Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

Trwa wyznaczanie najdłuższych w Lublinie buspasów. Kierowców czekają zmiany w organizacji ruchu (zdjęcia)

Na początku listopada zmieni się organizacja ruchu na Drodze Męczenników Majdanka w Lublinie. Z obecnych dwóch pasów jezdni w każdym kierunku, jeden zostanie przeznaczony tylko dla pojazdów komunikacji miejskiej.

54 komentarze

  1. w * sobie wsadźcie te buspasy.
    normalni ludzie będą stać w korkach a cwaniaki będą śmigać buspasami tak jak ma to miejsce na JP2 przy rondzie z AK.
    Policja nic nie robi z tymi cwaniakami bo musi nabijać statystyki na Mazowieckiego.

  2. Nie no super… więcej bus pasów „wincej”… jeżdżę po tym mieście od kilku ładnych lat. Z samochodu korzystam jako narzędzia pracy, a teraz spędzę z innymi kierowcami w kolejny korku… brawo dla tych co to wymyślają… pewnie jeszcze premie dostaną za super pomysł…

  3. Buspasy na DMM są tylko dlatego, aby uzyskać większe dofinansowanie na przebudowę z UE. Z tego samego powodu są na Grygowej, Muzycznej i z tego samego powodu będą na Racławickich i Lipowej.

    • Po co tłumaczysz dzieciakom z prawem jazdy z chipsów. Przeciętny, rozgarnięty obywatel-kierowca wie że jest to podyktowane dofinansowaniem i po pewnym czasie zniknie, tak jak PDP w lesie z oświetleniem ze źródła odnawialnego.
      Dlatego są BUS-pasy na Muzycznej (które teoretycznie niedługo powinny zniknąć), i we wszystkich nowo budowanych/remontowanych odcinkach ulic w mieście. Tysiąclecia, Grygowej…

      • Włochaty Franio bez włosów

        Najsprytniejszym zabiegiem byłoby nakłonienie ludzi do niezakorkowywania miasta swoim samochodami. Ale wiem, że dla rządzących niepopularne decyzje (260/360 = 76% osób w mieście posiada samochody) są niepopularne.

        • Mam samochód ale jestem za buspasami. Jako pieszy i rowerzysta również życzę sobie aby ograniczyć ruch osobówkami w centrum zwłaszcza.

    • Skoro tak, to chyba na JPII już czas zlikwidować, bo 5 latek minęło?!

  4. nie ma to jak wku…wić ludzi przed wyborami 🙂

  5. jeszcze zrób buspasy na Wyścigowej,Wrotkowskiej i całej JP2 aż do Kraśnickich !

    • Z jakiego powodu jeden środek transportu powinien posiadać więc pasów ruchu niż inne? Na zdecydowanej większości ulic ani autobusy, ani rowery nie posiadają własnych pasów. Dlaczego więc niektóre pojazdy mają mieć ich 2 lub więcej? Do metra też byś samochodem wjechał?

  6. Co za kretyn to wymyślił i po co? Nie mogę tego zrozumieć tam codziennie jest korek teraz będzie większy. Mam wrażenie że regulacje takie ustalają osoby nie posiadające uprawnień do kierowania pojazdami. Ogólnie w Lubelskim ratuszu osoby które zajmują się infrastrukturą drogową nie są zbyt kompetentne co możemy zobaczyć na naszych ulicach, może warto, zatrudnić kogoś lepszego lub pytać się mieszkańców co jest dla nich lepsze i jakie udogodnienia wprowadzić.

  7. Te bus pasy to jeszcze nic.Największą głupotę jaką to że ktoś wymyślił i zatwierdził światła przy wyjeździe z Impero na Mełgiewskiej.Te światła działają nawet o 6 jak
    Impero jest zamknięte.

    • Impero to pikuś. Przebijają je światła na wjeździe na parking Tarasów Zamkowych. Działają nawet o 6 rano w niehandlową niedzielę. Tam powinien stanąć „pomnik „mondrości” lubelskiego urzędnika od świateł” i winien być większy niż Jezus w Świebodzinie.

  8. Jak ja się ciesze, ze wyprowadziłem się z tego miasta bez perspektyw 🙂

  9. Kij w te Buspasy. Jakby na DMM nie było czerwonej fali to by nie było korków. A tak ruszasz na jednym zielonym i stajesz na następnych światłach i tak do Fabrycznej. Brawo

  10. Jeżdżę bardzo dużo po UK. Buspasy są tam zjawiskiem powszechnym, ale z reguły funkcjonują w godzinach największego ruchu w danym kierunku. Poza nimi są ogólnodostępne. Taxi z reguły dopuszczalne są wszędzie, sporadycznie tylko te dostosowane do przewożeniu pasażerów na wózkach inwalidzkich.

Z kraju