Druga Laguna II w tym samym miejscu (w ubiegłym tygodniu paniusia wjechała tam w Micrę)…
poważny..
…straszne!!! plaga jakaś Lagun II … !! Jak ty to błyskotliwie wychwyciłeś…!? Ale przyznasz że tak ładnie prosto skręcić to rzadko się zdarza..
Bzduropis
Może szef kazał mu przejechać 200km w 45 minut grożąc zwolnieniem. Jeżeli tak, to trzeba sobie szukać nowej roboty – bo już nie zdąży.
Bzduropis
Inna możliwość.
Widząc, że zbliża się do łuku drogi chciał zmniejszyć prędkość – ale naczytał się na tym forum, że zwalnianie to stwarzanie zagrożenia. Więc żeby go nie powodować – był zmuszony wejść w zakręt ze zbyt dużą prędkością.
Dobrze zrobił, że nie zwolnił, bo kierowca jadący za nim mógł się zagapić i wtedy wiadomo jak to by się skończyło.
Uważajcie
Tak, Litwin na pewno naczytał się tego forum. A czego ty się na(czytałeś), zanim tu siadłeś swoje mądrości wydalać?
Źle szukasz kupca najwyraźniej… ogłaszaj się „Aaaaa kolekcjonera nieruchomości poszukuję!”
Marcin
Po pierwsze wolniej, po drugie optymalnym torem a po trzecie to opony (i nie chodzi tu o głębokość bieżnika bo ta to sprawa wtórna).
ament
Czego można się na forum dowiedzieć: głębokość bieżnika to sprawa wtórna…. Warto jednak czytać fora!!!
Arek
ehhh kolejny mistrz prostej zaskoczony lekkim łukiem drogi, czekamy na zimowe warunki drogowe i kolejnych mistrzó kierownicy
bóbr
ile tam trzeba naginać żeby się rozbić ? 140-180 ?
B.
Wydaje mi się że jednak mniej. Tam są takie poprzeczne nierówności z których się zeskakuje. Nie mniej jednak nie wiadomo co się stało, może ktoś mu przed nosem chciał pas zmienić, ten przy 80 depnął na hamulec i już jazda bokiem murowana.
akle
ni ile ma być tych BMW i Ałdi w końcu jakaś odmiana jeździ tego jak psów
Druga Laguna II w tym samym miejscu (w ubiegłym tygodniu paniusia wjechała tam w Micrę)…
…straszne!!! plaga jakaś Lagun II … !! Jak ty to błyskotliwie wychwyciłeś…!? Ale przyznasz że tak ładnie prosto skręcić to rzadko się zdarza..
Może szef kazał mu przejechać 200km w 45 minut grożąc zwolnieniem. Jeżeli tak, to trzeba sobie szukać nowej roboty – bo już nie zdąży.
Inna możliwość.
Widząc, że zbliża się do łuku drogi chciał zmniejszyć prędkość – ale naczytał się na tym forum, że zwalnianie to stwarzanie zagrożenia. Więc żeby go nie powodować – był zmuszony wejść w zakręt ze zbyt dużą prędkością.
Dobrze zrobił, że nie zwolnił, bo kierowca jadący za nim mógł się zagapić i wtedy wiadomo jak to by się skończyło.
Tak, Litwin na pewno naczytał się tego forum. A czego ty się na(czytałeś), zanim tu siadłeś swoje mądrości wydalać?
Mam Lagune 3 do sprzedania jak by co 🙂
Źle szukasz kupca najwyraźniej… ogłaszaj się „Aaaaa kolekcjonera nieruchomości poszukuję!”
Po pierwsze wolniej, po drugie optymalnym torem a po trzecie to opony (i nie chodzi tu o głębokość bieżnika bo ta to sprawa wtórna).
Czego można się na forum dowiedzieć: głębokość bieżnika to sprawa wtórna…. Warto jednak czytać fora!!!
ehhh kolejny mistrz prostej zaskoczony lekkim łukiem drogi, czekamy na zimowe warunki drogowe i kolejnych mistrzó kierownicy
ile tam trzeba naginać żeby się rozbić ? 140-180 ?
Wydaje mi się że jednak mniej. Tam są takie poprzeczne nierówności z których się zeskakuje. Nie mniej jednak nie wiadomo co się stało, może ktoś mu przed nosem chciał pas zmienić, ten przy 80 depnął na hamulec i już jazda bokiem murowana.
ni ile ma być tych BMW i Ałdi w końcu jakaś odmiana jeździ tego jak psów
deszcz pada i się okazuje, że kierowca już nie taki zdolny
Odkupię!