Sporo szczęścia miał kierowca samochodu osobowego marki Kia, który jadąc w pobliżu trolejbusu nagle usłyszał huk. W przednią szybę wbił się metalowy element.
O czym Ty piszesz? Zdarza się , że coś się psuje, w każdej dziedzinie. Coś zawiodło, albo materiał, albo ktoś coś źle skręcił!! Żadne środki , finanse ani UE nic nie ma!!
RaPi
MPK Lublin ma polise OC z której jest wypłacane odszkodowanie. Miałem podobną sytuację jakieś 3 lata temu gdy pod wiaduktem kolejowym na Kunickiego zerwała się jedna ze stalowych lin podtrzymujących trakcję. Na szczęście skończyło się na uszkodzeniach dachu a szyba została tylko porysowana a nie zbita.
DildoBaggins
Trolejbusy powinny zostać zdelegalizowane. Odrutowali miasto wzdłuż i w szerz jak oboz. Szpecący widok a poza tym zero ekologii. To że nie dymi z rury na miejscu nie znaczy że nie potrzebuje kilku ton spalonego węgla w elektrowni. Nie wspomnę już o akumulatorach…
Statek
A takie barany jak ty powinny być zamknięte w szpitalu bo plotą głupoty
Dżonson
Chyba sam ze szpitala piszesz, z Abramowic.
otoja
DildoBaggins ma trochę racji. Nie wiem kto dopuścił do eksploatacji trolejbusy Solarisa z alternatywnym napędem, Złożone pałki odstają nieprzepisowo od trajtka i nie są w żaden sposób oznakowane. Kto wydał na to homologację to nie wiem. Co ciekawe, dotyczy to tylko Solarisa, w Ursusie pałki tyle nie wystają.
Poza pierwszym zdaniem, to niestety ma sporo racji – ta ekologia to pozory.
Joszko
A mnie się widzi że to nie element sieci trakcyjnej tylko URSUS głowicę zgubił. Gdyby to był element sieci to pogotowie sieciowe by było, a tu wyraźnie widać że techniczny coś majstruje w okolicach głowic. A i uszkodzenie samochodu pokazuje że to musiało być coś, co sporo waży.
Rechotnik
Masz pan rację, panie Joszko – nie ma takich elementów sieci, które tak nagle, bez nijakiej przyczyny spadłaby komuś na szanowny łeb, albo inną szybę. Jedynie zsunięta z końcówki głowica mogła zrobić takie kuku.
Pasa
Ogólnie to na trolejbusy trzeba bardzo uważać. Pomijając fakt, że powodują ogromne korki, problemy ze zjazdami ze skrzyżowań, to jeszcze niszcza lakier w samochodach w momencie kiedy rozgrzany grafitowy wkład ze slizgów spada za trolejbusem na maski.
Marwelll
Cytat:”To że nie dymi z rury na miejscu nie znaczy że nie potrzebuje kilku ton spalonego węgla w elektrowni.”
Spójrz na komin elektrowni a zobaczysz że wydobywa się z niego mniej dymu niż z pojazdów na jednej ulicy a miasto ma kilkaset takich ulic.Ma również i ciebie jako odbiorcę prądu który pisze nieprzemyślane komentarze.
Andrzej Cuda
Tandeta z Ursusa…
Widziałem
Na własne oczy widziałem, jak trolejbus na głębokiej zgubił tę końcówkę, którą się zaczepia do przewodu trakcyjnego (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Nikt za nim nie jechał, a stuknęło o ziemię głośno. Kawał metalu… Nie jestem tylko w stanie na 100% powiedzieć, że to był Ursus. Tak czy inaczej mogliby wyciągać wnioski z tego, co się dzieje, a nie lepić trolejbusy „na sztukę”. Tego wypadku można było uniknąć. Następnym razem ktoś w głowę dostanie…
Każdego wypadku można uniknąć… ale cóż – takie mamy drogi i kierowców
Andrzej Cuda
Kiedyś byli kierowcy, potem byli szoferzy, a dziś zwykli woźnice. Niestety – zerwą sieć i jadą dalej jak najdalej, to nie oni…
ezp
szkoda że to nie na mój spadło – za odszkodowanie kupił bym sobie lepsze autko hehe
Garnek
@pasa „Ogólnie to na trolejbusy trzeba bardzo uważać. Pomijając fakt, że powodują ogromne korki (…)”
Gdyby każdy pasażer z trolejbusów i autobusów przesiadł się do własnego auta, to dopiero zobaczyłbyś prawdziwe korki.
Andrzej Cuda
nakupowono bezmyślnie przegubowych autobusów które i tak w większości jeżdżą puste i blokują to skrzyżowania, to pasy bo się nie mieszczą w zatokach, a to zostanie mu 2/3 autobusu na skrzyżowaniu bo on myślał że się zmieścił…
czas zrobić porządek z całym tym mpk tu są tylko topione nasze pieniądze z podatków, a pożytek z tego bajzlu jest żaden.
MM
Błądzisz Waść… Autobus zajmuje ok 20 metrów. Niech w takim „pustym” autobusie będzie tylko 20 osób (a 20 osób to bardzo mało, sporo poniżej połowy miejsc siedzących i w centrum raczej niespotykane). Niechaj teraz te osoby przesiądą się do osobówek. Osobówka zajmuje ok. 5metrów, razy 20 – wychodzi 100metrów. Na jednej zmianie świateł, te 20 samochodów raczej nie przejedzie. Kto więc bardziej blokuje?
Kto wyplaci mu odszkodowanie? Dostanie w ogole cos?
Sieć jest ubezpieczona na takie i podobne przypadki.
Wychodzą „super” inwestycje naprędce za kasę z Unii, którą to trzeba było szybko wykorzystać.
O czym Ty piszesz? Zdarza się , że coś się psuje, w każdej dziedzinie. Coś zawiodło, albo materiał, albo ktoś coś źle skręcił!! Żadne środki , finanse ani UE nic nie ma!!
MPK Lublin ma polise OC z której jest wypłacane odszkodowanie. Miałem podobną sytuację jakieś 3 lata temu gdy pod wiaduktem kolejowym na Kunickiego zerwała się jedna ze stalowych lin podtrzymujących trakcję. Na szczęście skończyło się na uszkodzeniach dachu a szyba została tylko porysowana a nie zbita.
Trolejbusy powinny zostać zdelegalizowane. Odrutowali miasto wzdłuż i w szerz jak oboz. Szpecący widok a poza tym zero ekologii. To że nie dymi z rury na miejscu nie znaczy że nie potrzebuje kilku ton spalonego węgla w elektrowni. Nie wspomnę już o akumulatorach…
A takie barany jak ty powinny być zamknięte w szpitalu bo plotą głupoty
Chyba sam ze szpitala piszesz, z Abramowic.
DildoBaggins ma trochę racji. Nie wiem kto dopuścił do eksploatacji trolejbusy Solarisa z alternatywnym napędem, Złożone pałki odstają nieprzepisowo od trajtka i nie są w żaden sposób oznakowane. Kto wydał na to homologację to nie wiem. Co ciekawe, dotyczy to tylko Solarisa, w Ursusie pałki tyle nie wystają.
Poza pierwszym zdaniem, to niestety ma sporo racji – ta ekologia to pozory.
A mnie się widzi że to nie element sieci trakcyjnej tylko URSUS głowicę zgubił. Gdyby to był element sieci to pogotowie sieciowe by było, a tu wyraźnie widać że techniczny coś majstruje w okolicach głowic. A i uszkodzenie samochodu pokazuje że to musiało być coś, co sporo waży.
Masz pan rację, panie Joszko – nie ma takich elementów sieci, które tak nagle, bez nijakiej przyczyny spadłaby komuś na szanowny łeb, albo inną szybę. Jedynie zsunięta z końcówki głowica mogła zrobić takie kuku.
Ogólnie to na trolejbusy trzeba bardzo uważać. Pomijając fakt, że powodują ogromne korki, problemy ze zjazdami ze skrzyżowań, to jeszcze niszcza lakier w samochodach w momencie kiedy rozgrzany grafitowy wkład ze slizgów spada za trolejbusem na maski.
Cytat:”To że nie dymi z rury na miejscu nie znaczy że nie potrzebuje kilku ton spalonego węgla w elektrowni.”
Spójrz na komin elektrowni a zobaczysz że wydobywa się z niego mniej dymu niż z pojazdów na jednej ulicy a miasto ma kilkaset takich ulic.Ma również i ciebie jako odbiorcę prądu który pisze nieprzemyślane komentarze.
Tandeta z Ursusa…
Na własne oczy widziałem, jak trolejbus na głębokiej zgubił tę końcówkę, którą się zaczepia do przewodu trakcyjnego (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Nikt za nim nie jechał, a stuknęło o ziemię głośno. Kawał metalu… Nie jestem tylko w stanie na 100% powiedzieć, że to był Ursus. Tak czy inaczej mogliby wyciągać wnioski z tego, co się dzieje, a nie lepić trolejbusy „na sztukę”. Tego wypadku można było uniknąć. Następnym razem ktoś w głowę dostanie…
Głowice odbieraków w solarisach i ursusach są tego samego producenta: Esko Praha.
Każdego wypadku można uniknąć… ale cóż – takie mamy drogi i kierowców
Kiedyś byli kierowcy, potem byli szoferzy, a dziś zwykli woźnice. Niestety – zerwą sieć i jadą dalej jak najdalej, to nie oni…
szkoda że to nie na mój spadło – za odszkodowanie kupił bym sobie lepsze autko hehe
@pasa „Ogólnie to na trolejbusy trzeba bardzo uważać. Pomijając fakt, że powodują ogromne korki (…)”
Gdyby każdy pasażer z trolejbusów i autobusów przesiadł się do własnego auta, to dopiero zobaczyłbyś prawdziwe korki.
nakupowono bezmyślnie przegubowych autobusów które i tak w większości jeżdżą puste i blokują to skrzyżowania, to pasy bo się nie mieszczą w zatokach, a to zostanie mu 2/3 autobusu na skrzyżowaniu bo on myślał że się zmieścił…
czas zrobić porządek z całym tym mpk tu są tylko topione nasze pieniądze z podatków, a pożytek z tego bajzlu jest żaden.
Błądzisz Waść… Autobus zajmuje ok 20 metrów. Niech w takim „pustym” autobusie będzie tylko 20 osób (a 20 osób to bardzo mało, sporo poniżej połowy miejsc siedzących i w centrum raczej niespotykane). Niechaj teraz te osoby przesiądą się do osobówek. Osobówka zajmuje ok. 5metrów, razy 20 – wychodzi 100metrów. Na jednej zmianie świateł, te 20 samochodów raczej nie przejedzie. Kto więc bardziej blokuje?