Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ważne ostrzeżenie przed osobami podszywającymi się pod pracowników PGNiG

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozsyła informacje do swoich klientów, w której przestrzega przed oszustami. Osoby te podszywają się pod pracowników PGNiG i wymuszają podpisywanie nowych umów.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników PGNiG. Do firmy docierają informacje, że wymuszają oni podpisywanie nowych umów sprzedaży gazu.

W przypadków jakichkolwiek wątpliwości, firma prosi o kontakt z biurem obsługi klienta. To nie pierwszy taki przypadek. W 2019 roku PGNiG informowało o podobnych nieuczciwych praktykach.

Wówczas w komunikacie informowano, że osoby podające się za pracowników PGNiG wymuszały na klientach podpisanie rzekomo nowych lub aktualizacje dotychczasowych umów na dostawę gazu i energii elektrycznej. Oszuści informowali o rzekomych nadchodzących podwyżkach cen energii elektrycznej oraz gazu.

Należy pamiętać, że pracownicy PGNiG nie odwiedzają klientów w miejscu ich zamieszkania w celu zawierania umów.

Tak wygląda SMS od Polskiego Górnictwa Naftowe i Gazownictwa:

„Przestroga. Osoby podszywajace sie pod pracownikow PGNiG wymuszaja podpisanie nowych umow sprzedazy gazu. W razie watpliwosci prosimy o kontakt: 22 515 15 15”

Ważne ostrzeżenie przed osobami podszywającymi się pod pracowników PGNiG

(fot. lublin112.pl)

6 komentarzy

  1. A gdzie jest policja?
    Dlaczego jeszcze kombinatoy nie siedzą w pierdlu

    • Ponieważ ci kombinatorzy i oszuści to przedstawiciele handlowi z legalnych firm z tańszą marżą.
      pgnige i pge takimi artykułami broni się przed utratą klientów.
      Wystarczy poczytać komentarze każdej z firm i samemu zadecydować, która jest lepsza.
      To dokładnie tak jak przy wyborze internetu.
      Każdy legalny przedstawiciel ma legitymację, można ją porównać z dowodem osobistym.
      Na każdej umowie jest nazwa firmy i szczegóły dotyczące cen, terminów płatności i innych pierdół.

      Zawsze podczas podpisania umowy w domu mamy tydzień lub dwa (przepisy prawa polskiego) na zapoznanie się i zastanowienie czy na pewno jest lepsza.
      Jeżeli się rozmyślimy wystarczy wysłać wypowiedzenie, które musi być dołączone do umowy.
      osoby z 80tką na karku są chronione prawem i nawet gdy coś podpiszą nie jest taka umowa zawierana.
      Warto zapytać czy zmieni się biuro obsługi klienta, w niektórych firmach pozostaje to samo, najbliższe domu.

      • Jaskółeczka do jakich oszustów nagania? Uczciwe firmy nie nachodzą klientów w domu.

      • Jeżeli te firmy, które w ten sposób zbierają klientów, są legalne, to dlaczego ich emisariusze okłamują starsze osoby mówiąc im: „to jest obowiązkowe”, „nie dostała pani pisma?” „Wszyscy inni już podpisali”?
        Czy dlatego, że wiedzą, iż hasło „obowiązkowe” i „wysłane pismo” brzmi dla starszego człowieka jak nakaz z urzędu, któremu nie ma możliwości się sprzeciwić?

  2. „Oszuści informowali o rzekomych nadchodzących podwyżkach cen energii elektrycznej oraz gazu”
    prorocy mówią prawdę tylko umowy wyłudzają 🙂

  3. U MNIE TEŻ BYLI. NA CZUBACH W LUBLINIE. Umowa niby na 4 lata z gwarancją stałej ceny. Jak zacząłem rozmawiać „merytorycznie” to szybko się zwinęli. UWAGA. Szczególnie starsi ludzie nie dajcie się nabrać. Młodsi niech informują i ostrzegają rodziców jak nie są „internetowi” !

Z kraju