Zatrzymała się przed skrzyżowaniem, wjechał w nią kierowca pasażerskiego busa (zdjęcia)

Zderzenie dwóch pojazdów w rejonie skrzyżowania ul. Mełgiewskiej i Gospodarczej w Lublinie. Na miejscu pracują policjanci, nie ma większych utrudnień w ruchu.

Do zdarzenia doszło we wtorek około godziny 17 na ul. Mełgiewskiej w Lublinie. W rejonie skrzyżowania z ul. Gospodarczą zderzyły się dwa pojazdy: samochód osobowy i bus pasażerski. Na miejscu interweniowała policja.

Jak wstępnie ustalono, oba pojazdy jechały w tym samym kierunku, w stronę centrum. Kierująca volkswagenem kobieta zatrzymała się przed sygnalizacją świetlną, kierowca mercedesa nie zdążył wyhamować i wjechał w tył pojazdu.

W zdarzeniu nikt nie ucierpiał. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Nie ma większych utrudnień w ruchu.

(fot. nadesłane)

Zobacz również

21 komentarzy

  1. Zaraz pojawią się teorię, że czerwone światło nie uzasadnia hamowania przed skrzyżowaniem a nadgorliwcy, którzy nie upłynniają ruchu w mieście (nie przelatując na czerwonym) powinni tracić prawa jazdy.
    Pytanie do poganiaczo-upłynniaczy. Dlaczego ograniczacie się tylko do przelatywania na wczesnym czerwonym? Za przejazd w połowie cyklu czerwonego, czy pod koniec grozi taki sam mandat?
    Mało tego. Wydaje mi się, że przejazd po późnym czerwonym (w środku czerwonego) jest nawet bezpieczniejszy, bo można dłużej, dokładniej oraz spokojniej ocenić sytuację na skrzyżowaniu.

  2. Jak tacy ludzie dają sobie radę w normalnym życiu, jak nawet kierowca zawodowy nie potrafi przewidzieć, że samochód przed nim może hamować, jeżeli na skrzyżowaniu zmienią się światła.

  3. Busiarz pewnie chciał przylecieć na wczesnym czerwonym

    • W prawidłowym ruchu rejestratory wjazdu na czerwonym uchroniłyby przed takimi sytuacjami, bo nikt nie liczył by na to, że ten przed nami będzie przejeżdżał na żółto-czerwonym (taki nowy kolor).
      Napisałem: w normalnym, czyli gdy kierujący zbliżają się do skrzyżowania z prędkością miejską (50km/h) a nie poza miejską (80km/h). Gdy się leci przez miasto 90km/h to trudno nie wjechać na czerwonym.
      Ale to już nie jest wina sygnalizacji.
      I tutaj dochodzi jeszcze jedna kwestia. Projektanci wydłużają czas nadawania żółtego, żeby mniej było wjechań już na czerwonym (po wiedzą, że kierowcy jadą zbyt szybko). Tylko, że „poganiacze” dostosowali się do „długiego żółtego” i dla nich to jeszcze „późne zielone”.
      Taki stan rzeczy wcale nie sprawia, że więcej samochodów przejeżdża przez skrzyżowania, bo przez długie zółte, krócej trwa zielone.

  4. Znając życie to zobaczyła pomarańczowe i hamowała jakby zobaczyła łosia na drodze 🙂 Po ludzku jej wina po policyjnemu kierownikowi busa niestety

    • tak było, pani miała włosy blond.

    • Pomarańczowe? A może seledynowe w kropki. Każdy sygnalizator ma światło żółte. Znając życie nie zatrzymujesz się mając zieloną strzałkę, bo myślisz, że masz zielone, a tymczasem to jest jednak czerwone. Jak to możliwe? Możliwe, bo nie znasz przepisów.

        • Durny śmiech świadczy o śmiejącym się.
          Olgierd ma rację.
          Możesz parsknąć jeszcze raz (równie głupio), gdy powiem Ci, że żółte zabrania wjazdu za sygnalizator tak samo jak światło czerwone. Tylko jeden wyjątek rozróżnia te dwa sygnały. Odszukaj sobie sam i się dowiedz.

      • Często zatrzymywanie się przed zielonymi strzałkami to jest jednak patologia. Jest wiele takich miejsc w Lublinie, np. jadąc od Ikea w stronę centrum skrzyżowanie Sp. Pracy ze Związkową. Zielona strzałka się włącza i wtedy ŻADEN inny kierunek nie jedzie i tak samo piesi jak i rowerzyści mają czerwone, Jeki jest sens zatrzymania się? Taki, że zamiast 6 samochodów przejedzie 3?

        • Patologia to nieadekwatne słowo do konieczności zatrzymania pojazdu (z niewielkiej prędkości, bo przy skręcie) na skrzyżowaniu.
          Patologia to np.: jazda po pijaku, jazda pod prąd ekspresówką, jazda 120km/h po mieście, jazda 30km/h po chodniku (nieważne czym: rowerem, samochodem) itp.
          Równie często można podać kontrprzykład, gdzie to piesi są zmuszani do czekania (pomimo tego, że mają ZIELONE – a kierowca CZERWONE ze strzałką ) lub ktoś przejeżdża im po niemal po stopach (na chwilę po zapaleniu się zielonego dla pieszych) co już jest niebezpieczne i może prowadzić do wypadku.

  5. Drogowancanm i lolo udowadniają że mają albo bardzo małe albo wcale doświadczenia w ruchu drogowym 🙂 Przeczytajcie jeszcze raz co napisaliście !!!

  6. A z ilu to blaszaków zespawany ten pseudo „bus”?

  7. Jakie poufne dane są za szybą busa, że muszą być rozmazane?

  8. A ja powiem tak jakie ma znaczenie czy było czerwone , zielone czy jakie kol wiek. Morze się nie znam na przepisach ale z tego co mnie kiedyś uczyli to zawsze zachować bezpieczną odległość i mieć ograniczone zaufanie do innych uczestników jazdy ,zwracać uwagę na warunki pogodowe itd.

  9. Niech teraz płaci za swoje! Skasował służbowy wóz. Ale tej kobiecie jej!

  10. A to są i busy niepasażerskie? Ciekawe…

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8053zł 0.22%
    • GBP 4.9682zł 0.24%
    • EUR 4.2344zł -0.01%
    • CHF 3.941zł -0.03%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Lublin na weekend 17-19 stycznia
      Magiczna Latarnia – startują zapisy dla klubu filmowego dla dzieci
      Masz pomysł na biznes? Przyjdź na spotkanie
      RCKiK Lublin – zaproszenie do udziału w terenowych akcjach poboru krwi
      Chełmskie Podziemia Kredowe – bezpłatne zwiedzanie unikalnej w skali Europy atrakcji turystycznej!
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.