Naszego Czytelnika przed świętami zelektryzował widok rachunku za energię elektryczną zużytą w garażu. Faktura opiewa na 1 497 661, 10 zł, co ciekawe do tej pory zawsze rachunek był na poziomie około 200 złotych.
O choroba ale mu swieta zrobili to chyba za cale miasto ma zaplacic prosze sie nie martwic napewno wszystko bedzie OK
dawid klimkiewicz
Tak myślę
Encepence
Jasne ze bedzie 🙂 Kiedys dostalem rachunek za prad prawie 10 tys, malzonka jak czytala to az siadla z wrazenia, a to tylko ktos przy zczytywaniu sie pomylil:)
Pozdrawiam
przebiegły biegły wyższej szkoły z III piętra
ul.Mełgiewska? niech czytelnik sprawdzi czy trakcja trolejbusowa nie była podpięta pod garazową skrzyneczkę hehe…a tak na poważnie to pewnie błąd ludzki przy wpisywaniu numeru =]
Stefanek
Może chodził do tyłu ?
Piotrek Kominiarz
Zawału można dostać .Nie ma nikogo rozsądnego ,żeby kontrolował te faktury?
ANia
NIECH TERAZ ZA TEN BŁĄD ODPOWIE OSOBA WYSTAWIAJĄCA FAKTURĘ!!
Bul
Przecież to oczywista pomyłka. Do mediów to można lecieć jak nie będą chcieli w PGE Obrót przyjąć reklamacji.
iuyt
Jeśli oczywista pomyłka, to chyba ktoś jednak sprawdzał faktury przed wysłaniem? Niech się teraz wstydzą, a nie wysyłają rachunki na 1,5mln. Bardzo dobrze, że czytelnik poszedł do mediów.
Bul2
Takie PGE Obrót wystawia kilkaset tysięcy faktur miesięcznie. To wszystko robi się z automatu i nikt tych faktur nie przegląda – nie ma takiej możliwości a i kwota 1 mln PLN nie robi tam wrażenia. To pomyłka inkasenta. Podejrzewam, że jak Pan Dawid przyjdzie we wtorek do punktu obsługi to od ręki będzie miał korektę.
Roman
Oczywiście, faktury są automatycznie wystawiane i ta też została automatycznie wystawiona na podstawie wprowadzonych danych. Zgodziłbym się, że to nie jest temat dla mediów, gdyby chodziło o pomyłkę w kwocie niższej niż 10 tyś zł, ale w tym przypadku, przy kwocie wynoszącej niecałe półtora miliona nagłośnienie tego jest jak najbardziej zasadne. Widać wyraźnie, że przydała by się poprawa w systemie wystawiania faktur, polegająca na wysłaniu ostrzeżenia do pracownika PGE, gdy kwota wystawionego rachunku różni się od kwoty poprzedniego rachunku o ponad 100, lub 1000 razy. Wtedy takiej sytuacji można by uniknąć. Koszt takiej poprawki jest znikomy w porównaniu z kosztem utraty wizerunku przy nagłaśnianiu takich wpadek. Nie wspominając o tym, że gdyby doszło do zawału (a przy takim rachunku to bardzo łatwo wykonalne) to sytuacja „automatycznie” (lub jak kto woli „z automatu”) przestaje być komiczna/zabawna i ewentualne wnioskowane odszkodowanie mogło by spokojnie przekroczyć kwotę wystawioną na tym rachunku.
Woytas
Co za idiota wystawiał ten rachunek ?
Inny idiota wprowadził taki stan licznika z sufitu do systemu i nie zauważył pomyłki ?
Pracuję w PGE w Chełmie ale u nas by to nie przeszło.Kod Obis 1.5.8.0 jest to stan energii czynnej i w tej chwili wynosi 256.2 a poprzednio było 190 więc pobrał Pan tylko 66 kWh nie ma co się martwić. Rachunek w ramkę i wstyd tylko dla firmy :).
.
Tak to jest jak się wysyła inkasentów z OLX-a.
Giero
Ktoś bezmyślnie wystawił fakturę nie myśląc nawet czy to dziwne że dla osoby prywatnej aż tyle a co miesiąc są normalne kwoty
karolina
Ja dostałam na 5000tysiecy rachunek trochę sie nachodziłam za tym ale okazało sie ze inkasent pomylil odbiorców nasz rachunek poszedł do kogoś a czyjs przyszedł do nas
grzegorz
Czym sąsiad się zajmuje, że płaci po 5000000 zł za prąd?
Hodowca
Sądząc po rachunku, to uprawą ziół i zaopatruje w nie całą Europę
Ciekawy
Ciekawe. Ale żeby złożyć reklamację to trzeba najpierw rachunek opłacić. Proszę się nie martwić jest teraz tyle firm pożyczkowych 🙂
jankiwonki
Trzeba zgłosić firmę do prokuratury o próbę wyłudzenia nienależnej kwoty – w PGE to stała praktyka zawsze zawyżone rachunki zaliczkowe zresztą takie idiotyczne odczyty robi też pgnik
ayo
Walnij się w łeb
inSaiyan
W łeb powinien się walnąć człowiek, który wystawiał tę fakturę! Zero myślenia, zero troski o klienta – tylko łupać i łupać karwasz twarz tymi wszystkimi durnymi opłatami za przesył-sresył!!
O choroba ale mu swieta zrobili to chyba za cale miasto ma zaplacic prosze sie nie martwic napewno wszystko bedzie OK
Tak myślę
Jasne ze bedzie 🙂 Kiedys dostalem rachunek za prad prawie 10 tys, malzonka jak czytala to az siadla z wrazenia, a to tylko ktos przy zczytywaniu sie pomylil:)
Pozdrawiam
ul.Mełgiewska? niech czytelnik sprawdzi czy trakcja trolejbusowa nie była podpięta pod garazową skrzyneczkę hehe…a tak na poważnie to pewnie błąd ludzki przy wpisywaniu numeru =]
Może chodził do tyłu ?
Zawału można dostać .Nie ma nikogo rozsądnego ,żeby kontrolował te faktury?
NIECH TERAZ ZA TEN BŁĄD ODPOWIE OSOBA WYSTAWIAJĄCA FAKTURĘ!!
Przecież to oczywista pomyłka. Do mediów to można lecieć jak nie będą chcieli w PGE Obrót przyjąć reklamacji.
Jeśli oczywista pomyłka, to chyba ktoś jednak sprawdzał faktury przed wysłaniem? Niech się teraz wstydzą, a nie wysyłają rachunki na 1,5mln. Bardzo dobrze, że czytelnik poszedł do mediów.
Takie PGE Obrót wystawia kilkaset tysięcy faktur miesięcznie. To wszystko robi się z automatu i nikt tych faktur nie przegląda – nie ma takiej możliwości a i kwota 1 mln PLN nie robi tam wrażenia. To pomyłka inkasenta. Podejrzewam, że jak Pan Dawid przyjdzie we wtorek do punktu obsługi to od ręki będzie miał korektę.
Oczywiście, faktury są automatycznie wystawiane i ta też została automatycznie wystawiona na podstawie wprowadzonych danych. Zgodziłbym się, że to nie jest temat dla mediów, gdyby chodziło o pomyłkę w kwocie niższej niż 10 tyś zł, ale w tym przypadku, przy kwocie wynoszącej niecałe półtora miliona nagłośnienie tego jest jak najbardziej zasadne. Widać wyraźnie, że przydała by się poprawa w systemie wystawiania faktur, polegająca na wysłaniu ostrzeżenia do pracownika PGE, gdy kwota wystawionego rachunku różni się od kwoty poprzedniego rachunku o ponad 100, lub 1000 razy. Wtedy takiej sytuacji można by uniknąć. Koszt takiej poprawki jest znikomy w porównaniu z kosztem utraty wizerunku przy nagłaśnianiu takich wpadek. Nie wspominając o tym, że gdyby doszło do zawału (a przy takim rachunku to bardzo łatwo wykonalne) to sytuacja „automatycznie” (lub jak kto woli „z automatu”) przestaje być komiczna/zabawna i ewentualne wnioskowane odszkodowanie mogło by spokojnie przekroczyć kwotę wystawioną na tym rachunku.
Co za idiota wystawiał ten rachunek ?
Inny idiota wprowadził taki stan licznika z sufitu do systemu i nie zauważył pomyłki ?
Pracuję w PGE w Chełmie ale u nas by to nie przeszło.Kod Obis 1.5.8.0 jest to stan energii czynnej i w tej chwili wynosi 256.2 a poprzednio było 190 więc pobrał Pan tylko 66 kWh nie ma co się martwić. Rachunek w ramkę i wstyd tylko dla firmy :).
Tak to jest jak się wysyła inkasentów z OLX-a.
Ktoś bezmyślnie wystawił fakturę nie myśląc nawet czy to dziwne że dla osoby prywatnej aż tyle a co miesiąc są normalne kwoty
Ja dostałam na 5000tysiecy rachunek trochę sie nachodziłam za tym ale okazało sie ze inkasent pomylil odbiorców nasz rachunek poszedł do kogoś a czyjs przyszedł do nas
Czym sąsiad się zajmuje, że płaci po 5000000 zł za prąd?
Sądząc po rachunku, to uprawą ziół i zaopatruje w nie całą Europę
Ciekawe. Ale żeby złożyć reklamację to trzeba najpierw rachunek opłacić. Proszę się nie martwić jest teraz tyle firm pożyczkowych 🙂
Trzeba zgłosić firmę do prokuratury o próbę wyłudzenia nienależnej kwoty – w PGE to stała praktyka zawsze zawyżone rachunki zaliczkowe zresztą takie idiotyczne odczyty robi też pgnik
Walnij się w łeb
W łeb powinien się walnąć człowiek, który wystawiał tę fakturę! Zero myślenia, zero troski o klienta – tylko łupać i łupać karwasz twarz tymi wszystkimi durnymi opłatami za przesył-sresył!!