Piątek, 10 maja 202410/05/2024
690 680 960
690 680 960

Z trzech pasów zrobili dwa. To jedna ze zmian, jakie mają chronić pieszych na lubelskich przejściach (zdjęcia)

Na ul. Mełgiewskiej, między ul. Grafa a Gospodarczą, kierowcy mają do dyspozycji nie trzy, lecz dwa pasy jezdni. Podobnych rozwiązań, mających na celu ochronę pieszych, ma być w Lublinie wiele.

98 komentarzy

  1. mieszkaniec metropolii

    w walce o reelekcję na stołek łysy inspirator wzorem rodzinnych stron zacznie sadzić buraki dla zwiększenia bezpieczeństwa na ulicach.

    • Za to karzełek będzie przekonywał, że stworzył właśnie prawo, które obowiązywało od dawien dawna.

  2. inspirator czerpie inspiracje z komedii Bareii. Prezes Ochudzki Ryszard albo personalny Łukasik w parze z dyrektorem WPT to kopalnia wiedzy i wzorzec postępowania. „Postawi się znak i jesteśmy kryci”

    • Dokładnie. Coraz częściej mam wrażenie, że nasza władza na poważnie ogląda (może na szkoleniach) filmy Barei i traktuje je jako podręcznik zarządzania „zasobami ludzkimi i materialnymi”.

  3. Co z tego ze zabrali pas jak mało kto sobie coś z tego robi . Chyba zapory betonowe są potrzebne

  4. nie lepiej kładkę wybudować?

  5. Chore pomysły miejskich urzędasów, poprawa bezpieczeństwa pieszych nie polega na ograniczaniu ruchu kołowego! Przejścia w Lublinie powstają w miejscach często do tego nieprzeznaczonych , bo jakiemuś radnemu z dzielnicy coś się wymaniło. W ten sposób spowolni się ruch co oznacza, że ci piesi będą wdychać spaliny z aut stających w gigantycznych korkach i umrą wcześniej na choroby płuc lub raka, ale nie wpakują się pod auto. Sumienie urzędasów czyste. Najpierw wyprowadza się ruch z miasta szerokimi, szybkimi ulicami, a potem wprowadza się dodatkowe środki. W Polsce jak zwykle zaczyna się od tyłu.

  6. Ta wydzielona cześć jezdni ma być przeznaczona dla matek z dzieckiem na ręku i dla inwalidów na wózku.

  7. No dobrze….. ale te paski na jezdni to niby jaki znak……. P-7b? Bo obszar wyłączony z ruchu to P-21 ale tym to coś nie jest.

  8. Ot wielką propaganda i zniewolenie. Najpierw wydać wiele milionów na trzy pasmowe jeżdżenie a potem je zwężać, ale cóż skoro nie mam kar za niegospodarność. W Polsce jest kilkanaście milionów kierowców a traktuje się nas jak najgorsze zło. A piesi chodzący poza przejściami to częsty widok, nagminnie po przejściach przejeżdżający rowerzyści traktowani są jak „święte krowy” którym wszystko wolno i którzy mają pierwszeństwo, szkoda że kierowcy nie mają pierwszeństwa na chodnikach…
    A tak w ogóle najlepiej zwęzić było do jednego pasa albo budować drogi z ruchem wahadłowym co by za bardzo się nie rozpędzać. Wysepki co 20m.

  9. marnotrasfo asfaltu, to nie lepiej pousuwać te słupy i skrzynki z widoku?

  10. Prędzej należałoby zrobić porządek z plagą pijaków za kierownicą i rajdofffcufff
    BTW za granicą (skąd biorą przykład), nie ma przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach wielojezdniowych. Ale zamiast postawić sygnalizatory w łysogrodzie zamalowali pasy hit na skalę świtowaą.