Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ciężarówka z drewnem przewróciła się na krajowej 19. Trasa Lublin – Kraśnik nieprzejezdna

Duże utrudnienia w ruchu napotkają kierowcy jadący trasą Lublin – Kraśnik. W Obrokach przewróciła się ciężarówka.

Do zdarzenia doszło w środę tuż przed godziną 13 na drodze krajowej nr 19 Lublin – Kraśnik. W miejscowości Obroki przewrócił się samochód ciężarowy. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak nas poinformowano, ciężarówka przewoziła drewno. Ładunek wysypał się na jezdnię. W chwili obecnej na miejscu trwa akcja ratunkowa. Ruch został całkowicie wstrzymany.

Do czasu zakończenia czynności przez policję, a następnie uprzątnięcia jezdni i postawienia ciężarówki na koła, droga będzie nieprzejezdna. Warto korzystać z objazdów: w Niedrzwicy Dużej przez Strzyżewice bądź też z Niedrzwicy Kościelnej przez Borzechów.

Wkrótce więcej informacji.

AKTUALIZACJA 13:35

Wprowadzono ruch wahadłowy.

19401463_1958351937729207_1960689894_o

19449434_1958352267729174_452756302_o

19401060_1958351927729208_1431213773_o

19401568_1958351997729201_2109534278_o

19400799_1958352034395864_228643131_o

19415653_1352544401467768_540003864_n

19403766_1352586808130194_389537548_o

19400973_1352594584796083_1194975639_o

2017-06-21 13:25:03
(fot. nadesłane Pomoc Drogowa Auto Hol Kraśnik, OSP Wilkołaz)

25 komentarzy

  1. Nie widzę sztywnego urządzenia sprzęgającego z wózkiem.Albo zdjęcie nie pokazuje,albo prokurator powinien zbadać kto dopuścił pojazd w takim stanie do ruchu.

  2. Jeżeli we Francji kierowca przekroczy czas pracy, to firma płaci np. 200 000 Euro kary. Dlatego tam nie do pomyślenia jest, żeby łamać przepisy.

  3. Komentarze idiotów i ludzi bez pojecia. Sytuacja wygladala nastepujaco: auta osobowe przed nim zahamowaly gwaltownie praktycznie sie zatrzymaly takie auto nie zahamuje w miejscu wbrew temu co mysla inni. W celu nie najechania na nie kierowca mocno hamowal i wykonal gwaltowny manewr w lewo co wyprowadzilo pojazd ze statecznosci i polozyl go na bok ryzykujac zyciem wlasnym a nie innych wiec niektore komentarze sa zupelnie zbedne.

    • A słyszałeś o ograniczonym zaufaniu na drodze i trzymaniu bezpiecznej odległości tym bardziej z takim ładunkiem?

    • prawie bohater. a słyszał o zachowaniu bezpiecznej odległości ? m in takiej aby zahamować na czas . Przeciez te auta przed nim nie wyskoczyły z lasku

  4. „Ograniczone zaufanie” i „bezpieczna odleglosc”, widac ze jestescie zwyczajnymi kierowcami w mydelniczkach i nie macie pojecia o jezdzie ciezkim pojazdem z ladunkiem. Szkoda pisania. Lepiej polamentowac ze morderca na drodze i nie umie jezdzic. Szerokości i samych pustych drog bez ciezarowek zycze 🙂

    • a co? umie jeździć? to nie kartofle tylko drewno. Na miejscu ITD zważyłbym każdy klocek i jak za dużo to właściciela ciężarówki puściłbym z torbami. z tymi balami jeżdżą jak idioci a itd sprawdza tylko czy aby ktoś nie przekroczył czasu pracy o 10 min.

  5. Z ustaleń na miejscu wynika iż doszło do awarii sterów w dłużycy w skutek czego przednia oś skrętna zmieniła kierunek jazdy na lekko boczny co przyczyniło się do przewrócenia dłużycy. Ciężar i przymocowanie ładunku pociągnęły za sobą samochód przewracając go na bok. Jak czytając idiotyczne komentarze o pękniętej oponie na zdjęciach przecież widać, że wszystkie są całe. Co do mocowania dłużycy jest to wózek zakładany na siebie wiec nie łączy go z ciągnikiem rozwora, która rozkręca się do jazdy z ładunkiem, aby móc zmieścić się w zakrętach a zakręca się na stałe po rozładunku. W tym przypadku wózek z ciągnikiem łączy stalowa lina i przewody a główną siła utrzymującą wózek za ciągnikiem jest ładunek. Co do ważenia każdej kłody to waży się cały ładunek z samochodem. Pojedyncze klocki są mierzone przez leśników długość klocka przez średnice na środku. Wynik w kubikach. Na miejscu rodziców ludzi bez pojęcia, którzy włączając się do takich dyskusji pomyślałbym bardziej na aborcją by pozbyć się złej puli genetycznej społeczeństwa.

Z kraju