Piątek, 03 maja 202403/05/2024
690 680 960
690 680 960

Al. Witosa: Trzy zdarzenia jedno po drugim. Rozbitych siedem pojazdów, trzy osoby w szpitalu

Przez pięć godzin al. Witosa w Lublinie była zakorkowana w obu kierunkach. To efekt trzech zdarzeń drogowych. W ich efekcie siedem pojazdów zostało uszkodzonych zaś trzy osoby trafiły do szpitali.

33 komentarze

  1. Szybciej kur…. szybciej

  2. wsioki na cmentarze przyjechały i skrzyzowań ze światłami nie widziały

    • Gdzie tam masz skrzyżowanie ze światłami wsioku

    • Widać sam jesteś wsiok bo nie wiesz że tam nie ma sygnalizacji

    • A ty tam widzisz gdzieś światła i jakiekolwiek skrzyżowanie mieszczuchu?

    • Może ty człowieku to wsiok bo świateł tam brak..a w korkach nie trudno o najechanie na tył samochodu poprzedzającego kolejny nagle hamowanie z różnych przyczyn nawet przepuszczając pieszych w tym oto rejonie…

    • Przecież to zjazd z ronda makro od strony miasta w strone felicity… Tam gdzie wszyscy wyjeżdżając od strony krancowej chcąc jechać w prawo czekają na prawym pasie do zmiany go na lewy tak by besposrenio wyjechać na dwupasowke…

    • Wsioku, tam nie ma skrzyżowań ze światłami…, gdybyś wsioku był z Lublina to byś wiedział, ale wsioku nie jesteś z Lublina to nie wiesz. Więc nie wyzywaj kogoś od wsioków skoro nie wiesz …

  3. Niedzieli kierowcy fury powyciagali ze stodoły i juz stłuczki w mieście. ….a tak dobrze im się jeździło furmanką gdzie kobyła robiła placki wprost na klepisko zwane ulicą..ale jak tu pojechać wierzchiem na cmentarz hmm..wstyd…..moźe Zetor wyciągniemy w obory i futro z szafy z mysich p,,,,k..???..I tym oto sposobem babka z dziadkiem gna na cmentarz nie patrząc na innych użytkowników drogi …..I bęc. ……

  4. Dzisiaj „kierowca” wiozący ciężarówką gaz w butlach, dwa razy na moich oczach przejechał na czerwonym.

  5. Dostawczy saab,?

  6. to przejście jest w takim miejscu, że wystarczy jeden kulturalny kierowca chcący przepuścić pieszych żeby prawie od razu powstał karambol. Dlaczego niby piesi nie mogą chodzić kładką do Carrefoura, to raptem 3min na piechotę.

    • A może postawić katapultę do wystrzeliwania pieszych na drugą stronę? Kierowcy nie musieliby zwalniać!

    • Bo przejście jest przy przystanku MPK. Ciekawe ile osób cofnie się o jeden przystanek wstecz skoro ma dobrze oznaczone przejście dla pieszych? I biurowiec na przeciwko? I woli ścisłości do Carrefour nie ma kładki a wjazd dla samochód z wyznaczonym chodnikiem dla pieszych. Niesamowita atrakcja z rana przejść się nią szczególnie zimą i jesienią. Dlaczego w Szwecji samochody zatrzymują się gdy pieszy chce przejść przez jezdnię? U nas nie ma kultury jazdy..

      • Dlatego w Szwecji samochody zatrzymują się gdy pieszy chce przejść, bo jak tylko zjedziesz z promu w Szwecji to zaczynasz znać rzepisy i 50 km/h jest 50 km/h a jak jedziesz w Polsce na prom to 80 km/h to jest dla Ciebie 150 km/h. Drugie „bo” ze szwedzkim policmajstrem nie będziesz sobie urządzał targów, a w olsce i owszem

      • Onanis Samokopulos

        Bo w Szwecji są inne przepisy ruchu drogowego?

        • I przepisy inne i mandaty też.
          Jak policjant powie płacisz… to płaczesz, a płacisz.
          Albo siedzisz.

    • równie dobrze można robić przejścia na ekspresówce, efekt będzie ten sam tylko trupów więcej… Niech zrobią przejście ze światłami na żądanie i będzie spokój

  7. od kiedy saab produkuje dostawczaki..?lublin 112…no prosze Was…

  8. po kolizji zrobila sie osobowka i poprawili;)

  9. Trzebaby zrobić kładkę zamiast tych pasów to przez nie takie cyrki

    • Calineczka na bis

      Taka kładka dla samochodów to się wiadukt zwie.
      Mamusia mówiła.

    • idąc tokiem twojego rozumowania (a raczej nierozumowania) przez oznaczone przejście dla pieszych powstają kolizje, no to do LIKWIDACJI, ale również tak do sprawy podchodząc to istniejące jezdnie np. al. Witosa powoduje powstawanie kolizji bo PO PROSTU JEST – ZORAĆ przed i za przejściem a kierowca niech sobie na ten odcineczek na plecy zarzuci autko i po problemie, stawiasz grupę czyli kierowców jako uprzywilejowanych a piesi niech sobie radzą, równie dobrze można do tego podejść odwrotnie, np. nawalić progów zwalniających, sygnalizację, ograniczenie do 20km/h itd. ale zapamiętaj W OBECNEJ SYTUACJI JEST JAK JEST I PIESI JAK I KIEROWCY MAJĄ SIĘ STOSOWAĆ DO PRZEPISÓW

  10. Gapili się na stłuczkę i sami kolejną spowodowali. Wyjeżdżałam z Lublina po 15 i mimo że zdarzenie miało miejsce na przeciwległej szosie to w moim kierunku był korek – wszyscy mocno zwalniali i gapili się na uszkodzone auta 😉 Wiedziałam że od gapienia będzie kolejne najechanie na tył. Drogówka przynajmniej nie musiała daleko jechać 😛