Groźny wypadek na al. Tysiąclecia. Samochód wjechał w grupę robotników

Spore utrudnienia dla kierowców jadących al. Tysiąclecia w Lublinie od strony Świdnika. Na wysokości Lidla potrąconych zostało dwóch mężczyzn.

Do wypadku doszło w poniedziałek o godzinie 17:35 na al. Tysiąclecia w Lublinie. Na wysokości Lidla i stacji paliw samochód wjechał w robotników. Jak wstępnie ustalili funkcjonariusze lubelskiej drogówki, kierujący citroenem berlingo mężczyzna, jechał lewym pasem ruchu od strony Świdnika. W pewnym momencie staranował metalową barierę informująca kierowców o prowadzonych kawałek dalej robotach drogowych a jednocześnie odgradzającą ten pas jezdni.

Tuż za nią znajdowali się robotnicy jednej z firm, którzy wykonywali prace przy studzience. Zostali oni potrąceni przez rozpędzone auto. Na miejsce natychmiast wezwano pogotowie ratunkowe oraz policję.

Obaj mężczyźni z licznymi obrażeniami ciała zostali przetransportowani do szpitala. W chwili obecnej zajmują się nimi lekarze i nie jest znany stan ich zdrowia. Kierowca citroena jak i poszkodowani byli trzeźwi.

Funkcjonariusze lubelskiej drogówki ustalają teraz dokładne przyczyny oraz okoliczności wypadku. jak nas wstępnie poinformowano, kierowca najprawdopodobniej zagapił się i nie zauważył zwężenia jezdni. W miejscu zdarzenia występują spore utrudnienia w ruchu. Tworzą się korki.

(fot. lublin112)
2014-12-01 18:25:13

28 komentarzy

  1. Przykra sprawa, ale jechałem tamtędy ok. godz. 18 i powiem szczerze że ten kto oszczędził nie wystawiając żadnych elementów świetlnych w oznakowaniu robót powinien odpowiadać za współudział. Żadnego żółtego błyskającego elementu, żadnego koguta, po prostu zciuchana 20 letnia barierka na której już nie ma żadnych el. odblaskowych. Porażka

    • Tez jechałam, były znaki i pas był zamknięty, jechałam prawym pasem do Lidla a jakoś zauważyłam, że na lewym coś się dzieje. Chłopak się zagapił, pewnie przemęczony był. Dużo do nieszczęścia nie trzeba. Szkoda całej trójki, mam nadzieje , że nic poważnego nie stało się poszkodowanym.

      • Przemęczony? Łagodnie mówiąc! Auto DHL a tam zapierdziel jak w każdej kurierce przed mikołajem takie że szkoda słów! Tylko wyniki się liczą a zdrowie kierowców jest nie ważne! Słupki i wskaźniki rozwozu się liczą! Jak za dużo sie przywiezie to do widzenia! Przecież tylu chętnych jest na miejsce kierowców! Tak wiele razy słyszałam od Dyrektora ******* lub Kierownika ****!

  2. wystarczyło „użyć wyobraźni” i można było przewidzieć, że tak się stanie.

    Już w niedzielę przy małym natężeniu ruchu robiło się tak bardzo niebezpiecznie.

    Jadący od Łęcznej/mełgiewskiej na wysokości zwężenia zmieniali pas z prawego na środkowy a Ci co przyjechali od Witosa/Świdnika uciekali z lewego na środkowy.

    Przejeżdżałem tamtędy kilkukrotnie w przeciągu ostatnich dwóch dni i za każdym razem widziałem niebezpieczne manewry wykonywane przez zagubionych kierowców.

    Robotnicy nic sobie nie robili z tego, że robi się tłoczno i niebezpiecznie w koło nich.
    Za znakiem „schowani” pozostawali niewzruszeni….aż do dziś.

  3. Wiklinowy nocnik

    zapindalał berlingo pewnie i taki finał…

  4. Przykra sprawa, ale może odpowiednie słuzby wyciągną z tego wypadku jakieś wnioski. Nierzadko obserwuję fatalne zabezpieczenie takich prac. Kierowcy w ostatnim momencie widzą jakąś barierę i mają za mało czasu aby właściwie zareagować. Czy jest problemem zaobserwować, jak zabezpiecza się takie miejsca w krajach bardziej cywilizowanych? W Niemczech o takim miejscu naprawy wiadomo juz kilkaset metrów wcześniej. Szkoda ludzi.

    • Dla mnie sprawa o tyle przykra, że jak donosi 112: „W chwili obecnej zajmują się nimi lekarze…”, to znaczy, że jak „dobrze” pójdzie spore szanse mają zająć się nimi grabarze.

  5. Kurier… centralę miał na Rataja… pewnie gonił szczęśliwy do domu po rozliczeniu, nie patrząc na nikogo i na nic.
    No i takie tego skutki.

  6. ludzie mysla ze przy takim oswietleniu drog sa z kilometra widoczni. Niestety przyklad tego nieszczesliwego wypadku pokazuje ze nawet barierki mozna nie zauwazyc. BLAGAM WAS NAKLADAJCIE ODBLASKI !!!

    • Barierki? Pachołeczki postawili wielkości buta! Widziałem bo jechałem po 16 tamtędy!

  7. Obaj mężczyźni byli przytomni. Jedna osoba ze złamaną ręką i mocno poobijanymi nogami opatrzona i zabrana do szpitala. Druga mocno poobijana, w gorszym stanie, jednak stabilnym.

  8. Potwierdzam, też przejeżdżałem i oznaczenie było tragiczne – niekompetencja i fuszerka!!! Sam się mało niewje*ałem

    • … To samo – jechałem tuż przed 16.00 i w ostatniej chwili zmieniłem pas aby nie wpakować sie w barierkę. Auto przede mną miało podobną sytuację a ja jadąc za nim miałem juz trochę mniej czasu na reakcję, ale na szczęście to nie ja muszę teraz udowadniać swoje racje. Współczuję poszkodowanym :/

  9. Jechałem tuż przed 16 i zastanawiałem się, czy ktoś w nich wjedzie. Żadnych oznaczeń wcześniej, bariera, a zaraz za nią dwie głowy wystawaly z nad studzienki.

  10. Czy ludzie pracujący na drodze zrozumieją kiedyś, żeby najpierw postawić oznakowanie, za nim własny samochód techniczny, a dopiera za tym wszystkim brać się do pracy? Ślepych nie brakuje, jak widać…

    • O czym ty piszesz Mickey? Wśród „męczenników sportu motorowego”, mamy takich orłów, że gdyby zamiast wozu technicznego oświetlonego jak choinka, stała tam remiza strażacka z błyskającymi światłami gminnej dyskoteki, to znalazłby się taki talent, który by tego nie dostrzegł.

  11. Ja jechałem tamtędy w sobotę taka sama sytuacja… Ni z tego ni z owego na lewym pasie wystaje łeb ze studzienki. Żadnego oznakowania nic kompletnie…

  12. nikomu nie życzę znaleźć się po jednej czy po drugiej stronie takiego zdarzenia. Teraz co najwyżej poszkodowani robotnicy mogą się starać o odszkodowanie z polisy OC pojazdu.

  13. jechalem 16.10
    ciemno ledwie bylo widac
    obaj stali na drodze
    kilka złachanych pachołków i kawałek barierki
    wiedzialem ze cos sie tam dzieje bo wczesniej jechalem na felin
    w drodze powrotnej naprawde jest to newralgiczny punkt:
    zjazd na Lidla i na Statoila, dodatkowo miejsce na ostateczną zmieniania pasów ruchu (wcześniej ciągła i łączenie się z drogą od Eleclerka), wychamowywania przed światłami
    w tym miejscu naprawde trzeba szczegolnie uwazac
    a DHL-ek jechal pewnie doreczyc ostatnie paczki……

  14. oznakowanie było tragiczne. znam chłopaka z dhl. jechał po pracy do domu i nigdzie się nie śpieszył. proszę bez komentarzy że kurier jedzie jak wariat

  15. Zainteresujcie się firmą która tych gości tam wysłała. Dzisiaj rano miałem taką samą sytuacje bo stali pod wiaduktem Hutnicza-Łęczyńska w stronę Zamku… tam jest 70 km/h dozwolone. Tego typu prace zabezpiecza się samochodem stojącym 100 metró wcześniej z żółtymi lampami błyskowymi, a nie nieoświetloną barierką którą można sobie na polu wykop zabezpieczyć, a nie prace na drodze.

  16. Man nagranie z godziny 17.10 że oznakowanie było kiepskie a robotnicy sami sobie byli winni! Nagranie już przekazałem koledze sprawcy. Partacze nawet nie potrafili oznaczyć że sa roboty! Po zmroku takie wykonanie oznakowania = śmierć na życzenie

  17. Jadąc tamtędy rano, jako kierowca, również miałam wątpliwości co do prawidlowego oznakowania miejsca robót. Przy praktycznie całkowitym zajęciu jednego pasa drogowego, informacja o tym powinna być umieszczona w takiej odległości, aby w razie braku możliwości zmiany pasa, można było wyhamować z prędkości dozwolonej tj. np.70 km/h?

  18. Wracałem tamtędy okioło godziny 17:15, bardzo niewidocznie oznakowane, zastawiałbym się czy wręcz przy prędkościach 70 km/h i bez żadnego wcześniej znaku o robotach i ograniczeniu prędkości, takie zabezpieczenie i wykonywanie prac jest zgodne z prawem.

    Jednak udało mi się zmienić pas, choć cała sytuacja mi podniosła ciśnienie, bo sam pomyślałem „głupcy, ktoś w was się właduje, tak pracując”. Ehh nie trzeba było długo…

    Szkoda pracowników bardzo i oby z tego szybko wyszli, jednkże, kierowca nie powinien w tej sytuacji być obarczany całą winą za zdarzenie.

  19. W PRD Lubartów jest tak samo ,ten sam właściciel!!!!!!! Liczy się tylko oszczędnosc!!!!!!!!!

  20. Z tego co się orientuję, wszystko było oznakowane zgodnie z projektem organizacji ruchu. Projektant wykonał na pewno projekt zgodnie z lubelskimi wytycznymi. Czyli to Lublin nie ma wystarczających wymagań odnośnie zabezpieczania miejsca robót. Jak można obwinić za cokolwiek poszkodowanych ??? Ludzie idą do pracy, żeby zarobić na chleb, wykonują czyjeś polecenia DOBRZE, bo wszystko zrobili tak jak trzeba. Jakim trzeba być idiotą, żeby obwinić człowieka poszkodowanego. Brakuje mi słów. Sprawcy nie będę oceniać, sama jestem kierowcą i wiem, że do nieszczęścia brakuje niewiele… Szkoda chłopaków. Oceniając firmę, dalej zrobili wszystko zgodnie z wymogami, a to że praktycznie każda firma budowlana nie ma pieniędzy często na wypłaty dla pracowników, to jeśli postawią stare, a nie nowe „sierżanty” to nie ma znaczenia.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 4.1127zł -2.05%
    • GBP 5.0218zł 0.34%
    • EUR 4.5246zł -1.56%
    • CHF 4.2675zł -1.21%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Pilecki.Raport
      Zaproszenie na Festiwal Teatralny „Zwierciadła”
      CITY TRAIL: czas na ostateczne rozstrzygnięcia
      Dni Ukrainy: Polityka i bezpieczeństwo na wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS II edycja
      Charytatywny maraton dla Ignasia z Łęcznej
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.