Awaria pojazdu przyczyną groźnie wyglądającego zdarzenia drogowego (zdjęcia)

W czwartek rano na obwodnicy Lublina doszło do groźnie wyglądającego zdarzenia drogowego. Pojazd osobowy uderzył w barierę energochłonną.

Do zdarzenia doszło w czwartek około godziny 9 na drodze S17 na pasie w kierunku Warszawy, pomiędzy węzłami Czechów i Rudnik. Pojazd osobowy marki Honda uderzył tam w barierę energochłonną.

Jak nam przekazano, w pojeździe w trakcie jazdy odpadło lewe przednie koło. Kobieta kierująca pojazdem straciła panowanie nad nim i uderzyła w barierę energochłonną.

Na miejscu interweniowała policja, na szczęście w zdarzeniu nikt nie ucierpiał. Uszkodzony pojazd stoi na pasie awaryjnym, nie ma utrudnień w ruchu. Policjanci ustalają szczegółowe okoliczności zdarzenia.

(fot. lublin112.pl)

Zobacz również

19 komentarzy

  1. Takie właśnie mamy przeglądy techniczne… pełno trupów na ulicach.

    • Powiem Ci, że ja mam auto z 1999 r. jak mówi mój kolega prawie egz. kolekcjonerski. Co do stanu technicznego, hmm, w nocy, o północy mogę jechać tysiąc kilometrów. Ale masz rację, jest część użytkowników, którzy nie dbają o stare, tanie auta bo ich naprawa czy części w stosunku do ich wartości stanowią duży procent. Ale motoryzacja skończyła się wg mnie na samym początku XXI w.

  2. To ałto serwisujo C&G?

    • MORZLIWE RZE TAK. GWARANCJA DO BRAMY.
      A na poważnie jak można nie czuć ze coś jest nie tak z kołem? to nie tir. A no tak. Kobieta prowadziła.

  3. To zdarzenie to odpowiedz na pytanie.
    Dlaczego lepiej na ekspresówce jechać: 80, 100, 120km/h niż 140, 160, 200 km/h.
    Nawet jeżeli jesteśmy przekonani, że w naszym samochodzie koła są zamocowane prawidłowo – to zawsze może się zdarzyć, że w innym pojeździe zaraz któreś odpadnie.
    Zanim ktoś zada głupie pytanie – odpowiadam: Prędkość 80km/h to maksymalna dopuszczalna prędkość pojazdów ciężarowych ciągnących przyczepę/naczepę. Także na drodze ekspresowej.

    • Odpowiem sam sobie:
      -najlepiej jeździć z prędkością: 1 km/h
      -pierwszy śmiertelny wypadek drogowy zdarzył się przy prędkości 6,40000000 km/h.

      • Prędkość obrotowa naszej plamnety ziemi, na której właśnie przebywasz to około 1667 km/h na równiku, prędkość ziemi w okól słońca to około 30 km/s, czyli jakieś 110 tys km/h, prędkość ziemi w naszej galaktyce wynosi 792 000 km/h, prędkość całej naszej galaktyki, a w niej planety ziemia względem Wielkiego Atraktora to ponad 2 mln km/h, natomiast prędkości tego ostatatniego jeszcze nie znamy.
        Czym więc jest to moje marne 80, 100, 120km/h niż 140, 160, 200 km/h, to tylko pierdnięcie, skoro i tak możemy się zdeżyć z czymś innym i to z o wiele większą prędkością.

        • Jesteś bardzo ciężko chorym człowiekiem. Nie myślałeś o eutanazji dla dobra swojego i innych?

  4. Pewnie ktoś nie przykręcił porządnie po zmianie opon.

    • A skąd wiesz że były zmieniane opony . Jeżeli nie było zmiany opon , to same koła się nie odkręcają . Może coś ktoś .

      • A może strzeliła końcówka drążka i kolo sie urwało?

        • Przede wszystkim od samej końcówki drążka koło by się tak nie urwało!! Popatrz dokładnie na zdjęcie, a zauważysz, że koło jednak się nie urwało! Ewidentnie niedokręcone.

          Zastanawia mnie, jak w ogóle ona nie zareagowała, przecież to cholernie musiało bić i czuć na kierownicy, że coś jest nie tak!! Nawet jak niedokręcone śruby by były, to tak szybko koło nie odpadnie i wcześniej słychać, że coś się dzieje. Ach te baby …

  5. Widać na zdjęciu dokładnie, że lewe przednie koło się nie urwało tylko odkręciło, cała piasta z tarczą i zaciskiem jest na swoim miejscu, brak jest koła i nakrętek. Powinien za to beknąć wulkanizator, który prawidłowo nie dokręcił tego koła.

    • Nie to żebym, ale niedokręcone koło czuć i to bardzo, zwłaszcza na osi przedniej (skręcającej). Kierująca nie zauważyła hałasu i coraz większych wibracji na kierownicy?

      • Etam. To kobieta. Jej sprawdzanie dokręcenia kół po wizycie w wulkanizacji (po przejechaniu 50km) nie dotyczy.
        Był taki przypadek ze baba przyleciała do jednego z zakładów wulkanizacyjnych po PÓŁ ROKU od zmiany kół z pretensjami ze jej się koło odkręciło.
        Dziwi mnie głupota komentujących usprawiedliwiająca głupotę baby której koło odpadło…

  6. Nie mam pojęcia jak można nie poczuć odkręconego koła z przodu przecież to bije kierownicą i słychać, że co się tłucze.

  7. Ja kiedyś z niedokręconym kołem co prawda tylnej osi przejechałem trasę 100 km i coś mi lekko stukało, ale że był to ponad 20 letni pożyczony opel astra sądziłem, że to opona dostała bicia, bo też o złym wyważeniu koła mówił mi właściciel opla jak mi go pożyczał. Następnego dnia zrobiłem trasę z Lublina za Łęczną i jak wracałem zaczęło mocniej stukać. W Łuszczowie postanowiłem zjechać na przystanek i zobaczyć czy nie mam jakiegoś elementu w oponie, ale nie było, poruszałem kołem i wtedy zauważyłem lekki luz. Dokręciłem śruby i stukanie ustało. Więc kobiecina pewnie jeździła tak od dłuższego czasu. I myślała, że tak ma być, a pewnie niedouczony zmieniacz opon twierdził, że to przez złe wyważenie koła.

  8. Przecież na wulkanizacji po zmianie kół zalecają sprawdzić dokręcenie śrub-nakrętek po mniej więcej 100 kilometrach, z powietrza się to nie wzięło jak widać na zdjęciach. Tylko musiało to tłuc i bić na kierownicy dłuższy czas więc dziwne ze pani się nie zainteresowała tylko parła do przodu.

  9. Fajnie że mamy tylu mechaników na forum. A do tego takich którzy z kilku zdjęć wiedzą wszystko o aucie i jego historii. Ja gdy opowiadam przez telefon o awarii i wysyłam foto, mechanik zawsze mówi przyjedź. Najwyraźniej mam złego mechanika.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8308zł 0.28%
    • GBP 5.0312zł 0.84%
    • EUR 4.2463zł 0.22%
    • CHF 3.9535zł 0.53%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zaproszenie na spektakl charytatywny
      „Lodowata Krew z Gorących Serc” – Zimnolubni będą oddawać krew
      VIII Ogólnopolskie Mistrzostwa Strażaków OSP w Narciarstwie Alpejskim i Snowboardzie 2020
      Lublin zagra dla Australii
      Lublin na weekend 17-19 stycznia
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.