Pokonał już trzy pasy jezdni i schodził z przejścia. Wtedy wjechał w niego kierowca audi. 80-latek trafił do szpitala. Sprawcy zdarzenia policjanci zatrzymali prawo jazdy.
pewnie nazbierał punktów, że mu kwity zabrali. za samo potrącenie dostałby najwyżej mandat. zmotoryzowanych mor.derców traktuje się w tym kraju ulgowo.
Kajfasz
Zabierają blankiet również za potrącenie pieszego na przejściu.
Kajfasz
80-latek pewnie wbiegł na przejście, ze słuchawkami w uszach, kapturem na głowie i smartfonem w łapie :)))
aflo
To teraz starszy pan będzie miał kwity, że stoczył nierówna walkę na Monte Cassino. Jeszcze odszkodowanie dostanie.
Mati
Czasami lepiej nic nie napisać.
olaf
Koszty leczenia wszystkich ofiar potrąceń na tym przejściu najwyraźniej jest niższy niż instalacja sygnalizacji na żądanie.
x
co 50 metrów zróbmy przejścia z sygnalizacją…
jest stamtąd choćby 100 metrów do sygnalizacji? i może ze 200 metrów do kładki? most zwodzony wybuduj nad fosą!
Kośćółek
jest po drugiej stronie, moher na mszę by nie zdążył jak by szedł przez kładkie albo kraśnickie ……
komentarz
„olaf” – a jakie to ma znaczenie?
Obowiązują cię przepisy i nie ma znaczenia czy to jest PDP z sygnalizacją czy bez.
Bo za chwilę ktoś potrąci pieszego, który na sygnalizacji miał „zielone” a ty napiszesz, że mogli tam wybudować kładkę lub tunel…
Naprawdę zbliżając się do PDP masz w d***e przepisy tylko dlatego, że nie ma tam sygnalizacji???
Водитель
Praktyka innych krajów pokazuje że takie przejścia bez sygnalizacji zawsze generują wypadki.
.
konkret. których krajów. jak poważny to jest problem. liczby. dane.
lubelak
Ja uwielbiam przejścia bez sygnalizacji, bo:
jako pieszy nie muszę czekać, bo mam zawsze pierwszeństwo i wchodzę na nie bez rozglądania się, a jeszcze nikt mnie nie potrącił (jak się idzie pewnym krokiem, to samochodziarze wiedzą, że pieszy wejdzie pod koła i zawsze się zatrzymują),
jako kierowca samochodu nie muszą stać minutę i czekać na zielone, tylko zatrzymuję się tylko na czas przejścia czyli na 10 sekund, albo wręcz zwalniam i powoli dojeżdżam do przejścia na którym znajduje się pieszy i płynnie ruszam po jego przejściu,
Wiesio
To nie miał znajomości chłopak tak jak Najsztub dosyć ze beż prawka samochodem beż badań waznych to z automatu powinien dostać to prokuratura badała z jaką prędkością starowinka przechodziła przez przejście. I w tym momencie I Najsztub powinien dostać z górnej półki A i sędzia powinien stracić kwity doz ywotnio za głupotę która świadomie robi
B.
Nie mogłem w to uwierzyć, sprawdziłem i rzeczywiście. Problem jest u nas w infrastrukturze. Np w Berlinie bardzo ciężko znaleźć przejście dla pieszych bez świateł…. ale co najśmieszniejsze tam w ogóle ciężko znaleźć przejście dla pieszych nie będące na skrzyżowaniu ulic. Kto nie wierzy niech wejdzie w google street view. Przelatałem kilkunastoma ulicami i nie znalazłem przejścia – przez setki metrów między skrzyżowaniami po prostu ich nie ma!
Kto nie wierzy niech wygoogluje sobie np Torstraße Berlin
,aa,boKrzycho.paPj
Najsztub to najsztub Od wieków jest tak , że kto ma znajomości, wszystko mu wolno
pewnie nazbierał punktów, że mu kwity zabrali. za samo potrącenie dostałby najwyżej mandat. zmotoryzowanych mor.derców traktuje się w tym kraju ulgowo.
Zabierają blankiet również za potrącenie pieszego na przejściu.
80-latek pewnie wbiegł na przejście, ze słuchawkami w uszach, kapturem na głowie i smartfonem w łapie :)))
To teraz starszy pan będzie miał kwity, że stoczył nierówna walkę na Monte Cassino. Jeszcze odszkodowanie dostanie.
Czasami lepiej nic nie napisać.
Koszty leczenia wszystkich ofiar potrąceń na tym przejściu najwyraźniej jest niższy niż instalacja sygnalizacji na żądanie.
co 50 metrów zróbmy przejścia z sygnalizacją…
jest stamtąd choćby 100 metrów do sygnalizacji? i może ze 200 metrów do kładki? most zwodzony wybuduj nad fosą!
jest po drugiej stronie, moher na mszę by nie zdążył jak by szedł przez kładkie albo kraśnickie ……
„olaf” – a jakie to ma znaczenie?
Obowiązują cię przepisy i nie ma znaczenia czy to jest PDP z sygnalizacją czy bez.
Bo za chwilę ktoś potrąci pieszego, który na sygnalizacji miał „zielone” a ty napiszesz, że mogli tam wybudować kładkę lub tunel…
Naprawdę zbliżając się do PDP masz w d***e przepisy tylko dlatego, że nie ma tam sygnalizacji???
Praktyka innych krajów pokazuje że takie przejścia bez sygnalizacji zawsze generują wypadki.
konkret. których krajów. jak poważny to jest problem. liczby. dane.
Ja uwielbiam przejścia bez sygnalizacji, bo:
jako pieszy nie muszę czekać, bo mam zawsze pierwszeństwo i wchodzę na nie bez rozglądania się, a jeszcze nikt mnie nie potrącił (jak się idzie pewnym krokiem, to samochodziarze wiedzą, że pieszy wejdzie pod koła i zawsze się zatrzymują),
jako kierowca samochodu nie muszą stać minutę i czekać na zielone, tylko zatrzymuję się tylko na czas przejścia czyli na 10 sekund, albo wręcz zwalniam i powoli dojeżdżam do przejścia na którym znajduje się pieszy i płynnie ruszam po jego przejściu,
To nie miał znajomości chłopak tak jak Najsztub dosyć ze beż prawka samochodem beż badań waznych to z automatu powinien dostać to prokuratura badała z jaką prędkością starowinka przechodziła przez przejście. I w tym momencie I Najsztub powinien dostać z górnej półki A i sędzia powinien stracić kwity doz ywotnio za głupotę która świadomie robi
Nie mogłem w to uwierzyć, sprawdziłem i rzeczywiście. Problem jest u nas w infrastrukturze. Np w Berlinie bardzo ciężko znaleźć przejście dla pieszych bez świateł…. ale co najśmieszniejsze tam w ogóle ciężko znaleźć przejście dla pieszych nie będące na skrzyżowaniu ulic. Kto nie wierzy niech wejdzie w google street view. Przelatałem kilkunastoma ulicami i nie znalazłem przejścia – przez setki metrów między skrzyżowaniami po prostu ich nie ma!
Kto nie wierzy niech wygoogluje sobie np Torstraße Berlin
Najsztub to najsztub Od wieków jest tak , że kto ma znajomości, wszystko mu wolno