Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

Za szybko na mokrej nawierzchni. Zobacz moment zderzenia dwóch aut

Jak pisze kierowca auta, które wpadło w poślizg w Puławach, poniższy film ma być przestrogą dla wszystkich użytkowników dróg. Wystarczyło nieco ponad 80 km/h, aby pojazd, na łuku drogi, wpadł w poślizg na mokrej nawierzchni i zderzył się z autem jadącym z naprzeciwka. Pasażerka z forda doznała obrażeń ciała.

40 komentarzy

  1. Niech kierowca zamieści ponadto zdjęcia opon, ich stanu i zawieszenia. Większość tego typu zdarzeń jest na własne życzenie.

    • Marcin, przeczytaj sobie opis pod filmikiem na YouTube.

      • Skoro sam się przyznał że jechał za szybko na łysych oponach to niech na policję sam zgłosi jeszcze żeby mu 2 mandaty dołożyli
        jeden za prędkość
        drugi za stan techniczny pojazdu (opony )
        + ten co dostał za kolizje ; )

        • i za to ze wyplaty ktore dostajemy za 8 godzin pracy ledwo starczaja na przezycie miesiaca nie mowiac o nalezytym serwisowaniun auta

  2. KIEROWCA VW TRANSPORTERA ZACHOWAŁ SIĘ ……. TYLKO ODSZUKAĆ I DOŁOŻYĆ ZA NIEUDZIELENIE POMOCY .

  3. Szczerze to czemu kierowca z forda nie uciekal na drugi pas mial miejsce nie dzialo sie to az tak blisko niego

    • Dokładnie, miałem to samo napisać, spokojnie zdążył by zjechać na drugi pas

      • Gdyby uciekał to pewnie i on złapany pobocze po drugiej stronie. A tak właściwie mógł uciekać najpierw na pobocze po jego lewej stronie a potem po prawej i mógł dlatego nie zdążyć. A mógł też się zagapic. Generalnie nie jego wina ze ktoś inny w poślizg wpadł.

    • Latarnie ustawione około co 30 – 50 m. W momencie uślizgu ford był max 100 m od zdarzenia. Sprawca i ford ciągle mieli swoją prędkość, trzeba wziąć pod uwagę czas reakcji i nawierzchnię. To się tylko łatwo mówi – jeżeli w fordzie nie jechał Hołowczyc a zwykły szary kierowca to ford nie miał za dużo do gadania. Dlatego tor poślizgowy i nauka reakcji na nagłe sytuacje muszą być obowiązkowe.
      A tył kolegę wyprzedził, bo u nas panuje powszechna zasada – lepsze oponki na przód, z tyłu może być byle kapeć 🙂

    • Jechał za szybko, gdyby prędkość była mniejsza to spokojnie by wyminął

  4. Przejście dla pieszych, skrzyżowanie,było szybciej zapie….,

  5. Piekarzu [] przecież kierowca czerwonego transportera zatrzymał się ale chwile dalej na poboczu. A stan opon w tym aucie pewnie są tak Łyse jak Pusty Łeb kierowcy. Pozdrawiam Szofer.

  6. Wyslac wszystkich zdajacych na plyte antyposlizgowa to moze przestana naciskac hamulec na zakrecie ?

  7. Ja na nagraniu widzę że kierowca VW zatrzymuje się na poboczu w bezpiecznej odległości, więc skąd ten komentarz?

  8. Nagrywajacy dowiedział się właśnie dlaczego nie jeździ się na łysych oponach.

  9. ten kierowca forda to beznadziejny kierowca! Miał tyle czasu i miejsca by hamować i zjechać na drugą stronę, a on jedzie swoim pasem

  10. Kierowca Forda to jakaś[].. Titanic by zdążył ominąć nagrywajacego, a ten wali prosto

Z kraju