Środa, 01 maja 202401/05/2024
690 680 960
690 680 960

Samochód ciężarowy wpadł do rowu. Już bez utrudnień na DK 74

Zakręty w Liśniku na krajowej 74 po raz kolejny dały o sobie znać. Droga była zablokowana po tym, jak do rowu wjechał samochód ciężarowy.

15 komentarzy

  1. Pieprzenie trzy po trzy .” Było nie dostosowanie prędkości ” zawsze winny kierowca , a co było zrobione od strony służb odpowiedzialnych za takie miejsca , pochylenie , zakręty , taki pojazd to nie okaryna , a ciężki skład , warstwa cienkiego lodu pod kołami i jedzie się tam gdzie nie chce kierowca . Ale zawsze znajdzie się kozła ofiarnego. Jak chcesz nieszczęścia , to i w drewnianym kościele cegła ci na głowę spadnie.

  2. Zgadzam się z TIR-em najlepiej zgonić na kierowcę a nie drogowców na zdjęciu widać że nie miał zbyd dużej prędkości bo inaczej było by gorzej.

  3. A co tu służby drogowe miałyby robić?????Ostatnio temperatury plusowe,tylko wilgotna jezdnia po opadach.To może solą ją ćwiachnąć,albo piaskiem??????Następny który zrobi pirueta zgoni na piasek na zakręcie.A można było wolniej.

    • Siedzisz w kalesonach w chałupie , nie masz żadnego doświadczenia to nie wypowiadaj się.Pirueta to ty kręcisz bo chyba hemoroidy masz.

      • Niestety mam doświadczenie może większe od Twego,a po Twoich wpisach sądząc to na pewno.Jestem kierowcą zawodowym od kilkudziesięciu lat.A takie twierdzenia że TIR nie ma prawa wpaść w poślizg to włóż Sobie między bajki.A takie pieprzenie o pochylniach,zakrętach itp.to jest dla Ciebie zbyt trudne do pokonania.Prosta droga bez zakrętów,lodu to prowadzi do nieba,ale z pochyleniem.Tego nawet w niebie nie wyprostowali.A może drogowcy na zakrętach,wzniesieniach co parę minut i po każdych opadach sprawdzali by przyczepność,najlepiej językiem.Przyczenościomatów nikt na razie nie wymyślił,być może się mylę.

  4. Znam tą drogą i sama uważam, że ograniczenia prędkości są w wielu przypadkach przesadą, ale akurat w tym miejscu ograniczenie do 40 jest jak najbardziej słuszne – są dwa przeciwległe naprawdę ostre zakręty. Osobówką trzeba uważać a co dopiero tirem przy takiej bezwładności… Dobrze, że nie wpakował się na niego żaden osobowy, bo tam i widoczność przy takich ostrych zakrętach jest mnimalna.

  5. akurat ten zakret nie jest niebezpieczny tylko koles zlapal pobocze i klapa- malo doswiadczenia -TIR jestes ciemna masa piszac kto zawinil to wszystko mozna bylo uniknac jadac wolniej a nie pochylenie, zakret, ciezki sklad,i co najsmieszniejsze cienki lod pod kolami a moze ty siedzisz w pierdlu i nie wiesz co sie dzieje ale komentujesz

  6. majster „Przynieś po karku . twoja wiedza jest taka. Dziś nazywasz siebie majstrem , a nosiłeś w wiadrze period bo nie wiedziałeś co to jest .

  7. DAWNO DAWNO TEMU Z 20-30 LAT WSTECZ NIE BYLY ODSNIEZANE DROGI I JEZDZIŁO SIE NAWET I PO LODZIE-A TERAZ SZUKACIE WYGOD I ZADACIE CZARNEJ NAWIERZCHNI–NIE POTRAWICIE SIE ZACHOWAC W KAZDYCH WARUNKACH TO SIEDZIEC W DOMU PRZED TV LUB GRZEBAC W GACIACH GRAJAC W BILARD…POZDRAWIAM WSZYSTKICH UMIEJACYCH SIE ZACHOWAC NA DRODZE W KAZDYCH JEJ WARUNKACH A INNYM ….INNYM NAWET NIE WSPOŁCZUJE..POZDRAWIAM..

  8. majster znam tego kierowce, ma ponad 10 lat doświadczenia na TIR-ach

  9. 10 lat i uwazasz ze ma doswiadczenie, tu widac ze nie ma , jezdze 38 lat i mysle ze licza sie umiejetnosci, a one przychodza ja tak mysle po25 latach jazdy obojetnie jakim pojazdem , nie wiem byc moze zmienil auto bo kazde auto nawet tej samej marki prowadzi sie inaczej , ale dla mnie w tym przypadku nie byly winne warunki atmosferyczne to byl jego blad

  10. kierowca zawodowy

    Tak siedzę w ciepłym domu i czytam jakieś bzdury. Jakiś majster pisze że umiejętności przychodzą po 25 latach – człowieku Ty nie powinieneś siadać za kierownicę. Chyba, że jeździsz autobusem po tej samej trasie i sie jej nauczyłeś na pamięć i szpanujesz jako WIELKI znawca. Rutyna i pewność siebie to najroźniejszy zestaw.
    Ogólnie zgadzam się, że kierowca nie dostosował prędkości do warunków na drodze.
    Ale ludzie którzy twierdzą, że mają wielkie doświadczenie i są najalepsi – to są ludzie niebezpieczni i stwarzają zagrożenie na drodze.
    Ja mam 21 lat doświadczenia jako kierowca zawodowy ale zawsze mam respekt do drogi i innych użytkowników. jadąc z ładunkiem np. 20 ton i skład kto ma szansę w wypadku ze mną chyba tylko lokomotywa.
    Pozdrawiam najlepszych wszystkowiedzących i z najlepszymi umiejętnościami – PRZEMYŚLCIE MOJE WYPOCINY NIE TRUDNO JE ZROZUMIEĆ DLA OSÓB Z DOŚWIADCZENIEM ZA KÓŁKIEM.

Z kraju