Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Pociąg jedzie a rogatki są otwarte – ciągłe problemy na przejazdach kolejowych. „Tu niebawem dojdzie do tragedii”

Na przejazdach kolejowych w Miłocinie, Motyczu oraz w Kozubszczyźnie nawet po kilka razy dziennie ma dochodzić do niebezpiecznych sytuacji. Kierowcy alarmują, że przed przebudową szlaku kolejowego nie było żadnych problemów, tak teraz, kiedy zamontowano nowe urządzenia, rogatki bądź są cały czas zamknięte, bądź też wcale się nie zamykają.

26 komentarzy

  1. Jak się w końcu coś stanie i wejdzie prokurator, to się te durne tłumaczenia natychmiast skończą.

  2. Dajcie spokój pkp oni są zajęci remontem Janowskiej, Diamentowej i DMM a nie tam jakimis rogataki 😉

  3. najlepszy jest znak „Rogatka uszkodzona” wielkości 40 cm na 50 cm umieszczony bezpośrednio (jakieś 1,5 m) przed przejazdem.

    • A czerwony znak STOP za przejechanie którego bez zatrzymania dostaje się mandat to ozdoba?

      • ktoś nie widzi pociągu, to na jakieś tam znaki patrzy… u siebie na wsi ma prostą drogę przez pola, tam żadnych znaków nie ma…

      • Jak zapory działają to znaku stopu nie ma, przejedź się i zobacz może nie trafi cię pociąg.

  4. zamontowano zapewne „wysokiej klasy urzadzenia ” ,gdzie głownym kryterium jego „klasy ” była najniższa cena

    • Urządzenia niezależnie od ogólnej oferowanej kwoty są te same. Co Ty myślisz, że producenci mają specjalne „budżetowe” wersje napędów, przejazdów, sygnalizatorów z nie wiem.. plastiku na nieopłacalne przetargi? Taki sam przejazd masz za granicą na linii magistralnej, jak i w np. Miłocinie. Jedyne różnice to te wymagane przez polskie przepisy.

      Jeśli firma oferuje mniej to jedyne co może zrobić to próbować zaoszczędzić na pracownikach – na materiałach w tej branży po prostu się nie da.

  5. PKP nadal żyje w oderwaniu od rzeczywistości. Te remonty to powinni na całym świecie pokazywać. Tylko kasy poszło robota jeszcze nie skończona a już do naprawy…
    Tunel kolejowy pod kanałem La Manche (długi na ok. 50 km) łączący Francję z Wielką Brytanią wybudowali w około 7 lat a nasze gwiazdy wiadukt na ul. Diamentowej niedługo tyle samo czasu będą REMONTOWAĆ.
    KABARET większość zarządu powinna siedzieć na bezrobociu albo w więzieniu!

  6. Pisowskie porządki. Potrafią tylko zniszczyć to co stare a jak coś już wybudują to nie działa. Jakie było opóźnienie z modernizacją tej linii? Ile lat mieszkańcy niektórych miejscowości na tej trasie mieli problem z dojazdem do miast czyli pracy, urzędów, lekarzy, szpitali itp? Ja cały czas proponuję by postawić na tych niby dobrze działających przejazdach po dwóch dyrektorów z PKP by kierowali ruchem chorągiewkami, w końcu jest ich tam jak psów. Tylko jest mały problem, wszyscy z poparciem PISu i jak tu takich ruszyć? No trza im dać podwyżki bo za mało zarabiają? Nie byłem i nie jestem zwolennikiem peło ale za ich czasów takich cyrków nie było a przecież za PISu miało być tylko lepiej. Nie dopowiedzieli, że tylko dla swoich.

Z kraju