Czwartek, 02 maja 202402/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejny wypadek na ul. Zelwerowicza. Dwie osoby w szpitalu

Dzisiaj przed południem na skrzyżowaniu ulic Zelwerowicza i Bohaterów Września w Lublinie zderzyły się dwa auta. Nie było większych utrudnień w ruchu.

26 komentarzy

  1. Sprawca z rejestracją LUB.

    P.S Redakcjo: to opel czy ford w końcu? 🙂

  2. A kilkaset metrów dalej na Zelwerowicza sygnalizacja świetlna mruga pomarańczowymi na nieistniejącym skrzyżowaniu.

  3. Rasowy Ujeżdzacz Smutnych Dżokejek

    A skąd się wziął jeszcze trzeci uczestnik – Ford? Czyżby widmo?

  4. Dwa samochody: Ford Toyota i Opel? 😉

  5. a to sie ktos jeszcze dziwi że tam jest wypadek. Powinna być tam sygnalizacja. Jeżdżę tamtędy codziennie i naprawdę widoczność jest kiepska

    • Wystarczyło by rondo, ale oczywiscie nikt nie pomyślał o tym budujac ta droge mimo zwracania na to uwagi…

  6. a z fordem co

  7. Chyba wymusiła pierwszeństwo na oplu a nie fordzie 😉

  8. Niektórzy ludzie to chyba nigdy nie nauczą się jeżdzić podług znaków. Najlepiej postawić sygnalizację i niech myśli za ćwierćinteligentów, bo spojrzenie na znak jest trudne, ustąpienie pierwszeństwa to już w ogóle rzecz mało możliwa
    Może jakby było więcej akcji typu wyłączamy sygnalizację… ale nie, chyba dalej by się społeczeństwo nienauczyło

    • Cyt. „deds”: „Niektórzy ludzie to chyba nigdy nie nauczą się jeżdzić podług znaków” – Ci tzw. niektórzy ludzie, to niestety 95% wszystkich kierowców i z całą pewnością i ty Panie „deds”. Pierwsze pytanie ilu kierowców jedzie ul. Bohaterów Września z prędkością maksymalnie 50 km/h? Nikt, czy prawie nikt. Zdecydowana większość jedzie z prędkością 70-90 km/h, a nierzadko nawet ponad 100 km/h. Skrzyżowanie co prawda jest prawidłowo oznakowane, ale jego wielkość, łuk drogi, ograniczenie widoczności spowodowane barierami, jak i natężenie ruchu na lewoskręcie (nie wspominając już nic o zachowaniach kierowców) – powoduje, że jest ono bardzo niebezpieczne. Z tych powodów wskazane byłoby, aby posiadało ono sygnalizację świetlną – choćby tylko po to, aby spowolnić (uspokoić) ruch wzdłuż ul. Bohaterów Września – gdyż żadne tego typu znaki do kierowców nie przemawiają.
      [sam też należę do tej grupy 95% kierowców, którzy jadą szybciej niż dozwolone 50 km/h]

      • No więc właśnie… Jazda z prędkością > niż 50 nie ma wiele do rzeczy, bo do wypadków dochodzi na skrzyżowaniu, a nie przed.

        • Niedorzecznik prasowy służb niespecjalnych

          Sam należę do kierowców jeżdżących z prędkością ok. 70 km/h (nawiasem na Zelwerowicza już do siedemdziesiątki dla bezprzyczepkowych samochodów o dmc pon. 3,5 t. prędkość maksymalną podnieśli), mm czepił się raczej chyba tych, którzy zasuwają tam grubo ponad 80 km/h, przy tych barierkach i no, chyba wzniesieniu jakimś tam. Tacy agregaci mogą wyjeżdżającym z podporządkowanej Zelwerowicza zrobić zonka. Ja mam na to inną radę: jadąc z Zelwerowicza w lewo w Bohaterów Września skręcam w „starą” Poligonową, pod wiaduktem przejeżdżam skręcając w lewo, przejeżdżam strefę zamieszkania i potem wyjeżdżam w Bohaterów Września. W szczycie jadę w kolumnie kilku samochodów. Panowie z drogówki, stawajcie z radarem częściej w okolicach tego skrzyżowania i podjeżdżajcie z lawetami po samochody parkujące na zakazie w strefie zamieszkania, i bezpieczeństwo w tamtej okolicy się podniesie. Bez żadnych świateł. Jazda z prędkością > 50 km/h nie ma wiele do rzeczy, ale jazda z prędkością >> 50 km/h, czyli rzędu 90-100 km/h (a czasami i ponad) już ma.

  9. Skrzyżowanie oznakowane do granic moźliwości i wraz się tłuką. .!!..

  10. Dalej niech Kieliszek i rada miasta czeka, aż więcej osób się rozbije albo zginie wtedy postawią światła. Chwilę wcześniej do zjazdu w pole światła świeca aż miło. Głupota naszych urzędasów odpowiedzialnych za drogi w mieście jest przeogromna. Dodam, że nie jestem nadmiernym fanem stawiania świateł gdzie popadnie ale są miejsca w Lublinie, gdzie są niezbędne np. Diamentowa / Krochmalna itp.

Z kraju