We wtorek rano w miejscowości Przędzel pod Niskiem pociąg relacji Lublin – Wrocław zderzył się na przejeździe kolejowym z ciężarówką. Jedna osoba zginęła na miejscu.
I co fajnie się zapierdziela pociągiem przez przejazd? Może wolniej następnym razem… na przejeździe dla pociągów też macie pacany z lokomotyw zachować szczególną ostrożność.
Jurny Stefan
Stawiam dolary przeciw orzechom, że komentarze policji oraz komisji badania wypadków kolejowych były nieco inne.
Русский тролл
I przez takich „stróżów prawa” takich wypadków jest bardzo dużo.
Zgh
Niestety, to wy, trolle jesteście zakałą internetu. Już judzicie, już jątrzycie, już napuszczacie jednych przeciwko innym. Pies was trącał
Chała Stra
Czy wszystkich myślących choć ciut inaczej niż ty, nazywasz trollami, ćwoku ???
Eo
Nie brałeś dziś leków
Ryki trol
Jest różnica w drodze hamowania pociągu i roweru. Ludzie tego nie rozumieją bo jak widać są bardziej podli i głupi niż zwierzęta
METRO-RAKOL
Ciężarówka rozpędza sie i hamuje na kilkunastu metrach, a pociąg na kilku kilometrach. Więc może pociągi niech stoją bo kierowcy samochodów nie potrafią ustapić pierwszeństwa przejazdu!
xaxaxa
A wcale że bo nie… większy ma zawsze pierwszeństwo, pacanem jest kierowca TIRa.
Rysiek
Gdzieś ty tam widzisz TIR-a ?
caxaxa
Tir jest przy torach
Dominik
Jesteś chory w ten pusty łeb pelny trocin zamiast mózgu.
TomekMr
A tak poza tym wszystko w porządku?
Aaabbs
Sam jesteś pacan . Maszynista jedzie z prędkością rozkładową , jeśli ma napisane ograniczenie to zwalnia . Nie znasz się gościu to nie wypowiadaj sie. Pozdro maszynista
Franio
Czekam na pierwszy komentarz, że maszyniści pociągów powinni się zatrzymywać przed przejazdem i przeprowadzać pociąg.
Z kabiny ciężarówki niewiele widać (nawet 400 metrowego pociągu), dlatego przepychanie pociągu to jedyne bezpieczne rozwiązanie.
No i jeszcze jedno. Nie wiem ile hamuje pociąg, ale rozpędzona ciężarówka nie zatrzyma się w miejscu.
Utleniona blondi.
I powinni. Nic by się nie stało jakby się maszynista zatrzymał pociąg i przepuścił ludzi. Niektórym się spieszy do pracy, spotkanie lub szkoły i nie mają ochoty stać i czekać aż pan kolejarz sobie spokojnie przejedzie mrugajac światłami i trąbiąc na ludzi czekających na przejeździe.
Franio
Czy tym jadącym pociągiem się mniej spieszy?
nico
Ty serio?
Lolek
Tam już dawno powinno być rondo.
studętkom jezdem to wiem, że...
Rondo jak rondo, ale sygnalizacja świetlna obowiązkowo… żeby jeszcze wszyscy kolory rozróżniali…
Fundacja pomocy Niedacznikom z BMW
powinni przepuścić rowery i pieszych w końcu rowerzysta wystawił rękę
Franio
W zdarzeniu uczestniczył kierujący ciężarówką oraz kierujący pociągiem, ale pośmiejmy się z pedalarzy.
kuku
te kolej to zróbcie tam linową i przejazd bedzie zbedny a cieżarówki na tory
XDX
Jak moźna przejeźdzać przez tory nie spojrzywszy w lewo , prawo.????????
Widocznie nie był stworzony do kierowania pojazdami , natura nie wybacza i eleminuje nieudaczników.
jj
Nie dziwie się, że w końcu doszło do tragedii. Jechałem ostatnio do z LBN – RZ – LBN i to co wyprawiają kierowcy ciężarówek z rynnami to przechodzi ludzkie pojęcie. Ja wiem, że budowa, że materiał trzeba dowieźć. Jak jest ograniczenie do 50 km/h a ja jadę 60 km/h to wiadomo, że to ograniczenie obowiązuję wszystkich a nie tylko osobówki. Kierowcy ciężarówek wyprzedzają, zawracają na środku drogi. Mam gdzieś na wideorejestratorze jak jedna rynna przez 15 min tamuje ruch bo Pan kierowca zawraca na prostej drodze jednocześnie rozmawiając przez telefon a przy okazji naczepą lądując w rowie.
Gościówa
Mocarz z LKW zapewne stosował zasadę „z drogi śledzie bo król jedzie” PKW uciekaly na pobocza, a tu zong…. Sam pokazal jakim byl leszczem.
Krystian from Dżamajka
Ja jak jadę swoim pociągiem to zawsze uważam na przejazdach kolejowych. Przy wyprzedzaniu innego pociągu z resztą też bo mam spore martwe pole..
I co fajnie się zapierdziela pociągiem przez przejazd? Może wolniej następnym razem… na przejeździe dla pociągów też macie pacany z lokomotyw zachować szczególną ostrożność.
Stawiam dolary przeciw orzechom, że komentarze policji oraz komisji badania wypadków kolejowych były nieco inne.
I przez takich „stróżów prawa” takich wypadków jest bardzo dużo.
Niestety, to wy, trolle jesteście zakałą internetu. Już judzicie, już jątrzycie, już napuszczacie jednych przeciwko innym. Pies was trącał
Czy wszystkich myślących choć ciut inaczej niż ty, nazywasz trollami, ćwoku ???
Nie brałeś dziś leków
Jest różnica w drodze hamowania pociągu i roweru. Ludzie tego nie rozumieją bo jak widać są bardziej podli i głupi niż zwierzęta
Ciężarówka rozpędza sie i hamuje na kilkunastu metrach, a pociąg na kilku kilometrach. Więc może pociągi niech stoją bo kierowcy samochodów nie potrafią ustapić pierwszeństwa przejazdu!
A wcale że bo nie… większy ma zawsze pierwszeństwo, pacanem jest kierowca TIRa.
Gdzieś ty tam widzisz TIR-a ?
Tir jest przy torach
Jesteś chory w ten pusty łeb pelny trocin zamiast mózgu.
A tak poza tym wszystko w porządku?
Sam jesteś pacan . Maszynista jedzie z prędkością rozkładową , jeśli ma napisane ograniczenie to zwalnia . Nie znasz się gościu to nie wypowiadaj sie. Pozdro maszynista
Czekam na pierwszy komentarz, że maszyniści pociągów powinni się zatrzymywać przed przejazdem i przeprowadzać pociąg.
Z kabiny ciężarówki niewiele widać (nawet 400 metrowego pociągu), dlatego przepychanie pociągu to jedyne bezpieczne rozwiązanie.
No i jeszcze jedno. Nie wiem ile hamuje pociąg, ale rozpędzona ciężarówka nie zatrzyma się w miejscu.
I powinni. Nic by się nie stało jakby się maszynista zatrzymał pociąg i przepuścił ludzi. Niektórym się spieszy do pracy, spotkanie lub szkoły i nie mają ochoty stać i czekać aż pan kolejarz sobie spokojnie przejedzie mrugajac światłami i trąbiąc na ludzi czekających na przejeździe.
Czy tym jadącym pociągiem się mniej spieszy?
Ty serio?
Tam już dawno powinno być rondo.
Rondo jak rondo, ale sygnalizacja świetlna obowiązkowo… żeby jeszcze wszyscy kolory rozróżniali…
powinni przepuścić rowery i pieszych w końcu rowerzysta wystawił rękę
W zdarzeniu uczestniczył kierujący ciężarówką oraz kierujący pociągiem, ale pośmiejmy się z pedalarzy.
te kolej to zróbcie tam linową i przejazd bedzie zbedny a cieżarówki na tory
Jak moźna przejeźdzać przez tory nie spojrzywszy w lewo , prawo.????????
Widocznie nie był stworzony do kierowania pojazdami , natura nie wybacza i eleminuje nieudaczników.
Nie dziwie się, że w końcu doszło do tragedii. Jechałem ostatnio do z LBN – RZ – LBN i to co wyprawiają kierowcy ciężarówek z rynnami to przechodzi ludzkie pojęcie. Ja wiem, że budowa, że materiał trzeba dowieźć. Jak jest ograniczenie do 50 km/h a ja jadę 60 km/h to wiadomo, że to ograniczenie obowiązuję wszystkich a nie tylko osobówki. Kierowcy ciężarówek wyprzedzają, zawracają na środku drogi. Mam gdzieś na wideorejestratorze jak jedna rynna przez 15 min tamuje ruch bo Pan kierowca zawraca na prostej drodze jednocześnie rozmawiając przez telefon a przy okazji naczepą lądując w rowie.
Mocarz z LKW zapewne stosował zasadę „z drogi śledzie bo król jedzie” PKW uciekaly na pobocza, a tu zong…. Sam pokazal jakim byl leszczem.
Ja jak jadę swoim pociągiem to zawsze uważam na przejazdach kolejowych. Przy wyprzedzaniu innego pociągu z resztą też bo mam spore martwe pole..
Siedź u tego Helmuta i nie komentuj…