Na ul. Mełgiewskiej, między ul. Grafa a Gospodarczą, kierowcy mają do dyspozycji nie trzy, lecz dwa pasy jezdni. Podobnych rozwiązań, mających na celu ochronę pieszych, ma być w Lublinie wiele.
w walce o reelekcję na stołek łysy inspirator wzorem rodzinnych stron zacznie sadzić buraki dla zwiększenia bezpieczeństwa na ulicach.
Youngtown
Za to karzełek będzie przekonywał, że stworzył właśnie prawo, które obowiązywało od dawien dawna.
polo
„a u was murzynów biją” albo „co ma piernik do wiatraka”
andy
inspirator czerpie inspiracje z komedii Bareii. Prezes Ochudzki Ryszard albo personalny Łukasik w parze z dyrektorem WPT to kopalnia wiedzy i wzorzec postępowania. „Postawi się znak i jesteśmy kryci”
Antek
Dokładnie. Coraz częściej mam wrażenie, że nasza władza na poważnie ogląda (może na szkoleniach) filmy Barei i traktuje je jako podręcznik zarządzania „zasobami ludzkimi i materialnymi”.
maniek
Co z tego ze zabrali pas jak mało kto sobie coś z tego robi . Chyba zapory betonowe są potrzebne
Ghh
Beton to twój umysł póki co
Houligan69
nie lepiej kładkę wybudować?
kierowiec
Chore pomysły miejskich urzędasów, poprawa bezpieczeństwa pieszych nie polega na ograniczaniu ruchu kołowego! Przejścia w Lublinie powstają w miejscach często do tego nieprzeznaczonych , bo jakiemuś radnemu z dzielnicy coś się wymaniło. W ten sposób spowolni się ruch co oznacza, że ci piesi będą wdychać spaliny z aut stających w gigantycznych korkach i umrą wcześniej na choroby płuc lub raka, ale nie wpakują się pod auto. Sumienie urzędasów czyste. Najpierw wyprowadza się ruch z miasta szerokimi, szybkimi ulicami, a potem wprowadza się dodatkowe środki. W Polsce jak zwykle zaczyna się od tyłu.
VOLF
Ta wydzielona cześć jezdni ma być przeznaczona dla matek z dzieckiem na ręku i dla inwalidów na wózku.
kierowca
No dobrze….. ale te paski na jezdni to niby jaki znak……. P-7b? Bo obszar wyłączony z ruchu to P-21 ale tym to coś nie jest.
Gelo
Ot wielką propaganda i zniewolenie. Najpierw wydać wiele milionów na trzy pasmowe jeżdżenie a potem je zwężać, ale cóż skoro nie mam kar za niegospodarność. W Polsce jest kilkanaście milionów kierowców a traktuje się nas jak najgorsze zło. A piesi chodzący poza przejściami to częsty widok, nagminnie po przejściach przejeżdżający rowerzyści traktowani są jak „święte krowy” którym wszystko wolno i którzy mają pierwszeństwo, szkoda że kierowcy nie mają pierwszeństwa na chodnikach…
A tak w ogóle najlepiej zwęzić było do jednego pasa albo budować drogi z ruchem wahadłowym co by za bardzo się nie rozpędzać. Wysepki co 20m.
Romek
marnotrasfo asfaltu, to nie lepiej pousuwać te słupy i skrzynki z widoku?
Janek
Prędzej należałoby zrobić porządek z plagą pijaków za kierownicą i rajdofffcufff
BTW za granicą (skąd biorą przykład), nie ma przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach wielojezdniowych. Ale zamiast postawić sygnalizatory w łysogrodzie zamalowali pasy hit na skalę świtowaą.
w walce o reelekcję na stołek łysy inspirator wzorem rodzinnych stron zacznie sadzić buraki dla zwiększenia bezpieczeństwa na ulicach.
Za to karzełek będzie przekonywał, że stworzył właśnie prawo, które obowiązywało od dawien dawna.
„a u was murzynów biją” albo „co ma piernik do wiatraka”
inspirator czerpie inspiracje z komedii Bareii. Prezes Ochudzki Ryszard albo personalny Łukasik w parze z dyrektorem WPT to kopalnia wiedzy i wzorzec postępowania. „Postawi się znak i jesteśmy kryci”
Dokładnie. Coraz częściej mam wrażenie, że nasza władza na poważnie ogląda (może na szkoleniach) filmy Barei i traktuje je jako podręcznik zarządzania „zasobami ludzkimi i materialnymi”.
Co z tego ze zabrali pas jak mało kto sobie coś z tego robi . Chyba zapory betonowe są potrzebne
Beton to twój umysł póki co
nie lepiej kładkę wybudować?
Chore pomysły miejskich urzędasów, poprawa bezpieczeństwa pieszych nie polega na ograniczaniu ruchu kołowego! Przejścia w Lublinie powstają w miejscach często do tego nieprzeznaczonych , bo jakiemuś radnemu z dzielnicy coś się wymaniło. W ten sposób spowolni się ruch co oznacza, że ci piesi będą wdychać spaliny z aut stających w gigantycznych korkach i umrą wcześniej na choroby płuc lub raka, ale nie wpakują się pod auto. Sumienie urzędasów czyste. Najpierw wyprowadza się ruch z miasta szerokimi, szybkimi ulicami, a potem wprowadza się dodatkowe środki. W Polsce jak zwykle zaczyna się od tyłu.
Ta wydzielona cześć jezdni ma być przeznaczona dla matek z dzieckiem na ręku i dla inwalidów na wózku.
No dobrze….. ale te paski na jezdni to niby jaki znak……. P-7b? Bo obszar wyłączony z ruchu to P-21 ale tym to coś nie jest.
Ot wielką propaganda i zniewolenie. Najpierw wydać wiele milionów na trzy pasmowe jeżdżenie a potem je zwężać, ale cóż skoro nie mam kar za niegospodarność. W Polsce jest kilkanaście milionów kierowców a traktuje się nas jak najgorsze zło. A piesi chodzący poza przejściami to częsty widok, nagminnie po przejściach przejeżdżający rowerzyści traktowani są jak „święte krowy” którym wszystko wolno i którzy mają pierwszeństwo, szkoda że kierowcy nie mają pierwszeństwa na chodnikach…
A tak w ogóle najlepiej zwęzić było do jednego pasa albo budować drogi z ruchem wahadłowym co by za bardzo się nie rozpędzać. Wysepki co 20m.
marnotrasfo asfaltu, to nie lepiej pousuwać te słupy i skrzynki z widoku?
Prędzej należałoby zrobić porządek z plagą pijaków za kierownicą i rajdofffcufff
BTW za granicą (skąd biorą przykład), nie ma przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach wielojezdniowych. Ale zamiast postawić sygnalizatory w łysogrodzie zamalowali pasy hit na skalę świtowaą.