Naprawdę zastanawia mnie to czy ten zjazd na al. solidarności jest tak skomplikowany dla kierujących ? to audi nie jest pierwszym pojazdem rozbitym na tym delikatnym łuku drogi ? Czy stan techniczny pojazdów nie umożliwia przejechania tym odcinkiem bez kolizji ?
Marix
Audi – Przewaga dzięki technice ?
qwerty
W.nadzieja ,tu kluczową rolę ma stan umysłu siedzącego za kierownicą ,a nie stan techniczny czy marka pojazdu .Jak ktoś ma trociny i sieczkę zamiast mózgu ,to wsiadanie za kierownice wczesniej czy póżniej żle się kończy
45568
Ten zakręt jest źle wyprofilowany fajnie wyrzuca zawsze i trzeba uważać.. na barierach tam pełno jest „pieczątek” z samochodów.
LuckyLuke
Kolejny miszcz. Za wrak dam 300 pln.
kierowca
„Ałdi” to stan umysłu. A poza tym jak się jeździ na „slickach” albo chińskich podróbkach do tego z niesprawnym zawieszeniem to i takie są efekty, czego dowodem jest zakręt między wiaduktem Poniatowskiego a Lubomelską czy też drugi obok młyna Krauzego.
Naprawdę zastanawia mnie to czy ten zjazd na al. solidarności jest tak skomplikowany dla kierujących ? to audi nie jest pierwszym pojazdem rozbitym na tym delikatnym łuku drogi ? Czy stan techniczny pojazdów nie umożliwia przejechania tym odcinkiem bez kolizji ?
Audi – Przewaga dzięki technice ?
W.nadzieja ,tu kluczową rolę ma stan umysłu siedzącego za kierownicą ,a nie stan techniczny czy marka pojazdu .Jak ktoś ma trociny i sieczkę zamiast mózgu ,to wsiadanie za kierownice wczesniej czy póżniej żle się kończy
Ten zakręt jest źle wyprofilowany fajnie wyrzuca zawsze i trzeba uważać.. na barierach tam pełno jest „pieczątek” z samochodów.
Kolejny miszcz. Za wrak dam 300 pln.
„Ałdi” to stan umysłu. A poza tym jak się jeździ na „slickach” albo chińskich podróbkach do tego z niesprawnym zawieszeniem to i takie są efekty, czego dowodem jest zakręt między wiaduktem Poniatowskiego a Lubomelską czy też drugi obok młyna Krauzego.