W poniedziałek rano na drodze S12 pomiędzy Piaskami a Świdnikiem doszło do zderzenia auta dostawczego z pojazdem ciężarowym. Występują spore utrudnienia w ruchu.
Z bliska wyglądało to strasznie- prawe drzwi i część kabiny busa „przyklejone” do naczepy, bus obrócony, przód zmiażdżony…
B. Aran Zamojski
I w ten oto, niezbyt wysublinowany sposó, poinformowałeś nas, ż na własne oczy widziałeś to zdarzenie.
Należy się teraz domyślać, że będzie ci się to śnić po nocach.
Krusnik02
Nick, jak widzę, zobowiązuje…
kierowca
Ty masz jakis problem ze sobą?
Toj Toja
A dlaczego odmawiasz przyjemności śnienia o zdarzeniu, które NA WŁASNE OCZY widzział se drugi „ka”?
Magda
też widziałam na własne oczy i co ? mam sobie w kolano strzelić ? koszmarny widok i niewątpliwie wina brawury i zbyt dużej prędkości
Adi
Szybciej sie nie dało? Moze by przeleciał nad ciezarowką, a tak grawitacja zadzialala. Pseudo przewoz osob.
Pseudo
Sam jesteś pseudo.
bell
w sumie racja żadnej faktury czy biletu nie dostaniesz w tych „przewozach okolicznościowych” ITD i KS powinny wyeliminować tą szarą strefę.
XYZ
Sama się wyeliminuj i sama się przebadaj
XYZ
A co ty transwestyta jesteś? Sam się przeleć
alfons
Ale dzwonek
Gamoń, ale realnie myśloncy
Należy się domyślać, że ta jedna osoba poszkodowana, to sam „dzwonnik”
jOOj
Wiem że na drodze trzeba uważać a chwila nieuwagi może być tragiczna ale… Jak myślicie czy pasy awaryjne nie powinny być o te 0,5 m szersze, chyba by to nie zwiększyło istotnie kosztów budowy..? W ostatnich paru latach takich właśnie zdarzeń było kilka w których zginęło sporo osób… bo tir wystawał 0,3m poza pas awaryjny…
Ula Laaa
Ja se myślę, (a kazdemu sie może zdarzyć), że gdyby pasy awaryjne miały szeroość pasa starowego naszgo lotniska, to i tak znalazby się dureń, który busikiem chciałby zlkwidować ciężarówkę tam stojącą.
XYZ
A ja se myślę ze ty,że Świdnika jesteś durniu
paolo
Jechałem kilka chwil wcześniej do pracy, mijałem tego TIRa a zanim stał Radiowóz na sygnałach świetlnych. O ile było to zatrzymanie TIRa do kontroli to karę powinni ponieść funkcjonariusze którzy zatrzymali w takim miejscu pojazd. Sam tył i dosłownie róg naczepy wystawało na pasie a część schowana na poboczu ( dosłownie kilkanaście metrów dalej jest zatoczka autobusowa z odpowiednim miejscem do podjęcia kontroli ). Skutki takiego zatrzymania pojazdu mamy powyżej .
Anzelm Dwunasty
@paolo – a co myslisz o „dzwonniku”?
Ze słabym wzrokiem nie powinien być kierowcą, bo będzie walił we wszystko co odrobinę na jego pas wystaje.
Franio
Oczywiście. Tradycyjnie wina:
-policji
-fotoradaru
-śliskiej drogi
-zakrętu
-pieszego/rowerzysty/pociągu
Trycekfan
Ciężarówka najprawdopodobniej odmówiła posłuszeństwa. Jak ją mijałem, a było to ok 6:25 to nie było jeszcze żadnego radiowozu, stała dokładnie w taki sam sposób jak odpisałeś.
Pech chciał, że zepsuła się akurat w tym miejscu co nie zmienia faktu, że była niefortunnie ustawiona pod skosem
gel
jesteś jakimś jasnowidzem? skąd wiesz jak to było? zastanów się czasem zanim kogoś obwinisz za coś czego nie zrobił. widzę że potrafisz sączyć tylko jad a z myśleniem masz problem.
Greg
Wkońcu jakiś sensowny komentarz, efekt wizualny był straszny, oby poszkodowanemu nic poważnego się nie stało.
Kermis
Nie znasz faktow to nie komentuj, każdy gapi sie jak mija wypadek a potem wymysla sobie sam historię.
Żyd z Piask
Tak wygląda praca kierowcy busa:24- 30 godzin jazdy non stop,15-20 adresów, ok.1500 km w jedną stronę następnie kilka godzin odpoczynku 3-6 godz. i powtórka. Ten może wrócił wczoraj z Holandii w nocy,przespał się w domu 5 godzin i od nowa wyścig.Szczęście że nikt nie zginął tym razem.
Franio
Zgadza się. Taki zapieprz, że filmu nie da się spokojnie obejrzeć, ani SMSa napisać.
Żyd z Piask
Jak siedzisz u taty na kolankach to masz czas na wszystko.
Franio
Ciężko pracuje, żebyśmy mieli ciepłe bułeczki w sklepie. Wzruszyłem się.
Każdy kierowca ma jeździć dostatecznie wypoczęty, wyspany oraz zgodnie z przepisami. To jest jego praca i ma ją wykonywać dobrze, a nie byle jak.
Jan.B
Tak się niestety najczęściej kończy zatrzymywanie na trasie szybkiego ruchu pojazdu który jest nie oznakowany chociażby trójkątne do 5.30 kierowca ciężarówki mógłby poinformować chociażby policję lub służby utrzymania ze zatrzymał się w niebezpiecznym miejscu
Konrad
Tak wygladaja ” firmy transportowe” w Polsce ktore nie daja zarobic kierowcom ktorzy i tak jezdza na lewo!!np. Jada 2 busy do Holandii i jest tylko 3 kierowcow, jeden jest tylko na zmiane. 20-30 adresow i predkosc 140-160km/h i ciagle walka z czasem ! Wiem co mowie bo mam z tym stycznosc. Zero tachografu itp. Kiedy w koncu to sie skonczy??? Pozdrawiam P.
Marcin
Czyja wina to rozstrzygnie policja, nie zmienia to jednak faktu ze Ukraińcy z pasa awaryjnego robią sobie w każdym dogodnym dla nich miejscu.
XYZ
dobrze napisane ok
Sylwian
ty masz stycznosc pie…isz 20 30 adresow niema i nie jezdzimy po 160 bo kazdy samochod blokademam na 125 km i jak jada do holndi to jeden kierowca a nie trzech i ty masz stycznosc haha nawet niewiem co piszesz
remik
czym ty jeździsz albo u kogo
XYZ
jak u kogo mleko pewnie rozwozi
XYZ
sylwian gdzie jezdzisz?pozdro
Leon
do „Kondrad” to się skończy jak zaczniecie płacić za bilety tyle ile powinniście a nie marne grosze. Nikt sobie nie zdaje sprawy jakie są koszty utrzymania takiej firmy, pracodawca chętnie by dal kierowcy więcej ale niech w końcu płatnicy docelowi zaczną płacić sensowne pieniądze. Sami sobie jesteśmy winni, bo z pustego to i Salomon nie naleje.
>>Informacyjnie: koszt biletu jest taki sam jak 10-15 lat temu a koszty większy o ponad 55% (ubezpiecznie – ponad 100%, paliwo, eksploatacja i inne) zaś cena biletu się NIE ZMIENIŁA!!
Znam temat
Masz rację, w pełni się z Tobą zgadzam co do rosnących kosztów i niezmiennych cen biletów.Niestety większa część pasażerów za przeproszeniem zjedli by spod siebie żeby było taniej 5 euro mimo że chyba nienajgorzej zarabiają na zachodzie.Kierowcy też zarabiają przyzwoicie bo od 700-800 zł za kółko czyli tam i z powrotem (3 doby) to godne pieniądze plus to co sobie bokiem zakombinują-a to pasażer z ostatniej chwili po cichu,a to paczka..,problem jest w tym że nie śpią w tym czasie w ogóle albo raptem kilka godzin.Czy gdyby bilet kosztował 100e lub 400 zł opłacało by się wypuścić dwóch kierowców do jednego busa?Może warto to przekalkulować i być innowacyjnym na rynku znacznie podnosząc standard bezpieczeństwa?
XYZ
Mało ja bym zrobił bilety po 600pln i możemy we dwóch jeździć za normalną stawkę
Znam temat
Nie prowadzę firmy przewozowej ,znam to zajęcie od strony kierowcy i pasażera.Dlatego uważam że 600zł nikt by nie zapłacił za bilet no chyba że za łóżko ale takiej zabudowy jeszcze nikt nie wprowadził.Ale 100e czy 400zł wydaje się być do zaakceptowania dla pasażera który ma świadomość że to kawał drogi i bardzo cieżka praca dla jednego kierowcy więc podwójna obsada znacząco zwiększa poziom bezpieczeństwa.
Kiero
Leon dobrze napisane. Tutaj jest masa hejterów którzy nie mają o tym pojecia jak wygląda ten biznes. Każdy tylko osądza i pie..li głupoty. Majlepiej siedziec u rodziców na kolanach i wytykac komuś porazki. Za te usługi nikt nie chce płacić a wszyscy wymagają, jak by klienci płacili 600zł za pilet inaczej by to wyglądało. Niestety dziady zaniżają ceny a jeszcze większe dziady jezdza z takimi i beszczelnie sie targują o 5 jurków , te eurosieroty. Tak jak ludzie płacą tak mają. Tylko przez to cierpią kierowcy, pracodawcy i przypadkowi ludzie
XYZ
dobrze napisales oni chcieliby za darmo jezdzic
XYZ
To nie nasza wina tylko pasażerów zawsze im się spieszy i wszyscy muszą być szybko.Halo my też jesteśmy ludźmi a jak komuś nie pasi to samolotem można dolecieć
XYZ
To nie nasza wina tylko pasażerów, zawsze im się spieszy, wszyscy muszą być szybko. Halo my też jesteśmy ludźmi, a jak komuś nie pasuje to samolotem też może dolecieć.
Junior
To nie bylo zatrzymanie przez policje tylko zwykła awaria tira. Nikt nie wie dlaczego nie zjechał całkowicie na pobocze tak zeby nie przeszkadzać innym. Jechałem około 06:10 tą trasą i mijałem tego tira prawym pasem , owszem wystawal troche ale bez przesady spokojnie mozna bylo przejechac . Ludzie go mijali normalnie bez koniecznosci zmiany pasa na lewy . Troche to dziwne ze tym bysem go drasną :/
Pawel112
Dalej niech kierowcy jadą do Holandii 24h snu 5 godzin i powrót do Polski na rzęsach
XYZ
A kiedy mamy wracać?Tez mamy rodziny nie każdy w polu robi
Z bliska wyglądało to strasznie- prawe drzwi i część kabiny busa „przyklejone” do naczepy, bus obrócony, przód zmiażdżony…
I w ten oto, niezbyt wysublinowany sposó, poinformowałeś nas, ż na własne oczy widziałeś to zdarzenie.
Należy się teraz domyślać, że będzie ci się to śnić po nocach.
Nick, jak widzę, zobowiązuje…
Ty masz jakis problem ze sobą?
A dlaczego odmawiasz przyjemności śnienia o zdarzeniu, które NA WŁASNE OCZY widzział se drugi „ka”?
też widziałam na własne oczy i co ? mam sobie w kolano strzelić ? koszmarny widok i niewątpliwie wina brawury i zbyt dużej prędkości
Szybciej sie nie dało? Moze by przeleciał nad ciezarowką, a tak grawitacja zadzialala. Pseudo przewoz osob.
Sam jesteś pseudo.
w sumie racja żadnej faktury czy biletu nie dostaniesz w tych „przewozach okolicznościowych” ITD i KS powinny wyeliminować tą szarą strefę.
Sama się wyeliminuj i sama się przebadaj
A co ty transwestyta jesteś? Sam się przeleć
Ale dzwonek
Należy się domyślać, że ta jedna osoba poszkodowana, to sam „dzwonnik”
Wiem że na drodze trzeba uważać a chwila nieuwagi może być tragiczna ale… Jak myślicie czy pasy awaryjne nie powinny być o te 0,5 m szersze, chyba by to nie zwiększyło istotnie kosztów budowy..? W ostatnich paru latach takich właśnie zdarzeń było kilka w których zginęło sporo osób… bo tir wystawał 0,3m poza pas awaryjny…
Ja se myślę, (a kazdemu sie może zdarzyć), że gdyby pasy awaryjne miały szeroość pasa starowego naszgo lotniska, to i tak znalazby się dureń, który busikiem chciałby zlkwidować ciężarówkę tam stojącą.
A ja se myślę ze ty,że Świdnika jesteś durniu
Jechałem kilka chwil wcześniej do pracy, mijałem tego TIRa a zanim stał Radiowóz na sygnałach świetlnych. O ile było to zatrzymanie TIRa do kontroli to karę powinni ponieść funkcjonariusze którzy zatrzymali w takim miejscu pojazd. Sam tył i dosłownie róg naczepy wystawało na pasie a część schowana na poboczu ( dosłownie kilkanaście metrów dalej jest zatoczka autobusowa z odpowiednim miejscem do podjęcia kontroli ). Skutki takiego zatrzymania pojazdu mamy powyżej .
@paolo – a co myslisz o „dzwonniku”?
Ze słabym wzrokiem nie powinien być kierowcą, bo będzie walił we wszystko co odrobinę na jego pas wystaje.
Oczywiście. Tradycyjnie wina:
-policji
-fotoradaru
-śliskiej drogi
-zakrętu
-pieszego/rowerzysty/pociągu
Ciężarówka najprawdopodobniej odmówiła posłuszeństwa. Jak ją mijałem, a było to ok 6:25 to nie było jeszcze żadnego radiowozu, stała dokładnie w taki sam sposób jak odpisałeś.
Pech chciał, że zepsuła się akurat w tym miejscu co nie zmienia faktu, że była niefortunnie ustawiona pod skosem
jesteś jakimś jasnowidzem? skąd wiesz jak to było? zastanów się czasem zanim kogoś obwinisz za coś czego nie zrobił. widzę że potrafisz sączyć tylko jad a z myśleniem masz problem.
Wkońcu jakiś sensowny komentarz, efekt wizualny był straszny, oby poszkodowanemu nic poważnego się nie stało.
Nie znasz faktow to nie komentuj, każdy gapi sie jak mija wypadek a potem wymysla sobie sam historię.
Tak wygląda praca kierowcy busa:24- 30 godzin jazdy non stop,15-20 adresów, ok.1500 km w jedną stronę następnie kilka godzin odpoczynku 3-6 godz. i powtórka. Ten może wrócił wczoraj z Holandii w nocy,przespał się w domu 5 godzin i od nowa wyścig.Szczęście że nikt nie zginął tym razem.
Zgadza się. Taki zapieprz, że filmu nie da się spokojnie obejrzeć, ani SMSa napisać.
Jak siedzisz u taty na kolankach to masz czas na wszystko.
Ciężko pracuje, żebyśmy mieli ciepłe bułeczki w sklepie. Wzruszyłem się.
Każdy kierowca ma jeździć dostatecznie wypoczęty, wyspany oraz zgodnie z przepisami. To jest jego praca i ma ją wykonywać dobrze, a nie byle jak.
Tak się niestety najczęściej kończy zatrzymywanie na trasie szybkiego ruchu pojazdu który jest nie oznakowany chociażby trójkątne do 5.30 kierowca ciężarówki mógłby poinformować chociażby policję lub służby utrzymania ze zatrzymał się w niebezpiecznym miejscu
Tak wygladaja ” firmy transportowe” w Polsce ktore nie daja zarobic kierowcom ktorzy i tak jezdza na lewo!!np. Jada 2 busy do Holandii i jest tylko 3 kierowcow, jeden jest tylko na zmiane. 20-30 adresow i predkosc 140-160km/h i ciagle walka z czasem ! Wiem co mowie bo mam z tym stycznosc. Zero tachografu itp. Kiedy w koncu to sie skonczy??? Pozdrawiam P.
Czyja wina to rozstrzygnie policja, nie zmienia to jednak faktu ze Ukraińcy z pasa awaryjnego robią sobie w każdym dogodnym dla nich miejscu.
dobrze napisane ok
ty masz stycznosc pie…isz 20 30 adresow niema i nie jezdzimy po 160 bo kazdy samochod blokademam na 125 km i jak jada do holndi to jeden kierowca a nie trzech i ty masz stycznosc haha nawet niewiem co piszesz
czym ty jeździsz albo u kogo
jak u kogo mleko pewnie rozwozi
sylwian gdzie jezdzisz?pozdro
do „Kondrad” to się skończy jak zaczniecie płacić za bilety tyle ile powinniście a nie marne grosze. Nikt sobie nie zdaje sprawy jakie są koszty utrzymania takiej firmy, pracodawca chętnie by dal kierowcy więcej ale niech w końcu płatnicy docelowi zaczną płacić sensowne pieniądze. Sami sobie jesteśmy winni, bo z pustego to i Salomon nie naleje.
>>Informacyjnie: koszt biletu jest taki sam jak 10-15 lat temu a koszty większy o ponad 55% (ubezpiecznie – ponad 100%, paliwo, eksploatacja i inne) zaś cena biletu się NIE ZMIENIŁA!!
Masz rację, w pełni się z Tobą zgadzam co do rosnących kosztów i niezmiennych cen biletów.Niestety większa część pasażerów za przeproszeniem zjedli by spod siebie żeby było taniej 5 euro mimo że chyba nienajgorzej zarabiają na zachodzie.Kierowcy też zarabiają przyzwoicie bo od 700-800 zł za kółko czyli tam i z powrotem (3 doby) to godne pieniądze plus to co sobie bokiem zakombinują-a to pasażer z ostatniej chwili po cichu,a to paczka..,problem jest w tym że nie śpią w tym czasie w ogóle albo raptem kilka godzin.Czy gdyby bilet kosztował 100e lub 400 zł opłacało by się wypuścić dwóch kierowców do jednego busa?Może warto to przekalkulować i być innowacyjnym na rynku znacznie podnosząc standard bezpieczeństwa?
Mało ja bym zrobił bilety po 600pln i możemy we dwóch jeździć za normalną stawkę
Nie prowadzę firmy przewozowej ,znam to zajęcie od strony kierowcy i pasażera.Dlatego uważam że 600zł nikt by nie zapłacił za bilet no chyba że za łóżko ale takiej zabudowy jeszcze nikt nie wprowadził.Ale 100e czy 400zł wydaje się być do zaakceptowania dla pasażera który ma świadomość że to kawał drogi i bardzo cieżka praca dla jednego kierowcy więc podwójna obsada znacząco zwiększa poziom bezpieczeństwa.
Leon dobrze napisane. Tutaj jest masa hejterów którzy nie mają o tym pojecia jak wygląda ten biznes. Każdy tylko osądza i pie..li głupoty. Majlepiej siedziec u rodziców na kolanach i wytykac komuś porazki. Za te usługi nikt nie chce płacić a wszyscy wymagają, jak by klienci płacili 600zł za pilet inaczej by to wyglądało. Niestety dziady zaniżają ceny a jeszcze większe dziady jezdza z takimi i beszczelnie sie targują o 5 jurków , te eurosieroty. Tak jak ludzie płacą tak mają. Tylko przez to cierpią kierowcy, pracodawcy i przypadkowi ludzie
dobrze napisales oni chcieliby za darmo jezdzic
To nie nasza wina tylko pasażerów zawsze im się spieszy i wszyscy muszą być szybko.Halo my też jesteśmy ludźmi a jak komuś nie pasi to samolotem można dolecieć
To nie nasza wina tylko pasażerów, zawsze im się spieszy, wszyscy muszą być szybko. Halo my też jesteśmy ludźmi, a jak komuś nie pasuje to samolotem też może dolecieć.
To nie bylo zatrzymanie przez policje tylko zwykła awaria tira. Nikt nie wie dlaczego nie zjechał całkowicie na pobocze tak zeby nie przeszkadzać innym. Jechałem około 06:10 tą trasą i mijałem tego tira prawym pasem , owszem wystawal troche ale bez przesady spokojnie mozna bylo przejechac . Ludzie go mijali normalnie bez koniecznosci zmiany pasa na lewy . Troche to dziwne ze tym bysem go drasną :/
Dalej niech kierowcy jadą do Holandii 24h snu 5 godzin i powrót do Polski na rzęsach
A kiedy mamy wracać?Tez mamy rodziny nie każdy w polu robi