Na ul. Mełgiewskiej, między ul. Grafa a Gospodarczą, kierowcy mają do dyspozycji nie trzy, lecz dwa pasy jezdni. Podobnych rozwiązań, mających na celu ochronę pieszych, ma być w Lublinie wiele.
Jak pieszy jest bezmyślnym cielęciem które na dodatek ma roszczenia do wszystkich tylko nie do samego siebie, to choćby i wpoprzek jezdni postawiono 3-metrowy mur to i tak dobry Boże nie pomoże.
XD
Mamy XXI wiek a idziemy ciągle uznając zasadę „brzytwy Ockhama” która wywodzi się z XVII wieku. Wykorzystujemy ciągle model partii rządzącej który mówi jasno … „żeby komuś poprawić, trzeba komuś zabrać” … Istnieje tyle nowoczesnych rozwiązać które mogą zwiększyć bezpieczeństwo pieszych, poczynając od przejść podziemnych i kładek nadziemnych po nowoczesne systemy sygnalizacji o pieszym na przejściu. Nikt nie sięga umysłem w takim stopniu żeby zwiększać bezpieczeństwo na drodze wszystkim uczestnikom ruchu drogowego tak samo pieszym jak i kierowcom. Przestańcie bić brawo rozwiązaniom które są na poziomie epoki kamienia łupanego i tak na prawdę cywilizacyjnie nic nie wnoszą a jedynie utrudniają życie.
alo
Czego ty mymagasz od Łysego? Nie ten poziom intelektualny.
wehikuł
Bo tu nie chodzi o bezpieczeństwo… kiedy to zrozumiecie że wszystko się tak komplikuje żeby kierowca miał jak najtrudniej i spalił jak najwięcej paliwa… w skali kraju to są miliony…. (buspasy, coraz dłuższe fazy bezpieczeństwa sygnalizacji świetlnej, zamiana rond na skrzyżowania z sygn. świetlną gdzie nigdy nie było korków ale po zmianie są…, itp itd…).
Drugą pieczenią przy tym ogniu jest to że „miasto” chce żeby jak najwięcej osób jeździło MPK i utrzymywało tą źle zarządzaną spółkę…
LU
100% racja.
Maciek
Faktem jest że lewym pasem to głównie jadą Ci co się najbardziej wloką i na każdym skrzyżowaniu szukaja jedynki by ruszyć. Jeżdżąc po Lublinie można zauważyć tendencję że prawy pas jest szybszy – pod warunkiem że nie trafimy na nauke jazdy.
Thjo
A może by tak wprowadzić zakaz poruszania się pojazdami na terenie całego Lublina?
yajco
po co się ograniczać…? od razu zakazać jazdy samochodem w polsce i na całym świecie
„zdrowie pieszych najważniejsze”…!!!
8888
Wspaniała wiadomość !!! To niech z Witosa zrobią jeden pas a D. M. Majdanka niech zamkną w ogóle…
8888
Jak mawia w/prezydent Warszawy: „z dróg korzystają przede wszystkim piesi” hahaa !!!
***** ***
Może dzięki temu już nikt więcej na tych przejściach nie zginie …
Tadek Walasek
…z poziomem umysłowy ameby niektórych pieszych i niektórych kierowców…..??!?!?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhahhaah
***** PO
Ha a ha ha wybraliście to macie
alo
A po co wam cebulaki 3 pasy. W Berlinie mamy 3 pasy, ba nawet 4 i 5.
B
SKoro zabranie jednego pasa zwiększa bezpieczeństwo pieszego to zabranie drugiego pasa da mu nieśmiertelność, więc dlaczego z 3 nie zrobić 1?
Widz
Głupota miejskich urzędników widoczna na zdjęciach. Zamknęli pas o dobrej jakości nawierzchni zamiast skrajny lewy z dziurami. To ma zmniejszyć prędkość na dziurach a uszkadzać zawieszenie. Brawo pomyślunku a tak naprawdę to pustostan inżynierski w akcji bezpieczny pieszy. To jeszcze trzeba to samo zrocbić na Unii lubelskiej, al Tysiąclecia i wszędzie tam gdzie jest 3 pasy ruchu. Obwodnicę też bym zredukował do 1 pasa. Więcej takich durnych pomysłów a spaliny wytrują Lublin. Udanej koncepcji inżynierowie z jakimiś dyplomami za kartofliska i kury kupione
Jak pieszy jest bezmyślnym cielęciem które na dodatek ma roszczenia do wszystkich tylko nie do samego siebie, to choćby i wpoprzek jezdni postawiono 3-metrowy mur to i tak dobry Boże nie pomoże.
Mamy XXI wiek a idziemy ciągle uznając zasadę „brzytwy Ockhama” która wywodzi się z XVII wieku. Wykorzystujemy ciągle model partii rządzącej który mówi jasno … „żeby komuś poprawić, trzeba komuś zabrać” … Istnieje tyle nowoczesnych rozwiązać które mogą zwiększyć bezpieczeństwo pieszych, poczynając od przejść podziemnych i kładek nadziemnych po nowoczesne systemy sygnalizacji o pieszym na przejściu. Nikt nie sięga umysłem w takim stopniu żeby zwiększać bezpieczeństwo na drodze wszystkim uczestnikom ruchu drogowego tak samo pieszym jak i kierowcom. Przestańcie bić brawo rozwiązaniom które są na poziomie epoki kamienia łupanego i tak na prawdę cywilizacyjnie nic nie wnoszą a jedynie utrudniają życie.
Czego ty mymagasz od Łysego? Nie ten poziom intelektualny.
Bo tu nie chodzi o bezpieczeństwo… kiedy to zrozumiecie że wszystko się tak komplikuje żeby kierowca miał jak najtrudniej i spalił jak najwięcej paliwa… w skali kraju to są miliony…. (buspasy, coraz dłuższe fazy bezpieczeństwa sygnalizacji świetlnej, zamiana rond na skrzyżowania z sygn. świetlną gdzie nigdy nie było korków ale po zmianie są…, itp itd…).
Drugą pieczenią przy tym ogniu jest to że „miasto” chce żeby jak najwięcej osób jeździło MPK i utrzymywało tą źle zarządzaną spółkę…
100% racja.
Faktem jest że lewym pasem to głównie jadą Ci co się najbardziej wloką i na każdym skrzyżowaniu szukaja jedynki by ruszyć. Jeżdżąc po Lublinie można zauważyć tendencję że prawy pas jest szybszy – pod warunkiem że nie trafimy na nauke jazdy.
A może by tak wprowadzić zakaz poruszania się pojazdami na terenie całego Lublina?
po co się ograniczać…? od razu zakazać jazdy samochodem w polsce i na całym świecie
„zdrowie pieszych najważniejsze”…!!!
Wspaniała wiadomość !!! To niech z Witosa zrobią jeden pas a D. M. Majdanka niech zamkną w ogóle…
Jak mawia w/prezydent Warszawy: „z dróg korzystają przede wszystkim piesi” hahaa !!!
Może dzięki temu już nikt więcej na tych przejściach nie zginie …
…z poziomem umysłowy ameby niektórych pieszych i niektórych kierowców…..??!?!?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhahhaah
Ha a ha ha wybraliście to macie
A po co wam cebulaki 3 pasy. W Berlinie mamy 3 pasy, ba nawet 4 i 5.
SKoro zabranie jednego pasa zwiększa bezpieczeństwo pieszego to zabranie drugiego pasa da mu nieśmiertelność, więc dlaczego z 3 nie zrobić 1?
Głupota miejskich urzędników widoczna na zdjęciach. Zamknęli pas o dobrej jakości nawierzchni zamiast skrajny lewy z dziurami. To ma zmniejszyć prędkość na dziurach a uszkadzać zawieszenie. Brawo pomyślunku a tak naprawdę to pustostan inżynierski w akcji bezpieczny pieszy. To jeszcze trzeba to samo zrocbić na Unii lubelskiej, al Tysiąclecia i wszędzie tam gdzie jest 3 pasy ruchu. Obwodnicę też bym zredukował do 1 pasa. Więcej takich durnych pomysłów a spaliny wytrują Lublin. Udanej koncepcji inżynierowie z jakimiś dyplomami za kartofliska i kury kupione