Poniedziałek, 20 maja 202420/05/2024
690 680 960
690 680 960

Z trzech pasów zrobili dwa. To jedna ze zmian, jakie mają chronić pieszych na lubelskich przejściach (zdjęcia)

Na ul. Mełgiewskiej, między ul. Grafa a Gospodarczą, kierowcy mają do dyspozycji nie trzy, lecz dwa pasy jezdni. Podobnych rozwiązań, mających na celu ochronę pieszych, ma być w Lublinie wiele.

98 komentarzy

  1. Jak pieszy jest bezmyślnym cielęciem które na dodatek ma roszczenia do wszystkich tylko nie do samego siebie, to choćby i wpoprzek jezdni postawiono 3-metrowy mur to i tak dobry Boże nie pomoże.

    • Mamy XXI wiek a idziemy ciągle uznając zasadę „brzytwy Ockhama” która wywodzi się z XVII wieku. Wykorzystujemy ciągle model partii rządzącej który mówi jasno … „żeby komuś poprawić, trzeba komuś zabrać” … Istnieje tyle nowoczesnych rozwiązać które mogą zwiększyć bezpieczeństwo pieszych, poczynając od przejść podziemnych i kładek nadziemnych po nowoczesne systemy sygnalizacji o pieszym na przejściu. Nikt nie sięga umysłem w takim stopniu żeby zwiększać bezpieczeństwo na drodze wszystkim uczestnikom ruchu drogowego tak samo pieszym jak i kierowcom. Przestańcie bić brawo rozwiązaniom które są na poziomie epoki kamienia łupanego i tak na prawdę cywilizacyjnie nic nie wnoszą a jedynie utrudniają życie.

      • Czego ty mymagasz od Łysego? Nie ten poziom intelektualny.

      • Bo tu nie chodzi o bezpieczeństwo… kiedy to zrozumiecie że wszystko się tak komplikuje żeby kierowca miał jak najtrudniej i spalił jak najwięcej paliwa… w skali kraju to są miliony…. (buspasy, coraz dłuższe fazy bezpieczeństwa sygnalizacji świetlnej, zamiana rond na skrzyżowania z sygn. świetlną gdzie nigdy nie było korków ale po zmianie są…, itp itd…).
        Drugą pieczenią przy tym ogniu jest to że „miasto” chce żeby jak najwięcej osób jeździło MPK i utrzymywało tą źle zarządzaną spółkę…

  2. Faktem jest że lewym pasem to głównie jadą Ci co się najbardziej wloką i na każdym skrzyżowaniu szukaja jedynki by ruszyć. Jeżdżąc po Lublinie można zauważyć tendencję że prawy pas jest szybszy – pod warunkiem że nie trafimy na nauke jazdy.

  3. A może by tak wprowadzić zakaz poruszania się pojazdami na terenie całego Lublina?

    • po co się ograniczać…? od razu zakazać jazdy samochodem w polsce i na całym świecie
      „zdrowie pieszych najważniejsze”…!!!

  4. Wspaniała wiadomość !!! To niech z Witosa zrobią jeden pas a D. M. Majdanka niech zamkną w ogóle…

  5. Jak mawia w/prezydent Warszawy: „z dróg korzystają przede wszystkim piesi” hahaa !!!

  6. Może dzięki temu już nikt więcej na tych przejściach nie zginie …

    • …z poziomem umysłowy ameby niektórych pieszych i niektórych kierowców…..??!?!?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahahhahhaah

  7. Ha a ha ha wybraliście to macie

  8. A po co wam cebulaki 3 pasy. W Berlinie mamy 3 pasy, ba nawet 4 i 5.

  9. SKoro zabranie jednego pasa zwiększa bezpieczeństwo pieszego to zabranie drugiego pasa da mu nieśmiertelność, więc dlaczego z 3 nie zrobić 1?

  10. Głupota miejskich urzędników widoczna na zdjęciach. Zamknęli pas o dobrej jakości nawierzchni zamiast skrajny lewy z dziurami. To ma zmniejszyć prędkość na dziurach a uszkadzać zawieszenie. Brawo pomyślunku a tak naprawdę to pustostan inżynierski w akcji bezpieczny pieszy. To jeszcze trzeba to samo zrocbić na Unii lubelskiej, al Tysiąclecia i wszędzie tam gdzie jest 3 pasy ruchu. Obwodnicę też bym zredukował do 1 pasa. Więcej takich durnych pomysłów a spaliny wytrują Lublin. Udanej koncepcji inżynierowie z jakimiś dyplomami za kartofliska i kury kupione