W ostatnim czasie Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie zakupił kolejną partię nowych autobusów. Tymczasem zamiast wozić pasażerów, od blisko dwóch miesięcy stoją na zajezdni.
jakie drogi,chodniki, autobusy miejskie tacy urzędnicy, niech TVP 3 powtórzy reportaż z „zachwytu jak te autobusy kupiono” był wtedy pełen zachwyt urzędników i reporterów TVP3 ,którzy „włażą w tyłek” jedni drugim.!!!!
fpz
Drogi, chodniki, autobusy to nie kwestia urzędników samorządowych, tylko rządu! Ustawę o zamówieniach publicznych reguluje rząd. W skrócie, najtańsze wygrywa. Jak urzędnik chcę dokonać zakupu czegoś sensownego, czyli droższego niż najtańsze czyli często trwalsze i bardziej ekonomiczne z perspektywy czasu, to dostanie opr od góry i CBA mu wjedzie, bo „nie trzyma dyscypliny finansowej”. I macie takie drogi, chodniki i autobusy. Co tu się rozwodzić i zrzucać na prawych czy lewych.
otoja
Wszystkie nowe autobusy, niezależnie od producenta mają po wyjeździe z fabryki mnóstwo usterek i eliminuje się je stopniowo podczas eksploatacji.
Anna
Zaraz wyjadą Ursusy …..
jaszczomp
Jeżdżę czasami Solarisem…na lotnisku Charles de Gaulle w Paryżu…wygodne….dla Lublina też ok.
Driver
Pieprzenie o Szopenie.Te co stoją mają wady i te co już jeżdżą też są wadliwe.Np:gasnące wyświetlacze podczas kursu -i to nie jednokrotnie.A co do diagnostów i mechaników MPK LUBLIN to wolałbym się nie wypowiadać.Tam pracują sami majstrowie i kierownicy warsztatów.
pasażer LOT..u
Paryż to we Francji tam ,gdzie Prezydent za żonę ma „swoja babcię”
toja
Zazdrościsz francuskiemu prezydentowi?!?!
dokładny w łapaniu much!
Czy MPK L-n to zakład zegarmistrzowski lub lenie ?/?
Jan nierzetelny
Patrząc po tym co wyprawiają to raczej spółdzielnia pracy niewidomych ,,precyzja”. ps. przeprasza z góry osoby niewidome.
okolica
najlepsze jest to ze do usterek nie ma serwisu a mechanicy MPK nie moga naprawiac bo autobusy sa na gwarancji a tu chodzi o elektronike a ta nie jest od Solarisa a Solaris nie ma umowy z producentem tej elektroniki i stoja az ZTM za nasze pieniadze wynajmie serwis i tak oto wspaniali urzednicy ZTM doplaca do interesu zamiast jak dotychczas miec serwis na gwarancji za darmo
Autobus całościowo nie odebrany to kary dla producenta i dla nas oszczędność.Więc co za jełop pisze o stratach dla nas.Straty by były gdyby je odebrano i nie mogły by kursować.
jakie drogi,chodniki, autobusy miejskie tacy urzędnicy, niech TVP 3 powtórzy reportaż z „zachwytu jak te autobusy kupiono” był wtedy pełen zachwyt urzędników i reporterów TVP3 ,którzy „włażą w tyłek” jedni drugim.!!!!
Drogi, chodniki, autobusy to nie kwestia urzędników samorządowych, tylko rządu! Ustawę o zamówieniach publicznych reguluje rząd. W skrócie, najtańsze wygrywa. Jak urzędnik chcę dokonać zakupu czegoś sensownego, czyli droższego niż najtańsze czyli często trwalsze i bardziej ekonomiczne z perspektywy czasu, to dostanie opr od góry i CBA mu wjedzie, bo „nie trzyma dyscypliny finansowej”. I macie takie drogi, chodniki i autobusy. Co tu się rozwodzić i zrzucać na prawych czy lewych.
Wszystkie nowe autobusy, niezależnie od producenta mają po wyjeździe z fabryki mnóstwo usterek i eliminuje się je stopniowo podczas eksploatacji.
Zaraz wyjadą Ursusy …..
Jeżdżę czasami Solarisem…na lotnisku Charles de Gaulle w Paryżu…wygodne….dla Lublina też ok.
Pieprzenie o Szopenie.Te co stoją mają wady i te co już jeżdżą też są wadliwe.Np:gasnące wyświetlacze podczas kursu -i to nie jednokrotnie.A co do diagnostów i mechaników MPK LUBLIN to wolałbym się nie wypowiadać.Tam pracują sami majstrowie i kierownicy warsztatów.
Paryż to we Francji tam ,gdzie Prezydent za żonę ma „swoja babcię”
Zazdrościsz francuskiemu prezydentowi?!?!
Czy MPK L-n to zakład zegarmistrzowski lub lenie ?/?
Patrząc po tym co wyprawiają to raczej spółdzielnia pracy niewidomych ,,precyzja”. ps. przeprasza z góry osoby niewidome.
najlepsze jest to ze do usterek nie ma serwisu a mechanicy MPK nie moga naprawiac bo autobusy sa na gwarancji a tu chodzi o elektronike a ta nie jest od Solarisa a Solaris nie ma umowy z producentem tej elektroniki i stoja az ZTM za nasze pieniadze wynajmie serwis i tak oto wspaniali urzednicy ZTM doplaca do interesu zamiast jak dotychczas miec serwis na gwarancji za darmo
Tyz prowda .
Autobus całościowo nie odebrany to kary dla producenta i dla nas oszczędność.Więc co za jełop pisze o stratach dla nas.Straty by były gdyby je odebrano i nie mogły by kursować.
To dobrze, że je skrupulatnie sprawdzają.