Jak pisze kierowca auta, które wpadło w poślizg w Puławach, poniższy film ma być przestrogą dla wszystkich użytkowników dróg. Wystarczyło nieco ponad 80 km/h, aby pojazd, na łuku drogi, wpadł w poślizg na mokrej nawierzchni i zderzył się z autem jadącym z naprzeciwka. Pasażerka z forda doznała obrażeń ciała.
Niech kierowca zamieści ponadto zdjęcia opon, ich stanu i zawieszenia. Większość tego typu zdarzeń jest na własne życzenie.
Paweł
Marcin, przeczytaj sobie opis pod filmikiem na YouTube.
Stefanek
Skoro sam się przyznał że jechał za szybko na łysych oponach to niech na policję sam zgłosi jeszcze żeby mu 2 mandaty dołożyli
jeden za prędkość
drugi za stan techniczny pojazdu (opony )
+ ten co dostał za kolizje ; )
bononononono
i za to ze wyplaty ktore dostajemy za 8 godzin pracy ledwo starczaja na przezycie miesiaca nie mowiac o nalezytym serwisowaniun auta
KIEROWCA VW TRANSPORTERA ZACHOWAŁ SIĘ ……. TYLKO ODSZUKAĆ I DOŁOŻYĆ ZA NIEUDZIELENIE POMOCY .
michal
Skąd masz pewność że nie zatrzymał się i nie udzielił pomocy? Pod koniec filmiku widać światła stopu, oraz jak zjeżdża na trawnik.
ancen
Przecież się zatrzymał…
X
Przyjrzyj się dobrze, na końcu filmiku wyraźnie widać jak zjeżdża na pobocze.
Qwerty
Ja widzę, że się zatrzymuje a ty chyba inny film oglądasz. Po za tym wyłącz „capsa”
Anonimowy
jak byś zwrócił uwagę to ten vw pod koniec nagrania zaczął zjeżdżać na pobocze
119r432
Gościu okulary sobie kup. Na końcu widać że zjechał i się zatrzymał
Ja
Mi to wygląda jakby jednak się zatrzymał, tylko trochę dalej… Swoją drogą to gdyby tak samochody wpadały w poślizgi na zakrętach to dopiero mielibyśmy wypadków. Ciekawe ile na oponach zostało bieżnika…
Arczi
Patrz pa…..
Kierowca
Szczerze to czemu kierowca z forda nie uciekal na drugi pas mial miejsce nie dzialo sie to az tak blisko niego
andrzej
Dokładnie, miałem to samo napisać, spokojnie zdążył by zjechać na drugi pas
Polois
Gdyby uciekał to pewnie i on złapany pobocze po drugiej stronie. A tak właściwie mógł uciekać najpierw na pobocze po jego lewej stronie a potem po prawej i mógł dlatego nie zdążyć. A mógł też się zagapic. Generalnie nie jego wina ze ktoś inny w poślizg wpadł.
Optymista
Latarnie ustawione około co 30 – 50 m. W momencie uślizgu ford był max 100 m od zdarzenia. Sprawca i ford ciągle mieli swoją prędkość, trzeba wziąć pod uwagę czas reakcji i nawierzchnię. To się tylko łatwo mówi – jeżeli w fordzie nie jechał Hołowczyc a zwykły szary kierowca to ford nie miał za dużo do gadania. Dlatego tor poślizgowy i nauka reakcji na nagłe sytuacje muszą być obowiązkowe.
A tył kolegę wyprzedził, bo u nas panuje powszechna zasada – lepsze oponki na przód, z tyłu może być byle kapeć 🙂
Lolllll
Jechał za szybko, gdyby prędkość była mniejsza to spokojnie by wyminął
Wacek
Przejście dla pieszych, skrzyżowanie,było szybciej zapie….,
Kałamarz
Piekarzu [] przecież kierowca czerwonego transportera zatrzymał się ale chwile dalej na poboczu. A stan opon w tym aucie pewnie są tak Łyse jak Pusty Łeb kierowcy. Pozdrawiam Szofer.
keroth
Wyslac wszystkich zdajacych na plyte antyposlizgowa to moze przestana naciskac hamulec na zakrecie ?
1234
Ja na nagraniu widzę że kierowca VW zatrzymuje się na poboczu w bezpiecznej odległości, więc skąd ten komentarz?
Polois
Nagrywajacy dowiedział się właśnie dlaczego nie jeździ się na łysych oponach.
Proszę cie!
ten kierowca forda to beznadziejny kierowca! Miał tyle czasu i miejsca by hamować i zjechać na drugą stronę, a on jedzie swoim pasem
Lipton
Kierowca Forda to jakaś[].. Titanic by zdążył ominąć nagrywajacego, a ten wali prosto
J
[] widziałeś. Nie byłeś na miejscu kierowcy Forda, nie wiesz jak to wyglądało z jego perspektywy, to się nie wypowiadaj.
Niech kierowca zamieści ponadto zdjęcia opon, ich stanu i zawieszenia. Większość tego typu zdarzeń jest na własne życzenie.
Marcin, przeczytaj sobie opis pod filmikiem na YouTube.
Skoro sam się przyznał że jechał za szybko na łysych oponach to niech na policję sam zgłosi jeszcze żeby mu 2 mandaty dołożyli
jeden za prędkość
drugi za stan techniczny pojazdu (opony )
+ ten co dostał za kolizje ; )
i za to ze wyplaty ktore dostajemy za 8 godzin pracy ledwo starczaja na przezycie miesiaca nie mowiac o nalezytym serwisowaniun auta
KIEROWCA VW TRANSPORTERA ZACHOWAŁ SIĘ ……. TYLKO ODSZUKAĆ I DOŁOŻYĆ ZA NIEUDZIELENIE POMOCY .
Skąd masz pewność że nie zatrzymał się i nie udzielił pomocy? Pod koniec filmiku widać światła stopu, oraz jak zjeżdża na trawnik.
Przecież się zatrzymał…
Przyjrzyj się dobrze, na końcu filmiku wyraźnie widać jak zjeżdża na pobocze.
Ja widzę, że się zatrzymuje a ty chyba inny film oglądasz. Po za tym wyłącz „capsa”
jak byś zwrócił uwagę to ten vw pod koniec nagrania zaczął zjeżdżać na pobocze
Gościu okulary sobie kup. Na końcu widać że zjechał i się zatrzymał
Mi to wygląda jakby jednak się zatrzymał, tylko trochę dalej… Swoją drogą to gdyby tak samochody wpadały w poślizgi na zakrętach to dopiero mielibyśmy wypadków. Ciekawe ile na oponach zostało bieżnika…
Patrz pa…..
Szczerze to czemu kierowca z forda nie uciekal na drugi pas mial miejsce nie dzialo sie to az tak blisko niego
Dokładnie, miałem to samo napisać, spokojnie zdążył by zjechać na drugi pas
Gdyby uciekał to pewnie i on złapany pobocze po drugiej stronie. A tak właściwie mógł uciekać najpierw na pobocze po jego lewej stronie a potem po prawej i mógł dlatego nie zdążyć. A mógł też się zagapic. Generalnie nie jego wina ze ktoś inny w poślizg wpadł.
Latarnie ustawione około co 30 – 50 m. W momencie uślizgu ford był max 100 m od zdarzenia. Sprawca i ford ciągle mieli swoją prędkość, trzeba wziąć pod uwagę czas reakcji i nawierzchnię. To się tylko łatwo mówi – jeżeli w fordzie nie jechał Hołowczyc a zwykły szary kierowca to ford nie miał za dużo do gadania. Dlatego tor poślizgowy i nauka reakcji na nagłe sytuacje muszą być obowiązkowe.
A tył kolegę wyprzedził, bo u nas panuje powszechna zasada – lepsze oponki na przód, z tyłu może być byle kapeć 🙂
Jechał za szybko, gdyby prędkość była mniejsza to spokojnie by wyminął
Przejście dla pieszych, skrzyżowanie,było szybciej zapie….,
Piekarzu [] przecież kierowca czerwonego transportera zatrzymał się ale chwile dalej na poboczu. A stan opon w tym aucie pewnie są tak Łyse jak Pusty Łeb kierowcy. Pozdrawiam Szofer.
Wyslac wszystkich zdajacych na plyte antyposlizgowa to moze przestana naciskac hamulec na zakrecie ?
Ja na nagraniu widzę że kierowca VW zatrzymuje się na poboczu w bezpiecznej odległości, więc skąd ten komentarz?
Nagrywajacy dowiedział się właśnie dlaczego nie jeździ się na łysych oponach.
ten kierowca forda to beznadziejny kierowca! Miał tyle czasu i miejsca by hamować i zjechać na drugą stronę, a on jedzie swoim pasem
Kierowca Forda to jakaś[].. Titanic by zdążył ominąć nagrywajacego, a ten wali prosto
[] widziałeś. Nie byłeś na miejscu kierowcy Forda, nie wiesz jak to wyglądało z jego perspektywy, to się nie wypowiadaj.
Haha nie ośmieszaj się Januszu kierownicy