Roztaczane wizje były bardzo śmiałe, zaś Ursus miał się stać jednym ze światowych liderów w swojej branży. Szybko okazało się, że sytuacja spółka staje się coraz gorsza.
Ech… Firma upada, ale zeby oglaszac sukcesy i wyciagac kase po kolejne pieniadze, ktore ida nie wiadomo na co, to chetnych nie brakuje :(((
Biznesmenzkoziej
Alle po co taki rozpisany artykuł? Wystarczyło napisać że pralnia pieniążków z wyłudzanego vatu straciła źródło przychodów ponieważ rząd ukrócił ten proceder.
quqla
Coś mi się zdaje iż kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz 🙂
Maniek
Invest mot (Zarajczyk) wypowiedział Ursusowi (Zarajczyk) licencję na produkcję autobusów – szaleniec? Sam się pogrąża? Nie! – bystrzak bo założy inną spółkę której da licencję na produkcję autobusów, dorwie inwestora i zacznie produkcję a wydyma wszystkich tych wierzycieli Ursus Busa którzy teraz Ursusa ścigają i nic nie odzyskają.
zztop
Ursus to idealny przykład jak Niemcy i cala reszta dbają o swoje interesy i mają gdzieś traktaty i tym podobne bzdety… książkowy wręcz jak rządy naszego bantustanu co innego głoszą a co innego robią – jak tam bankowi inwestorzy od starozakonnego? Nie udał się deal to Ursus dotacje na „elektryka” stracił. Zbyt wielu chętnych na ciągniki w Unii to nagle umowa o homologacjach nieważna… Tak to działało i będzie działać. Nie mamy prawa nic konkretnego produkować.
adas
a do tego miasta kupują używany niemiecki złom zamiast nowe polskie autobusy/trolejbusy
Kalot
Jak miało być dobrze? Pracownicy kradli na potęgę, a pewien biznesmen z elizowki wykupił ciągniki za bezcen i sprzedawał je u siebie w komisie po normalnych cenach…
Rolnik
Wszystko rozkładaną złodzieje.
Polak
Pozwalniać dyrektorów i pasożytów z biurowców i firma zacznie przynosić zyski.
bezprawie i niesprawiedliwie
dawno było wiadomo że to wałek jest jak plandemia
lookZzewnątrz
tylko i wyłącznie przez to że inwestor zdecydował się na ulokowanie traktorów i autobusów w Lublinie. wszystko ta ciemnota spartaczy. co za dno to miasto
Ech… Firma upada, ale zeby oglaszac sukcesy i wyciagac kase po kolejne pieniadze, ktore ida nie wiadomo na co, to chetnych nie brakuje :(((
Alle po co taki rozpisany artykuł? Wystarczyło napisać że pralnia pieniążków z wyłudzanego vatu straciła źródło przychodów ponieważ rząd ukrócił ten proceder.
Coś mi się zdaje iż kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz 🙂
Invest mot (Zarajczyk) wypowiedział Ursusowi (Zarajczyk) licencję na produkcję autobusów – szaleniec? Sam się pogrąża? Nie! – bystrzak bo założy inną spółkę której da licencję na produkcję autobusów, dorwie inwestora i zacznie produkcję a wydyma wszystkich tych wierzycieli Ursus Busa którzy teraz Ursusa ścigają i nic nie odzyskają.
Ursus to idealny przykład jak Niemcy i cala reszta dbają o swoje interesy i mają gdzieś traktaty i tym podobne bzdety… książkowy wręcz jak rządy naszego bantustanu co innego głoszą a co innego robią – jak tam bankowi inwestorzy od starozakonnego? Nie udał się deal to Ursus dotacje na „elektryka” stracił. Zbyt wielu chętnych na ciągniki w Unii to nagle umowa o homologacjach nieważna… Tak to działało i będzie działać. Nie mamy prawa nic konkretnego produkować.
a do tego miasta kupują używany niemiecki złom zamiast nowe polskie autobusy/trolejbusy
Jak miało być dobrze? Pracownicy kradli na potęgę, a pewien biznesmen z elizowki wykupił ciągniki za bezcen i sprzedawał je u siebie w komisie po normalnych cenach…
Wszystko rozkładaną złodzieje.
Pozwalniać dyrektorów i pasożytów z biurowców i firma zacznie przynosić zyski.
dawno było wiadomo że to wałek jest jak plandemia
tylko i wyłącznie przez to że inwestor zdecydował się na ulokowanie traktorów i autobusów w Lublinie. wszystko ta ciemnota spartaczy. co za dno to miasto