Jednym z najbardziej zakorkowanych miejsc w Lublinie jest skrzyżowanie ulic Nadbystrzyckiej, Głębokiej i Muzycznej. Jego pokonanie, zwłaszcza w godzinach szczytu zajmuje czasem nawet kilkanaście minut. Jeden z radnych przedstawił pomysł naprawy tej sytuacji.
To nie rozwiąże sprawy, zwężenie do jednego pasa na Nadbystrzyckiej to główny problem i brak trasy równoległej po drugiej stronie rzeki. Problem jest też niezsynchronizowanie świateł Muzycznej z tymi na skrzyżowaniu z Lipową. Przejazd Narutowicza włącza się gdy na Muzycznej ta ulica stoi, więc trzeba więcej zmian świateł. Druga sprawa, że nie przebudowali tego idiotycznego prawo-skrętu w Głęboką. Tam powinna być CAŁYC ZAS zielona strzałka (warunkowa), pieszych i tak tam nie ma wiele, a samochody by nie stały bezczynnie, gdy pali się czerwone, a nie ma pieszych.
mm
Cały ten Inteligentny System Zarządzania Ruchem, to jeden wielki przekręt i ktoś zarobił na tym niemałe pieniądze. Co prawda przed jego wdrożeniem dużo lepiej się nie jeździło, ale w miejskiej kasie pozostałoby dużo więcej kasy, a i utrzymanie kosztowało znacznie mniej.
Inteligentny System Zarządzania Ruchem – spowalnia i korkuje miasto, podnosi jego zanieczyszczenie (samochody dłużej przemieszczają się/stoją z włączonymi silnikami), obciąża miasto finansowo – idiotyczne zatrudnienie kilku osób nadzorujących system, które nie mają jakiegokolwiek wpływu na jego działanie, notoryczne awarie i nieprawidłowe działanie lewoskrętów – niektóre szczegółowo opisywane na łamach Lublin112 (np. na Orkana, Al. Kraśnickich).
eros
u nas w Lublinie mamy al. Kraśnicką. U Was są Aleje Kraśnickie?
K
To rozwiązanie przyspieszy ruch na prawym pasie, ale jeśli chodzi o pas do jazdy na wprost w kierunku Nadbystrzyckiej to nic nie zmieni, ponieważ autobusy zatrzymujące się na planowanym przystanku nie będą się na nim mieścić i skutecznie zablokują początek Nadbystrzyckiej . W konsekwencji korek na Narutowicza na tym pasie będzie jeszcze większy.
Taa...
Wykupić i zburzyć te slamsy na początku Nadbystrzyckiej, po stronie Glinianej. Będzie full miejsca na przystanek jak i jeden dodatkowy pas.
Yaya
Na pewno nie działał to tak jak powinno na tym skrzyżowaniu a ten przystanek z którego autobusy muszą przegnać linie ciągłą to tylko jeden z elementów. Sterowanie ruchem w akcji proszę obserwować pod novą. Autobusów nie ma a samochody stoją na czarwonym. Po prostu nie działa i wystarczy raz się tamtędy przejechać.
K
Inteligentny system sterowania ruchem jest bardzo „przydatny”, np. Lubelskiego Lipca przed wyjazdem na Plac Bychawski z kierunku Krochmalna w stronę Unii Lubelskiej na zielonym puszcza kilka samochodów, w związku z tym korek sięga do połowy wiaduktu. Inne kierunki na tym skrzyżowaniu puste .
harry
Tam jest potrzebny dodatkowy pas do prawoskrętu na most , skręca dwóch w prawo i cały psa stoi. To samo ze skretem z głębokiej w filaretów jadąc od strony wileńskiej – skręca dwa auta w prawo i cały pas stoi. Tyle że na głębokiej jest miejsce na zrobienie wysepki i oddzielnego pasa do prawoskręty a na nadbystrzyckiej nie ma bo trzeba by wszystko rozpieprzyć od plażowej.
Potem oczywiście remont balladyny.
Buhhaha
Jak się z pierd **** li skrzyżowanie przez urzedasow to potem tylko kierowcy i pasażerowie cierpią. Pewnie rozwiązań jest wiele lat to mało kogo obchodzi ważną że kasa została dobrze rozdysponowana.
kamil
Najszybszym sposobem jest zlikwidowanie sygnalizacji dla nieudaczników (bezkolizyjny skręt w lewo w muzyczną z Narutowicza – Nadbystrzycka czeka pół minuty aż skręcą tam trzy samochody) i przywrócenie normalnych świateł. Kasę na to powinien wyłożyć z kolei mózg, który zlikwidował zieloną strzałkę z Narutowicza w Głęboką.
he he
PISuary doprowadzą ten kraj do ruiny nic się nie zmieniło jak za POprzedników aby premie i zatrudnianie kolesi
haha
„Wspomniał również o kupionym za kilkadziesiąt milionów złotych systemie poprawy drożności ruchu, którego działanie w żaden sposób nie usprawniło komunikacji w mieście”
brawo dla Pana Radnego za celną uwagę ! 😀
ynfoc
nie-Radny potrafi negatywnie komentować. Szkoda że o podwyższonym poziomie bezpieczeństwa już nie wspomniał.
Zbudowany system to nie tylko sterowanie światłami. http://csr.lublin.eu/wspolpraca-z-csr-2/
To nie rozwiąże sprawy, zwężenie do jednego pasa na Nadbystrzyckiej to główny problem i brak trasy równoległej po drugiej stronie rzeki. Problem jest też niezsynchronizowanie świateł Muzycznej z tymi na skrzyżowaniu z Lipową. Przejazd Narutowicza włącza się gdy na Muzycznej ta ulica stoi, więc trzeba więcej zmian świateł. Druga sprawa, że nie przebudowali tego idiotycznego prawo-skrętu w Głęboką. Tam powinna być CAŁYC ZAS zielona strzałka (warunkowa), pieszych i tak tam nie ma wiele, a samochody by nie stały bezczynnie, gdy pali się czerwone, a nie ma pieszych.
Cały ten Inteligentny System Zarządzania Ruchem, to jeden wielki przekręt i ktoś zarobił na tym niemałe pieniądze. Co prawda przed jego wdrożeniem dużo lepiej się nie jeździło, ale w miejskiej kasie pozostałoby dużo więcej kasy, a i utrzymanie kosztowało znacznie mniej.
Inteligentny System Zarządzania Ruchem – spowalnia i korkuje miasto, podnosi jego zanieczyszczenie (samochody dłużej przemieszczają się/stoją z włączonymi silnikami), obciąża miasto finansowo – idiotyczne zatrudnienie kilku osób nadzorujących system, które nie mają jakiegokolwiek wpływu na jego działanie, notoryczne awarie i nieprawidłowe działanie lewoskrętów – niektóre szczegółowo opisywane na łamach Lublin112 (np. na Orkana, Al. Kraśnickich).
u nas w Lublinie mamy al. Kraśnicką. U Was są Aleje Kraśnickie?
To rozwiązanie przyspieszy ruch na prawym pasie, ale jeśli chodzi o pas do jazdy na wprost w kierunku Nadbystrzyckiej to nic nie zmieni, ponieważ autobusy zatrzymujące się na planowanym przystanku nie będą się na nim mieścić i skutecznie zablokują początek Nadbystrzyckiej . W konsekwencji korek na Narutowicza na tym pasie będzie jeszcze większy.
Wykupić i zburzyć te slamsy na początku Nadbystrzyckiej, po stronie Glinianej. Będzie full miejsca na przystanek jak i jeden dodatkowy pas.
Na pewno nie działał to tak jak powinno na tym skrzyżowaniu a ten przystanek z którego autobusy muszą przegnać linie ciągłą to tylko jeden z elementów. Sterowanie ruchem w akcji proszę obserwować pod novą. Autobusów nie ma a samochody stoją na czarwonym. Po prostu nie działa i wystarczy raz się tamtędy przejechać.
Inteligentny system sterowania ruchem jest bardzo „przydatny”, np. Lubelskiego Lipca przed wyjazdem na Plac Bychawski z kierunku Krochmalna w stronę Unii Lubelskiej na zielonym puszcza kilka samochodów, w związku z tym korek sięga do połowy wiaduktu. Inne kierunki na tym skrzyżowaniu puste .
Tam jest potrzebny dodatkowy pas do prawoskrętu na most , skręca dwóch w prawo i cały psa stoi. To samo ze skretem z głębokiej w filaretów jadąc od strony wileńskiej – skręca dwa auta w prawo i cały pas stoi. Tyle że na głębokiej jest miejsce na zrobienie wysepki i oddzielnego pasa do prawoskręty a na nadbystrzyckiej nie ma bo trzeba by wszystko rozpieprzyć od plażowej.
Potem oczywiście remont balladyny.
Jak się z pierd **** li skrzyżowanie przez urzedasow to potem tylko kierowcy i pasażerowie cierpią. Pewnie rozwiązań jest wiele lat to mało kogo obchodzi ważną że kasa została dobrze rozdysponowana.
Najszybszym sposobem jest zlikwidowanie sygnalizacji dla nieudaczników (bezkolizyjny skręt w lewo w muzyczną z Narutowicza – Nadbystrzycka czeka pół minuty aż skręcą tam trzy samochody) i przywrócenie normalnych świateł. Kasę na to powinien wyłożyć z kolei mózg, który zlikwidował zieloną strzałkę z Narutowicza w Głęboką.
PISuary doprowadzą ten kraj do ruiny nic się nie zmieniło jak za POprzedników aby premie i zatrudnianie kolesi
„Wspomniał również o kupionym za kilkadziesiąt milionów złotych systemie poprawy drożności ruchu, którego działanie w żaden sposób nie usprawniło komunikacji w mieście”
brawo dla Pana Radnego za celną uwagę ! 😀
nie-Radny potrafi negatywnie komentować. Szkoda że o podwyższonym poziomie bezpieczeństwa już nie wspomniał.
Zbudowany system to nie tylko sterowanie światłami. http://csr.lublin.eu/wspolpraca-z-csr-2/