Czwartek, 13 lutego 202513/02/2025
690 680 960
690 680 960

Trwa naprawa nawierzchni na drodze S12/S17. Kierowcy stoją w korkach

Od pewnego czasu trwa naprawa nawierzchni na drodze S12/S17, na trasie Lublin – Piaski. Prace prowadzone są przez wykonawcę w ramach gwarancji.

Od ponad tygodnia trwają prace naprawcze na drodze S12/S17, na odcinku pomiędzy Lublinem a Piaskami. Od otwarcia tego odcinka trasy w tym roku minie pięć lat, niestety wymaga on już napraw, ze względu na pojawiające się miejscami koleiny. Jak informują nas Czytelnicy remont tego odcinka drogi nieco ich zaskoczył.

O remont zapytaliśmy Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad

– Wykonawca tego odcinka drogi ekspresowej, w ramach gwarancji, prowadzi wymianę nawierzchni ścieralnej na prawym pasie jezdni (w obu kierunkach) w miejscach gdzie pojawiła się koleina. Prace prowadzone są na odcinkach nie krótszych niż 20 m (nawet jeśli koleina jest na kilku metrach), a jeśli blisko siebie jest kilka miejsc z uszkodzeniem nawierzchni to odcinki są łączone w dłuższe – informuje Krzysztof Nalewajko z GDDKiA w Lublinie.

Dzisiaj prace prowadzone były m.in. na wlocie do Lublina. Czytelnicy alarmowali nas, że w tym rejonie utworzyły się spore korki.

31318134_1074170866055754_7126433234736381952_n

31347398_1074170732722434_7475086804241088512_n

30831584_436467143476303_1274848655_n

2018-04-26 18:56:15
(fot. nadesłane)

33 komentarze

  1. Niech robią to w nocy, a nie skazują ludzi na nerwy i czekanie!!!

  2. Bez sensu ,nawierzchnia nie była taka zła , jadąc osoböwką nic nigdy nie czułem a teraz na łączenich czuć bujanie i na 100 procent będą się w tym miescach robić dziury …

  3. Czy ta nawierzchnia na prawdę potrzebowała naprawy? Jeżdzę tamtędy często i nie odczułem żeby coś z drogą było nie tak, na prawdę nie mają na co pieniędzy wydawać?

    • Od kiedy „w ramach gwarancji” ponosi się dodatkowe koszta?

    • W ramach gwarancji, czyli za darmo, wykonawca pokrywa 100% kosztów.

      • eh lemingi czy naprawdę myślicie że Budimex nie ma na co wydawać pieniędzy tylko na „remont” dobrej nawierzchni…? To że bezpośrednio nie płacicie za ten remont nie znaczy że za niego nie zapłacicie pośrednio… gdyż budimex to nie organizacja charytatywna i znajdą sposób żeby te koszty przerzucić na podatnika… Zrozumiecie to jak zaczniecie płacić podatki a na razie do lekcji gamonie…

  4. Z tymi korkami to, aż tak b ym nie przesadzał. Jechałem tamtędy po 17 i stanie korku zajęło mi 4 minuty.

  5. a jakby się porobiły dziury lub większe koleiny to byłby bulwers, że nic nie robią… a tak z innej beczki to mnie cholera bierze jak widzę świdniczaków, którzy z 90/100 km/h nie potrafią zwolnić do 40km/h na pasie który ma trochę ponad 200metrów, więc nie ma co się dziwić, że teraz jak ukrócili im pas hamowania i trochę pachołków ponastawiali to takie przerażenie ich ogarnęło, że sparaliżowali wylotówkę

    • tak, każdy nowy asfalt trzeba „remontować” bo mogą się tam dziury zrobić… a ten który już ma dziury to już za późno więc niech tak już zostanie… świetna logika i chyba często stosowana przez „drogowców”…

    • … a z tymi „świdniczakami” ni hu hu nie wiem o co ci chodzi… jaki „pas hamowania”…? co ci znowu nie pasuje…?

    • Jak ktoś zwalnia na prawym pasie to się zmienia pas na lewy i dzida.

  6. Ocena: 0

    Kto jest wykonawcą? Chcę wiedzieć kto źle wykonuje ten zakres robót i chcę wiedzieć czy znowu został wybrany do innych realizacji przez tych samych urzędników?

  7. Tak , tak czuć w tym miejscu szwindel …
    Napewno jest gorzej jak było , a kasę ktoś wzią…. CBA powinno się tym zainteresować

  8. Mietek spod budki z piwem
    Ocena: 0

    Remont wykonuje Budimex, oczywiście syf zostawiają za sobą nieprzeciętny a na łatach buja jak na łódce (im bliżej Piask tym gorzej że o łączeniach nie wspomnę. Co tu się rozpisywać wygrał najtańszy.

    • to są prace naprawcze w ramach gwarancji więc Budimex nie dostanie za to pieniędzy

      • Wynegocjował przy budowie tyle, że starczy na kilka takich „remontów” i jeszcze sporo zostanie. Tylko frajer robi za friko i charytatywnie. Pula na naprawy gwarancyjne to pewnie ze 20 % wartości kontraktu.

  9. też uważam że tam nie było żadnych kolein…!!! ale chyba o to chodziło żeby przed końcem gwarancji popsuć ciągłość asfaltu… i za dwa lata remont za kasę…

  10. Ocena: 0

    i tak długo wytrzymała ta droga, prawie 6 lat 🙂 to są skutki prac ponad siły, tam po 15-16h pracowali na dzień przy układaniu asfaltu – efekt widoczny – to jest Polska tu się buduje 🙂 nieważne jak, byle kasa się zgadzała i do cały czas do przodu 🙂

Z kraju

Biznes i handel

Polityka i społeczeństwo

Zdrowie i styl życia

Nauka i technologia