Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Groźny wypadek na al. Tysiąclecia. Samochód wjechał w grupę robotników

Spore utrudnienia dla kierowców jadących al. Tysiąclecia w Lublinie od strony Świdnika. Na wysokości Lidla potrąconych zostało dwóch mężczyzn.

28 komentarzy

  1. Ja jechałem tamtędy w sobotę taka sama sytuacja… Ni z tego ni z owego na lewym pasie wystaje łeb ze studzienki. Żadnego oznakowania nic kompletnie…

  2. nikomu nie życzę znaleźć się po jednej czy po drugiej stronie takiego zdarzenia. Teraz co najwyżej poszkodowani robotnicy mogą się starać o odszkodowanie z polisy OC pojazdu.

  3. jechalem 16.10
    ciemno ledwie bylo widac
    obaj stali na drodze
    kilka złachanych pachołków i kawałek barierki
    wiedzialem ze cos sie tam dzieje bo wczesniej jechalem na felin
    w drodze powrotnej naprawde jest to newralgiczny punkt:
    zjazd na Lidla i na Statoila, dodatkowo miejsce na ostateczną zmieniania pasów ruchu (wcześniej ciągła i łączenie się z drogą od Eleclerka), wychamowywania przed światłami
    w tym miejscu naprawde trzeba szczegolnie uwazac
    a DHL-ek jechal pewnie doreczyc ostatnie paczki……

  4. oznakowanie było tragiczne. znam chłopaka z dhl. jechał po pracy do domu i nigdzie się nie śpieszył. proszę bez komentarzy że kurier jedzie jak wariat

  5. Zainteresujcie się firmą która tych gości tam wysłała. Dzisiaj rano miałem taką samą sytuacje bo stali pod wiaduktem Hutnicza-Łęczyńska w stronę Zamku… tam jest 70 km/h dozwolone. Tego typu prace zabezpiecza się samochodem stojącym 100 metró wcześniej z żółtymi lampami błyskowymi, a nie nieoświetloną barierką którą można sobie na polu wykop zabezpieczyć, a nie prace na drodze.

  6. Man nagranie z godziny 17.10 że oznakowanie było kiepskie a robotnicy sami sobie byli winni! Nagranie już przekazałem koledze sprawcy. Partacze nawet nie potrafili oznaczyć że sa roboty! Po zmroku takie wykonanie oznakowania = śmierć na życzenie

  7. Jadąc tamtędy rano, jako kierowca, również miałam wątpliwości co do prawidlowego oznakowania miejsca robót. Przy praktycznie całkowitym zajęciu jednego pasa drogowego, informacja o tym powinna być umieszczona w takiej odległości, aby w razie braku możliwości zmiany pasa, można było wyhamować z prędkości dozwolonej tj. np.70 km/h?

  8. Wracałem tamtędy okioło godziny 17:15, bardzo niewidocznie oznakowane, zastawiałbym się czy wręcz przy prędkościach 70 km/h i bez żadnego wcześniej znaku o robotach i ograniczeniu prędkości, takie zabezpieczenie i wykonywanie prac jest zgodne z prawem.

    Jednak udało mi się zmienić pas, choć cała sytuacja mi podniosła ciśnienie, bo sam pomyślałem „głupcy, ktoś w was się właduje, tak pracując”. Ehh nie trzeba było długo…

    Szkoda pracowników bardzo i oby z tego szybko wyszli, jednkże, kierowca nie powinien w tej sytuacji być obarczany całą winą za zdarzenie.

  9. W PRD Lubartów jest tak samo ,ten sam właściciel!!!!!!! Liczy się tylko oszczędnosc!!!!!!!!!

Z kraju