W czwartek po południu na trasie Lublin – Piaski doszło do przewrócenia się pojazdu ciężarowego. Trwa akcja ratunkowa, droga jest całkowicie zablokowana.
Tak wyprzedzał szoferak. Takiemu dożywotnio zabrać PJ.
Puszka_Pandory
Szkoda, że tobie nie zabiorą baranie
katzPodola
Co za baran
Pela
Zamilcz baranie! Może wiatr go zepchnął? Dziś mocno wieje
Stefanek
A ja stoję w lidlu i czekam na cebule a ten se leży 😉
Xxxx
Ludzie trochę powagi kierowca mógł stracić przytomność mogło się coś zepsuć to jest tir w dodatku zaladowany ciężar jest wielki nie koniecznie musiał zawinic kierowca.
XYZ
kierowca ma przejść badania i być zdrowy/wypoczęty, a auto ma mieć regularne przeglądy i dobre opony. na pakę ładuje się tyle, ile jest homologowane dla ciągnika i naczepy. coś jeszcze chcesz dodać w obronie dziad-transa?
lokalny gamoń czasami kierowca
głupi jesteś i tyle. Wypadki były są i będą… Brak opony na przodzie może wskazywać na wystrzał opony. Auto jak określiłeś załadowane zgodnie z homologacją w pewnych przypadkach jest po dach, świadczy to o tym że środek ciężkości jest wysoko i wywrócić pojazd jest nie trudno… Uprzedzajm wymysły to nowa opona też potrafi wystrzelić (produkt premium również), na to reguł brak. Podsumowując ch.ja sie znasz i tylko niepotrzebnie szczekasz… Tak więc skończ pan pie…yć i wracaj do kolejki żeby ci makaronu starczylo…
Sara
No dobre dobre..z tym makaronem.
Fi
Ja chcę dodać… ty też wieczny nie jesteś, więc tobie też prędzej czy później coś się przytrafi. Po za tym z takim podejściem ciężko ci musi być w życiu.
maniek
mialem wystrzal w manie opona miala 2 tygodnie nie chinczyk Michelin raczej nie bylo na nic najechane czasami moze byc wada konstrukcyjna i noc na to nie poradzisz przed n9e bylo zadnego bicia wiec nie zawsze mamy na to wplyw
Km
Pragnę tylko wspomnieć że nikt w internecie nie jest anonimowy ?
Dd
TIR to dokument , i tyle w temacie.
Do stefanka
To i ty się połóż Stefanek?
Em
Wszyscy tak bronią kierowcy. A może wystarczyło wolniej jechać a nie cisnąć tyle ile fabryka dała?
pawel
Em, w ciężarowym fabryka daje 85-90km/h… jest czym cisnąć na ekspresówce hehe
XYZ
mało która ciężarówka ma ogranicznik do 90km/h. to najczęściej usuwana nowinka techniczna w nowych autach, a w starych nigdy jej nie było. pooglądaj sobie na YT jak osobówki gonią 140 km/h za pędzącym autostradą TIRem. szczególnie w Rumunii/Bułgarii to plaga
Art1987
A to ciekawe, jeździłem kilkunastoma i każda miała ogranicznik od 85 do 90km/h. Aktualnie Scania która jeżdżę ma 89 km/h. Tekst z tych – nie znam się ale wypowiem bo widziałem na YouTube.
lokalny gamoń czasami kierowca
Aty dalej pierbolisz jak potłuczony. Każda ciężarówka ma homologowany ogranicznik zamontowany fabrycznie. To że niektórzy jadą 83 a niektórzy 93 wynika z wielu czynników który twój maleńki wyprany rozumek nie pojmie, Jeśli chodzi o ekspertyzy z filmików na youtube to najpierw skalibruj sobie prędkościomierz w aucie jesli takie posiadasz a nastepnie publikuj swoje filmiki. To że trafia się rumun który zmanipuluje ogranicznik i jezdzi tak po romanii to jego sprawa, jesli jest na tyle głupi ze tak jedzie i jeszczde to nagrywa… Służby kontrolują prędkość do 28 dni wstecz a takie coś przy kontroli sie nie ukryje. Wracając do wątku to tutaj również slużby sprawdzą zapisy i wyjasnią przyczyne. A ty wracaj do budy bo za dużo i za głośno już szczekasz
XYZ
odstaw swoją ciężarówkę do garażu z klocków i wróć oglądać paradokumenty na polsacie
Mateo
Ale Ty jesteś idiotą i internetowym trollem bez pojęcia
jogi
a ty co wróżbita maciej ? nie widzisz że mocno wieje ?
mam moro
90 max tacho 05 proc na plus reszte pisze na karcie kierowcy po szczytaniu przez itd zostaloby ci 000000 zł
Dawid
W każdej ciężarówce jest blokada do 90 więc szybciej nie mógł jechać
XYZ
nie w każdej. zainteresuj się tematem zanim się wypowiesz
Mateo
W każdej jełopie jest obowiązkowy kaganiec który masz przy każdej homologacji tacho. Poza tym tacho złapie jak przekroczysz prędkość baranie.
Fi
Ty lecz się człowieku
Rafał
Do redakcji:
Może to szczegół, ale w tytule powinno być Piaski – Lublin (trasa od-do) przynajmniej tak mnie uczono przy określaniu nitki drogi która jest zablokowana…
Pozdrawiam.
redakcja
Po zdarzeniu cała trasa była zablokowana. Prosimy sprawdzić godzinę publikacji…
ABC
zdjęcie jak byk widoczne, że jedną nitkę blokuje rozbitek leżący w poprzek, a na drugiej zaparkowały służby…
czyżby sekretne korytarze za ekranami akustycznymi?
KP
Hmmmm prawdopodobnie jesteś z tych kierowców, którzy widząc fotoradar i ograniczenie 70 km/h zwalniają do 38 km/h
DFG
oni potrafia jechac i ogladAC FILMY NA LAPTOPIE
ABC
a w osobówkach (szczególnie mniejszych dostawczakach i autach przedstawicieli handlowych) non stop komóreczka przy uchu. nie wspominając o paniach, które muszą co 10 sekund odświeżać insta/fejsa. i co to zmienia w tym wypadku, że ogół ludzi tak robi?
...1
Co głupsi twierdzą że kierowca zawodowy ma być jak od linijki. To nawet nie człowiek, to maszyna podłączona do ciężarówki.
Patałachom w osobówkach dzień w dzień wolno rozjeżdżać ludzi na środku przejść bo trzeba z komórki skorzystać i nikt nic z tym nie robi ani nic nie mówi.
A doniesienia są CODZIENNIE o zabitych,o szkodach o rannych.
Tutaj strzeliła przednia opona i oto sprawca, ale trzeba sobie poużywać..
Opona?…
Tak. I to przednia :/
Tak wyprzedzał szoferak. Takiemu dożywotnio zabrać PJ.
Szkoda, że tobie nie zabiorą baranie
Co za baran
Zamilcz baranie! Może wiatr go zepchnął? Dziś mocno wieje
A ja stoję w lidlu i czekam na cebule a ten se leży 😉
Ludzie trochę powagi kierowca mógł stracić przytomność mogło się coś zepsuć to jest tir w dodatku zaladowany ciężar jest wielki nie koniecznie musiał zawinic kierowca.
kierowca ma przejść badania i być zdrowy/wypoczęty, a auto ma mieć regularne przeglądy i dobre opony. na pakę ładuje się tyle, ile jest homologowane dla ciągnika i naczepy. coś jeszcze chcesz dodać w obronie dziad-transa?
głupi jesteś i tyle. Wypadki były są i będą… Brak opony na przodzie może wskazywać na wystrzał opony. Auto jak określiłeś załadowane zgodnie z homologacją w pewnych przypadkach jest po dach, świadczy to o tym że środek ciężkości jest wysoko i wywrócić pojazd jest nie trudno… Uprzedzajm wymysły to nowa opona też potrafi wystrzelić (produkt premium również), na to reguł brak. Podsumowując ch.ja sie znasz i tylko niepotrzebnie szczekasz… Tak więc skończ pan pie…yć i wracaj do kolejki żeby ci makaronu starczylo…
No dobre dobre..z tym makaronem.
Ja chcę dodać… ty też wieczny nie jesteś, więc tobie też prędzej czy później coś się przytrafi. Po za tym z takim podejściem ciężko ci musi być w życiu.
mialem wystrzal w manie opona miala 2 tygodnie nie chinczyk Michelin raczej nie bylo na nic najechane czasami moze byc wada konstrukcyjna i noc na to nie poradzisz przed n9e bylo zadnego bicia wiec nie zawsze mamy na to wplyw
Pragnę tylko wspomnieć że nikt w internecie nie jest anonimowy ?
TIR to dokument , i tyle w temacie.
To i ty się połóż Stefanek?
Wszyscy tak bronią kierowcy. A może wystarczyło wolniej jechać a nie cisnąć tyle ile fabryka dała?
Em, w ciężarowym fabryka daje 85-90km/h… jest czym cisnąć na ekspresówce hehe
mało która ciężarówka ma ogranicznik do 90km/h. to najczęściej usuwana nowinka techniczna w nowych autach, a w starych nigdy jej nie było. pooglądaj sobie na YT jak osobówki gonią 140 km/h za pędzącym autostradą TIRem. szczególnie w Rumunii/Bułgarii to plaga
A to ciekawe, jeździłem kilkunastoma i każda miała ogranicznik od 85 do 90km/h. Aktualnie Scania która jeżdżę ma 89 km/h. Tekst z tych – nie znam się ale wypowiem bo widziałem na YouTube.
Aty dalej pierbolisz jak potłuczony. Każda ciężarówka ma homologowany ogranicznik zamontowany fabrycznie. To że niektórzy jadą 83 a niektórzy 93 wynika z wielu czynników który twój maleńki wyprany rozumek nie pojmie, Jeśli chodzi o ekspertyzy z filmików na youtube to najpierw skalibruj sobie prędkościomierz w aucie jesli takie posiadasz a nastepnie publikuj swoje filmiki. To że trafia się rumun który zmanipuluje ogranicznik i jezdzi tak po romanii to jego sprawa, jesli jest na tyle głupi ze tak jedzie i jeszczde to nagrywa… Służby kontrolują prędkość do 28 dni wstecz a takie coś przy kontroli sie nie ukryje. Wracając do wątku to tutaj również slużby sprawdzą zapisy i wyjasnią przyczyne. A ty wracaj do budy bo za dużo i za głośno już szczekasz
odstaw swoją ciężarówkę do garażu z klocków i wróć oglądać paradokumenty na polsacie
Ale Ty jesteś idiotą i internetowym trollem bez pojęcia
a ty co wróżbita maciej ? nie widzisz że mocno wieje ?
90 max tacho 05 proc na plus reszte pisze na karcie kierowcy po szczytaniu przez itd zostaloby ci 000000 zł
W każdej ciężarówce jest blokada do 90 więc szybciej nie mógł jechać
nie w każdej. zainteresuj się tematem zanim się wypowiesz
W każdej jełopie jest obowiązkowy kaganiec który masz przy każdej homologacji tacho. Poza tym tacho złapie jak przekroczysz prędkość baranie.
Ty lecz się człowieku
Do redakcji:
Może to szczegół, ale w tytule powinno być Piaski – Lublin (trasa od-do) przynajmniej tak mnie uczono przy określaniu nitki drogi która jest zablokowana…
Pozdrawiam.
Po zdarzeniu cała trasa była zablokowana. Prosimy sprawdzić godzinę publikacji…
zdjęcie jak byk widoczne, że jedną nitkę blokuje rozbitek leżący w poprzek, a na drugiej zaparkowały służby…
czyżby sekretne korytarze za ekranami akustycznymi?
Hmmmm prawdopodobnie jesteś z tych kierowców, którzy widząc fotoradar i ograniczenie 70 km/h zwalniają do 38 km/h
oni potrafia jechac i ogladAC FILMY NA LAPTOPIE
a w osobówkach (szczególnie mniejszych dostawczakach i autach przedstawicieli handlowych) non stop komóreczka przy uchu. nie wspominając o paniach, które muszą co 10 sekund odświeżać insta/fejsa. i co to zmienia w tym wypadku, że ogół ludzi tak robi?
Co głupsi twierdzą że kierowca zawodowy ma być jak od linijki. To nawet nie człowiek, to maszyna podłączona do ciężarówki.
Patałachom w osobówkach dzień w dzień wolno rozjeżdżać ludzi na środku przejść bo trzeba z komórki skorzystać i nikt nic z tym nie robi ani nic nie mówi.
A doniesienia są CODZIENNIE o zabitych,o szkodach o rannych.
Tutaj strzeliła przednia opona i oto sprawca, ale trzeba sobie poużywać..
A gdzie Rysiek? Ruchy ruchy…..