Radni Lublina jednogłośnie opowiedzieli się za wprowadzeniem zakazu wjazdu na teren miasta ciężarówek o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton. To w związku ze zbliżającym się oddaniem do użytkowania zachodniej obwodnicy Lublina.
Jednomyślnie a jednogłośnie o dwie różne rzeczy, mała uwaga.
gerwazek
o czy to, mała uwaga.
Pampalini łowca zwierząt
Ja się z tym nie zgadzam.
ssdfsdf
Tak z ciekawości zapytam – ile będzie nadrabiał kierowca jadący z Rzeszowa na wschód ?? będzie z 50 km ?? Swoją droga wydaje mi się że i tak paliwa straci tylko troszkę więcej – jak porównać jazdę na tempomacie 85 a ruszanie co chwile w korkach
Stefanek
różnica w spalaniu to może będzie i nieduża
ale głównym składnikiem przejazdu przez obwodnicę samochodu ciężarowego jest VIATOL
ktoś może wie ile to może kosztować ?? czy przypadkiem nie więcej niż paliwo konieczne do przejechania obwodnicy
Mr
Mniej więcej 50gr za kilometr, zależnie od emisji spalin.
mchlpl
Liczyłem kiedyś, co prawda mocno szacunkowo, więc niekoniecznie bardzo dokładnie, ale wyszło mi, że w relacji wschód-zachód (Sławinek-Felin) wystarczy żeby załadowany do pełna samochód ciężarowy jadąć przez miasto musiał stanąć i ruszyć na światłach 3-4 razy i koszt ViaTolla+paliwo na obwodnicy będzie mniejszy.
ZS
Po co kierowca jadąc z Rzeszowa ma jechać do Lublina i się wracać? W miejscowości Rudnik Kolonia skręci w prawo na Wysokie-Krasnystaw.
Kres
Nadrobi zaledwie 14-16 kilometrów jadąc obwodnicą, czasowo będzie szybciej.
z
„ciężarówki jadące tranzytem będą miały możliwość całkowitego ominięcia Lublina” Tak? Także te jadące z i w kierunku Biłgoraja i Przemyśla?
sand
A skąd będą jechały w kierunku Biłgoraja i Przemyśla?
Do jednego i drugiego miasta łatwo można dojechać z DK19 nie nadkładając zbytnio drogi jadąc od strony Warszawy.
ZS
Dokładnie tak z 19 miejscowość Rudnik Kolonia na Wysokie z 17 Krasnyjork-Żółkiewka. Obwodnica południowa Lublina jest zbędna.
lokalny gamoń
Droga na wysokie, Krasnystaw jest 8 tonowa. Nie zawsze jest możliwość tamtędy jechać. Co wiosna do tego dochodzi ograniczenie do 12 t dmc. Co porad kolejny blokuje przejazd. Rozwiązanie jechać wkoło Lublina po prostu podniesie koszt przejazdu a co za tym idzie cene przewożonego cenę. Ot takie to usprawnienie. W Polsce zamiast rozplanować alternatywna drogę od razu stawia się zakaz a potem jakoś bedzie.
Mirek
Właśnie! Niech ktoś się zainteresuje ul. Kunickiego
ffff
Pomyśl sam przez chwile i sobie odpowiedz.
rob
A dlaczego nie powyżej 12 ton?
Bajka
Świetna wiadomość 🙂 a zbulwersowani to chyba kierowcy tirów
Mr
Czemu mamy być zbulwersowani? O wiele lepiej jest dla nas pojechać eSką niż tłuc się przez miasto, byle tylko była obwodnica i nie ma problemu.
xxx
a dlaczego całą dobę nawet w Warszawie są tylko wyznaczone godziny, od 19 do 6 spokojnie możnaby jeździć, ale jak rozbabrało się kilka głównych tras na raz to muszą się tworzyć korki
kierowca
Tranzyt w Wawie jest zakazany całodobowo, a wjazdy docelowe są dopuszczone 20-7 i 10-16. Także ten lubelski zakaz jest mniej restrykcyjny niż Warszawski. Co prawda gro kierowców przelatuje tranzytowo przez Warszawe w godzinach w których można wjechać docelowo, ale to już inny temat. Zakaz wydaje mi się bezsensowny, kierowcy czy tak czy siak latali by obwodnicą ze wzg. na czas tacho czy spalanie.
Chopok
Popieram decyzję, miastu wyjdzie na dobre, to też pozytyw dla kierowcy TIRa, negatywna jedynie dla przewoźnika, no chyba, że jest jednym i drugim.
Bronisław Donald
Przyczyną korków jest zbyt tanie paliwo w stosunku do zarobków biednych którym tyłki do blachosmrodów się przykleiły. No i tych ynteligentnych których wartość jest wyrażana w marce pojazdu.
i od chwili wejścia przepisu w życie zamiast trzeźwych poniedziałków będą patrole na rogatkach i kolejka zestawów do kontroli CMRek i LP. Typowe dla takich przepisów. Należy cebulskich pouczyć że jak się tworzy zator na drodze to się odpowiednio wcześniej włącza światła awaryjne. Bo korki będą niemiłosierne.
Jednomyślnie a jednogłośnie o dwie różne rzeczy, mała uwaga.
o czy to, mała uwaga.
Ja się z tym nie zgadzam.
Tak z ciekawości zapytam – ile będzie nadrabiał kierowca jadący z Rzeszowa na wschód ?? będzie z 50 km ?? Swoją droga wydaje mi się że i tak paliwa straci tylko troszkę więcej – jak porównać jazdę na tempomacie 85 a ruszanie co chwile w korkach
różnica w spalaniu to może będzie i nieduża
ale głównym składnikiem przejazdu przez obwodnicę samochodu ciężarowego jest VIATOL
ktoś może wie ile to może kosztować ?? czy przypadkiem nie więcej niż paliwo konieczne do przejechania obwodnicy
Mniej więcej 50gr za kilometr, zależnie od emisji spalin.
Liczyłem kiedyś, co prawda mocno szacunkowo, więc niekoniecznie bardzo dokładnie, ale wyszło mi, że w relacji wschód-zachód (Sławinek-Felin) wystarczy żeby załadowany do pełna samochód ciężarowy jadąć przez miasto musiał stanąć i ruszyć na światłach 3-4 razy i koszt ViaTolla+paliwo na obwodnicy będzie mniejszy.
Po co kierowca jadąc z Rzeszowa ma jechać do Lublina i się wracać? W miejscowości Rudnik Kolonia skręci w prawo na Wysokie-Krasnystaw.
Nadrobi zaledwie 14-16 kilometrów jadąc obwodnicą, czasowo będzie szybciej.
„ciężarówki jadące tranzytem będą miały możliwość całkowitego ominięcia Lublina” Tak? Także te jadące z i w kierunku Biłgoraja i Przemyśla?
A skąd będą jechały w kierunku Biłgoraja i Przemyśla?
Do jednego i drugiego miasta łatwo można dojechać z DK19 nie nadkładając zbytnio drogi jadąc od strony Warszawy.
Dokładnie tak z 19 miejscowość Rudnik Kolonia na Wysokie z 17 Krasnyjork-Żółkiewka. Obwodnica południowa Lublina jest zbędna.
Droga na wysokie, Krasnystaw jest 8 tonowa. Nie zawsze jest możliwość tamtędy jechać. Co wiosna do tego dochodzi ograniczenie do 12 t dmc. Co porad kolejny blokuje przejazd. Rozwiązanie jechać wkoło Lublina po prostu podniesie koszt przejazdu a co za tym idzie cene przewożonego cenę. Ot takie to usprawnienie. W Polsce zamiast rozplanować alternatywna drogę od razu stawia się zakaz a potem jakoś bedzie.
Właśnie! Niech ktoś się zainteresuje ul. Kunickiego
Pomyśl sam przez chwile i sobie odpowiedz.
A dlaczego nie powyżej 12 ton?
Świetna wiadomość 🙂 a zbulwersowani to chyba kierowcy tirów
Czemu mamy być zbulwersowani? O wiele lepiej jest dla nas pojechać eSką niż tłuc się przez miasto, byle tylko była obwodnica i nie ma problemu.
a dlaczego całą dobę nawet w Warszawie są tylko wyznaczone godziny, od 19 do 6 spokojnie możnaby jeździć, ale jak rozbabrało się kilka głównych tras na raz to muszą się tworzyć korki
Tranzyt w Wawie jest zakazany całodobowo, a wjazdy docelowe są dopuszczone 20-7 i 10-16. Także ten lubelski zakaz jest mniej restrykcyjny niż Warszawski. Co prawda gro kierowców przelatuje tranzytowo przez Warszawe w godzinach w których można wjechać docelowo, ale to już inny temat. Zakaz wydaje mi się bezsensowny, kierowcy czy tak czy siak latali by obwodnicą ze wzg. na czas tacho czy spalanie.
Popieram decyzję, miastu wyjdzie na dobre, to też pozytyw dla kierowcy TIRa, negatywna jedynie dla przewoźnika, no chyba, że jest jednym i drugim.
Przyczyną korków jest zbyt tanie paliwo w stosunku do zarobków biednych którym tyłki do blachosmrodów się przykleiły. No i tych ynteligentnych których wartość jest wyrażana w marce pojazdu.
i od chwili wejścia przepisu w życie zamiast trzeźwych poniedziałków będą patrole na rogatkach i kolejka zestawów do kontroli CMRek i LP. Typowe dla takich przepisów. Należy cebulskich pouczyć że jak się tworzy zator na drodze to się odpowiednio wcześniej włącza światła awaryjne. Bo korki będą niemiłosierne.