bimer ty łachu, jak z dysa jedziesz to znów wymusiłeś
stanisław
BO JEST KILKUNASTOMETROWY KAWAŁEK ŚLISKIEGO ASFALTU !!!
i to może być przyczyną. kilka razy przyspieszając wpadałem w poślizg i ledwie mieściłem się między słupkami na wjeździe do węzła z obwodnicą (zaraz za radarem)
Ja
Trzeba Stanisaławie Gaz docisnąć!!! i łyse opony założyć!!! będzie mniej ślisko. Wszystko winne tylko nie kierowca.
Sebastian
Jak ktoś nie wie o co chodzi to niech zamknie jape!! Problem dotyczy tylko ciezarówek pustych lub z niewielką iloscia towaru. Wystarczy na tym fragmencie lekko dodać gazu lub zahamowac retarderem i mamy poślizg. Dlaczego ciężarówka skasowała fotopstryka? Dlaczego dwa zestawy wyladowały tam w rowie? Zanim kogoś zaczniecie umoralniać co do stylu jazdy czy opon to pomyślcie. Znawcy wszystkiego. Te kawałek to BUBEL!!! I cud ze jeszcze nikt tam nie zginął! Oficjalne pismo do GDDKiA o tym problemie już poszło.
Ja
Sebus spokojnie. Jak żeś taki nerwowy nie siadaj za kółko. Ps tam ograniczenie jest i fotoradar. Ktoś to po coś tam postawił. Nie po to żeby zapierdzielac ile fabryka dała. I niestety też wiem jak kierowcy większych autek jeżdżą na tym odcinku. Rzadko się zdarza że te nieszczęsne 70. Zresztą nie tyczy się to tylko ciężarówek. Przede wszystkim nie przeceniajmy swoich umiejętności i będzie ok.
8888
Stachu… czas na nowe opony 🙂
Sebastian
Ja o gruszcze Ty o pietruszcze. 🙂 Szkoda gadać. ?
colo25
Volvo jechało w kierunku Lublina? To ładnie go obróciło… 180 stopni.
Czy dziennikarz nie wie w która stronę do Lublina?
XYZ
A Ty wiesz jak sytuacja wyglądała? Byłeś tam w chwili zdarzenia i widziałeś?
R.
Tak to ze zdjęć wygląda – wpadł w poślizg, obróciło go i uderzył bokiem kabiny w nadjeżdżającego mana, podczas gdy naczepa pojechała jeszcze dalej.
Mmmm
na prostej drodze się zahaczyć… miszcze kierownicy ….. jazda zerojedynkowa, albo nic albo max
Gościu
nie zesraj się
Marian
zobaczą fotoradar przy którym jest 70 a niektórzy do 40 hamują a tam jest z górki i bardzo śliski asfalt po deszczu. nie pierwszy się złamał w scyzoryk, nie pierwszy poszedł w rów po lewej i jeden ściął fotoradar. Trochę śniegu, deszcze i pośpiech i wszyscy stoją przez takich mistrzów fajerki!
Lu
Wiadomo zawodowcy im wolo więcej 😉
Louis
ojoj :'(
Jasio
Jakby Volvo jechało od Lubartowa to by było rozbite od strony kierowcy, wydaje mi się że wyjeżdżał z bocznej drogi, albo skręcał w lewo i zajechał Mańkowi.
redakcja
Nikt nie wyjeżdżał z bocznej. Jeden z kierowców zasnął.
Pozdrawiamy
Darek Sawicki
to co do wypadku do zdarza się ale wytyczenie objazdu po polnych drogach plus brak interencji p[olicji w celu udrożnienia ruchu to już taki lubelski skandal.W każdym innym miejscu w Polsce nie było by 20 kilometrowego korka od Lubartowa.
jaceko
Jak policja organizuje objazd? Zamyka drogę i kieruje ruch w najbliższą przecznicę. I zgadnij jak dalej jechać. Przecież trzeba było przez Dys puścić, a to nietrudne.
hmm
Ktoś tu będzie miał kłopoty, jak zasnął, może czas pracy przekroczony?
bimer ty łachu, jak z dysa jedziesz to znów wymusiłeś
BO JEST KILKUNASTOMETROWY KAWAŁEK ŚLISKIEGO ASFALTU !!!
i to może być przyczyną. kilka razy przyspieszając wpadałem w poślizg i ledwie mieściłem się między słupkami na wjeździe do węzła z obwodnicą (zaraz za radarem)
Trzeba Stanisaławie Gaz docisnąć!!! i łyse opony założyć!!! będzie mniej ślisko. Wszystko winne tylko nie kierowca.
Jak ktoś nie wie o co chodzi to niech zamknie jape!! Problem dotyczy tylko ciezarówek pustych lub z niewielką iloscia towaru. Wystarczy na tym fragmencie lekko dodać gazu lub zahamowac retarderem i mamy poślizg. Dlaczego ciężarówka skasowała fotopstryka? Dlaczego dwa zestawy wyladowały tam w rowie? Zanim kogoś zaczniecie umoralniać co do stylu jazdy czy opon to pomyślcie. Znawcy wszystkiego. Te kawałek to BUBEL!!! I cud ze jeszcze nikt tam nie zginął! Oficjalne pismo do GDDKiA o tym problemie już poszło.
Sebus spokojnie. Jak żeś taki nerwowy nie siadaj za kółko. Ps tam ograniczenie jest i fotoradar. Ktoś to po coś tam postawił. Nie po to żeby zapierdzielac ile fabryka dała. I niestety też wiem jak kierowcy większych autek jeżdżą na tym odcinku. Rzadko się zdarza że te nieszczęsne 70. Zresztą nie tyczy się to tylko ciężarówek. Przede wszystkim nie przeceniajmy swoich umiejętności i będzie ok.
Stachu… czas na nowe opony 🙂
Ja o gruszcze Ty o pietruszcze. 🙂 Szkoda gadać. ?
Volvo jechało w kierunku Lublina? To ładnie go obróciło… 180 stopni.
Czy dziennikarz nie wie w która stronę do Lublina?
A Ty wiesz jak sytuacja wyglądała? Byłeś tam w chwili zdarzenia i widziałeś?
Tak to ze zdjęć wygląda – wpadł w poślizg, obróciło go i uderzył bokiem kabiny w nadjeżdżającego mana, podczas gdy naczepa pojechała jeszcze dalej.
na prostej drodze się zahaczyć… miszcze kierownicy ….. jazda zerojedynkowa, albo nic albo max
nie zesraj się
zobaczą fotoradar przy którym jest 70 a niektórzy do 40 hamują a tam jest z górki i bardzo śliski asfalt po deszczu. nie pierwszy się złamał w scyzoryk, nie pierwszy poszedł w rów po lewej i jeden ściął fotoradar. Trochę śniegu, deszcze i pośpiech i wszyscy stoją przez takich mistrzów fajerki!
Wiadomo zawodowcy im wolo więcej 😉
ojoj :'(
Jakby Volvo jechało od Lubartowa to by było rozbite od strony kierowcy, wydaje mi się że wyjeżdżał z bocznej drogi, albo skręcał w lewo i zajechał Mańkowi.
Nikt nie wyjeżdżał z bocznej. Jeden z kierowców zasnął.
Pozdrawiamy
to co do wypadku do zdarza się ale wytyczenie objazdu po polnych drogach plus brak interencji p[olicji w celu udrożnienia ruchu to już taki lubelski skandal.W każdym innym miejscu w Polsce nie było by 20 kilometrowego korka od Lubartowa.
Jak policja organizuje objazd? Zamyka drogę i kieruje ruch w najbliższą przecznicę. I zgadnij jak dalej jechać. Przecież trzeba było przez Dys puścić, a to nietrudne.
Ktoś tu będzie miał kłopoty, jak zasnął, może czas pracy przekroczony?