Oszuści nie odpuszczają. 33-letnia chełmianka straciła 8 tysięcy złotych
12:13 10-11-2024 | Autor: redakcja
Jak wynika z relacji pokrzywdzonej, kobieta wystawiła produkt na popularnym portalu ogłoszeniowym. Niedługo po tym otrzymała wiadomość na komunikatorze internetowym, że dywaniki zostały zakupione. Oszust poprosił ją o przesłanie adresu mailowego, a po jego podaniu, przesłał link do zatwierdzenia płatności. Zaufawszy linkowi, kobieta zalogowała się do swojego konta bankowego, podając dane do logowania.
Następnie zadzwonił do niej mężczyzna, który poprosił o podanie kodów BLIK, co skutkowało przejęciem jej rachunku i wypłatą środków. Dopiero po pewnym czasie kobieta zorientowała się, że nie otrzymała zapłaty, lecz straciła prawie 8 tysięcy złotych. Gdy zorientowała się, że zamiast wpłaty nastąpiła wypłata, zablokowała konto i zgłosiła ten fakt organom ścigania.
Policja apeluje o ostrożność przy transakcjach internetowych. Należy pamiętać, że prawdziwi kupujący nie będą żądać od nas logowania się do bankowości internetowej ani podawania danych karty płatniczej.
Wczoraj wszedłem na fałszywą stronę banku ,zorientowałem się po innym obrazku bezpieczeństwa….!!
„oszuści przejęli jej dane” – dane oczywiście były wypisane drukowanymi literami na przedmiotowych dywanikach.
Kolejna osoba nieodróżniająca kupna od sprzedaży 🙁
Kolejna mundra inaczej
żeby sklepy tak działały że dają kasę :]
Chciała sprzedać czy kupić?
Sama nie wiedziała…
Żeby blikac komuś, to trzeba mieć niedojrbanie mózgowe 😢
Znowu sprzedaż jakiegoś badziewka i link do płatności🤣🤣🤣🤣🤣