Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Nowe autobusy od dwóch miesięcy nie mogą wyjechać z zajezdni. – Pracownicy są bardzo skrupulatni

W ostatnim czasie Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie zakupił kolejną partię nowych autobusów. Tymczasem zamiast wozić pasażerów, od blisko dwóch miesięcy stoją na zajezdni.

25 komentarzy

  1. wożny czekający na po,,,,,k

    jakie drogi,chodniki, autobusy miejskie tacy urzędnicy, niech TVP 3 powtórzy reportaż z „zachwytu jak te autobusy kupiono” był wtedy pełen zachwyt urzędników i reporterów TVP3 ,którzy „włażą w tyłek” jedni drugim.!!!!

    • Drogi, chodniki, autobusy to nie kwestia urzędników samorządowych, tylko rządu! Ustawę o zamówieniach publicznych reguluje rząd. W skrócie, najtańsze wygrywa. Jak urzędnik chcę dokonać zakupu czegoś sensownego, czyli droższego niż najtańsze czyli często trwalsze i bardziej ekonomiczne z perspektywy czasu, to dostanie opr od góry i CBA mu wjedzie, bo „nie trzyma dyscypliny finansowej”. I macie takie drogi, chodniki i autobusy. Co tu się rozwodzić i zrzucać na prawych czy lewych.

  2. Wszystkie nowe autobusy, niezależnie od producenta mają po wyjeździe z fabryki mnóstwo usterek i eliminuje się je stopniowo podczas eksploatacji.

  3. Zaraz wyjadą Ursusy …..

  4. Jeżdżę czasami Solarisem…na lotnisku Charles de Gaulle w Paryżu…wygodne….dla Lublina też ok.

  5. Pieprzenie o Szopenie.Te co stoją mają wady i te co już jeżdżą też są wadliwe.Np:gasnące wyświetlacze podczas kursu -i to nie jednokrotnie.A co do diagnostów i mechaników MPK LUBLIN to wolałbym się nie wypowiadać.Tam pracują sami majstrowie i kierownicy warsztatów.

  6. Paryż to we Francji tam ,gdzie Prezydent za żonę ma „swoja babcię”

  7. dokładny w łapaniu much!

    Czy MPK L-n to zakład zegarmistrzowski lub lenie ?/?

    • Patrząc po tym co wyprawiają to raczej spółdzielnia pracy niewidomych ,,precyzja”. ps. przeprasza z góry osoby niewidome.

  8. najlepsze jest to ze do usterek nie ma serwisu a mechanicy MPK nie moga naprawiac bo autobusy sa na gwarancji a tu chodzi o elektronike a ta nie jest od Solarisa a Solaris nie ma umowy z producentem tej elektroniki i stoja az ZTM za nasze pieniadze wynajmie serwis i tak oto wspaniali urzednicy ZTM doplaca do interesu zamiast jak dotychczas miec serwis na gwarancji za darmo

  9. Autobus całościowo nie odebrany to kary dla producenta i dla nas oszczędność.Więc co za jełop pisze o stratach dla nas.Straty by były gdyby je odebrano i nie mogły by kursować.

  10. To dobrze, że je skrupulatnie sprawdzają.

Z kraju