomo że miejscowi uważają się za mistrzów i to oni najczęściej potem ponoszą konsekwencje swojej brawury
A ja się nie zgodzę, że jest słabo oznakowane. Są znaki pionowe i poziome. Są linie prowadzące, wszystko jest tak jak trzeba – tylko ciekawe gdzie się patrzą kierowcy, bo na pewno nie na znaki oraz nie na drogę – pewnie przed siebie i jadą z klapkami na oczach…
Rondo[a], ściślej (termin ustawowy) skrzyżowanie o ruchu okrężnym[1] – jednopoziomowe skrzyżowanie dróg, na którym ruch odbywa się w jedną stronę dookoła wyspy lub placu. To fragment definicji przytoczyłem za Wikipedią Więc pytam jakie to Rondo Mohyły skoro można przez nie przejechać na wprost chyba włodarzom miasta pomyliły się definicje.Tylko w Lublinie można spotkać twory o nazwie ronda kolejne to cudowne obok Makro Skrzyżowanie o ruchu okrężnym ma na celu żeby uczestników ruchu niejako zmusić do wytracenia prędkości czy ten cel osiągają „lubelskie ronda” ???
Rondo w swej budowie powinni zmuszać do wytracenia prędkości a te „ronda lubelskie” zachęcają do wciskania gazu
Dokładnie tak jest. Co to za ronda w Lublinie jak na czwórce można przejechać nie wiedząc co się przejechało.
i na zblokowanej kierownicy
rondo swą budową ma zmuszać do wytracenia predkości a nie znakami bo zawsze znajdę się nieodpowiedzialni którzy nie zwolnią i niestety w Lublinie nie zmiiejszy sie liczba wypadków na „rondach”nawet jak na każdym postawimy policjanta to go rozjadą bo te „ronda” zachęcają swoją budową do ciśniecia gazu.
Dopóki nie zostaną przebudowane „lubelskie ronda”tzn nie rozbyduje się wysepek do takich rozmiarów aby wszystkie pojazdy musiały jechać ruchem okrężnym(jak nazwa wskazuje) doputy problem będzie
zgadzam sie z tym w 100%.dlaczego na rondzie k.leklerka czy zusu jest malo kolizji a jesli juz sa to przewaznie male stluczki?bo tamtych rond nawet jakby nie bylo swiatel wiecej jak 60 km/h na suchym ciezko przejechac a takie jak na tym filmiku jadac jak audi to spokojnie ponad 120 sie da i jesli sie trafi taki wariat i pomyli w obliczeniach…tragedia gotowa.wiele aut pojdzie na zlom czy do naprawy,wiele osob straci zdrowie a moze i zycie zanim postawia tam pare kamer i swiatla za co miasto zaplaci ponad milion zeta zamiast zrobic rondo jak na zana bo takie sa najbezpieczniejsze
Jak to słabo oznakowane dla ludzi z poza Lublina ? Ktoś tu ma problem ze wzrokiem ? Może dla „ludzi z poza Lublina ” powinni robic wielkie znaki 2×2 metry . Tu znak ustąp pierszenstwa widoczny z daleka …o znaku poziomym na jezdni nawet nie wspomnę ,bo dla niektórych nie istnieją.A jak ktos ma problem z zauważeniem znaku ,to powinien mieć zatrzymane prawo jazdy ,bo ma poważną wadę wzorku
Tadeuszu masz rację oznakowane to skrzyzowanie jest ok ale obstaję przy swoim budowa tego skrzyzowania zachęca jeśli nie do dodania gazu to przynajmniej do utrzymania dozwolonej 50-siatki a pojazd jadący z predkoscia 50km/h pokonuje ok 14 m/s czyli w dwie sekundy mija skrzyzowanie a znak podporzadkowania nie jest jednoznacznym za znakiem STOP i tak mamy problemik a gdyby był tam prawdziwy ruch okrężny nie dochodziłoby to takich sytuacji
Nooo – a jeszcze jakby był tor…
Identyczną sytuację miałem w piątek na innym rodzie z Punto LCH
Przynajmniej chciał przeprosić.
nie umieja jezdzic zalorzyc szlabany kolejowe DLA DEBI,,,,,,,,,,,