Piątek, 03 maja 202403/05/2024
690 680 960
690 680 960

50 komentarzy

  1. kolega miał takiego szrota po rozcięciu wiązki przewodów przewody były bez izolacji która się utleniła stąd awarie LUDZIE z dala od francuzów

  2. Co wy chcecie od francuzow. Ja jezdzilem roznymi vw i nie tylko. Teraz mam druga renowke i jak bede kiedys zmieniak to tylko renault.

  3. Gdy płonie auto z klimą to jak najdalej…polecam poczytać. O tym głośno się nie mówi.

  4. To laguna więc nawet jak była klima to niesprawna

  5. Auto, nie zapala się w komorze silnika od instalacji, tylko od wycieku oleju lub paliwa. Zwarcie instalacji zaraz zgasi auto i mozna to opanować i bez gaśnicy, ale jak się ma zarzygany silnik , to se można już darować i iść na MPK 🙂

  6. Co ciekawe, auta za granicą płoną o wiele rzadziej, niż w Polsce (nie mówię o tych podpalanych przez nachodźców oczywiście). Może to wina najtańszych mechaników, nie mających ani pojęcia o autach nowszych niż 2000r ani odpowiedniego wyposażenia do nich?

  7. A ludzie przechodzą sobie obok chodnikiem jak by to był grill a nie mogący eksplodować samochód…

  8. W tych sprzętach olej leje się jak ze starej kuu..y żeby nie lało się na asfalt podkładaja pod odbudowę silnika dziecięce pampersy i ztąnd te pożary francuzkich gówien.

  9. Wiekszosc z was nie miało lagyny (zal…) a le do komentowania to pierwsi! Zastanowcie sie troche co piszecie i czy dotyczy to wogole tego artykułu.