Jest szansa, że na przejściu dla pieszych na Drodze Męczenników Majdanka nie będzie już dochodziło do wypadków. W celu poprawy bezpieczeństwa miasta przebudowuje to miejsce.
Nic się nie zmieni jeśli piesi nie będą edukowani !!!!!!!!!!!!!!! Zanim wejdziesz na drogę , jaka ona by nie była , rozejrzyj się !!!!!!
podsumowanie
Ale pieszy może się poruszać pomimo swojej niepełnosprawności.
Może być osobą pieszą częściowo lub całkowicie niedosłyszącą.
Może być osobą pieszą częściowo lub całkowicie niedowidzącą.
A tobie głąbie się wydaje, że wystarczy mieć prawo jazdy i już żadne przepisy cię nie obowiązują?
Gdy tacy bandyci będą za kierownicą to faktycznie nic się nie zmieni.
Billy the Kid
Zacznij leczyć się na nogi bo na głowę za późno.
dzej
To przejście powinno być zlikwidowane, niecałe 100 metrów dalej jest bezpieczne przejście z sygnalizacją świetlną.
Tymon
Dokładnie 100 m przed i 150 za są dwa przejścia z sygnalizacją, zwężenie drogi nic nie da tylko korki będą.
Kaczysta
Dokładnie tak będzie jak pisze Tymon. Większe korki. Bezpieczne przejście w pobliżu. Powstała jakąś moda na zwężenia,wysepki, wyłączanie powierzchni z ruchu. Bareja.
matador
100 m. od wyznaczonego przejścia pieszy może przejść w miejscu nie wyznaczonym i też jest chroniony a kierowca po to był dobrze wyszkolony żeby wiedział m.in. o tym. Dowodem na to jest jego prawo jazdy potwierdzające zdany egzamin dokładnie sprawdzający jego wiedzę i umiejętności. Dlatego odpowiada on a nie pieszy.
Gramatyka!
nie wyznaczonym
Lysy
Światła tam niech zrobią. W Lublinie są co 60 metrów więc bez różnicy haha. Jak tępota nie nauczy się chodzić po pasach to i święty boże nie pomoże PROSTE
dzidka mazurska
Już myślałem, że artykuł o tym ile czasu trwa ta budowa. To jakaś kpina, Kilka dni wycinali nawierzchnie pod krawężniki? Żenada…
Marek
Ulica z ograniczeniem do 50km/h powinna być na tyle wąska i kręta, żeby nikt nawet nie pomyślał o tym, żeby tam jechać 100.
W wielu krajach budowanie szykan drogowych na takich ulicach jest oczywiste.
W Polsce to niestety dopiero raczkuje.
miki
przyjedz do chełma na rejowiecką i zobaczysz takie „myślenie” – wąsko i niebezpiecznie. Czekam na śnieg i pogięte felgi
Marek
Bez jaj.
Rejowiecka w Chełmie to jest coś jak Witosa w Lublinie.
To nijak się ma do Drogi Męczenników Majdanka.
Tutaj odpowiednikiem lepszym jest Szpitalna w Chełmie.
Wracając do samych szykan, to statystyki zdarzeń drogowych z miejsc gdzie takie rozwiązania wprowadzono nie pozostawiają żadnego miejsca na dyskusje.
To jest zwyczajnie dużo bezpieczniejsze.
Jak śnieg zasypie szykany to znaczy, że ktoś chciał zaoszczędzić na pylonach lub krzewach.
miki
to już nie ta sama ulica po remoncie – malowanie wygląda jak z filmu „nie lubię poniedziałku”
olo
jak chcą, żeby było bezpiecznie to trzeba wykarczować te drzewo i krzaczory. Pieszy ma być widoczny z daleka
M.
To przejście powinno być po prostu zlikwidowane!!? Wtedy będzie bezpieczniej.
Kalot
Tylko w mieście inspiracji zwęża się ulice…. Brak słów….
Roman
Efektywniej byłoby to przejście oświetlić, bo wieczorem z punktu widzenia kierowcy, pieszych naprawdę nie widać.
Nic się nie zmieni jeśli piesi nie będą edukowani !!!!!!!!!!!!!!! Zanim wejdziesz na drogę , jaka ona by nie była , rozejrzyj się !!!!!!
Ale pieszy może się poruszać pomimo swojej niepełnosprawności.
Może być osobą pieszą częściowo lub całkowicie niedosłyszącą.
Może być osobą pieszą częściowo lub całkowicie niedowidzącą.
A tobie głąbie się wydaje, że wystarczy mieć prawo jazdy i już żadne przepisy cię nie obowiązują?
Gdy tacy bandyci będą za kierownicą to faktycznie nic się nie zmieni.
Zacznij leczyć się na nogi bo na głowę za późno.
To przejście powinno być zlikwidowane, niecałe 100 metrów dalej jest bezpieczne przejście z sygnalizacją świetlną.
Dokładnie 100 m przed i 150 za są dwa przejścia z sygnalizacją, zwężenie drogi nic nie da tylko korki będą.
Dokładnie tak będzie jak pisze Tymon. Większe korki. Bezpieczne przejście w pobliżu. Powstała jakąś moda na zwężenia,wysepki, wyłączanie powierzchni z ruchu. Bareja.
100 m. od wyznaczonego przejścia pieszy może przejść w miejscu nie wyznaczonym i też jest chroniony a kierowca po to był dobrze wyszkolony żeby wiedział m.in. o tym. Dowodem na to jest jego prawo jazdy potwierdzające zdany egzamin dokładnie sprawdzający jego wiedzę i umiejętności. Dlatego odpowiada on a nie pieszy.
nie wyznaczonym
Światła tam niech zrobią. W Lublinie są co 60 metrów więc bez różnicy haha. Jak tępota nie nauczy się chodzić po pasach to i święty boże nie pomoże PROSTE
Już myślałem, że artykuł o tym ile czasu trwa ta budowa. To jakaś kpina, Kilka dni wycinali nawierzchnie pod krawężniki? Żenada…
Ulica z ograniczeniem do 50km/h powinna być na tyle wąska i kręta, żeby nikt nawet nie pomyślał o tym, żeby tam jechać 100.
W wielu krajach budowanie szykan drogowych na takich ulicach jest oczywiste.
W Polsce to niestety dopiero raczkuje.
przyjedz do chełma na rejowiecką i zobaczysz takie „myślenie” – wąsko i niebezpiecznie. Czekam na śnieg i pogięte felgi
Bez jaj.
Rejowiecka w Chełmie to jest coś jak Witosa w Lublinie.
To nijak się ma do Drogi Męczenników Majdanka.
Tutaj odpowiednikiem lepszym jest Szpitalna w Chełmie.
Wracając do samych szykan, to statystyki zdarzeń drogowych z miejsc gdzie takie rozwiązania wprowadzono nie pozostawiają żadnego miejsca na dyskusje.
To jest zwyczajnie dużo bezpieczniejsze.
Jak śnieg zasypie szykany to znaczy, że ktoś chciał zaoszczędzić na pylonach lub krzewach.
to już nie ta sama ulica po remoncie – malowanie wygląda jak z filmu „nie lubię poniedziałku”
jak chcą, żeby było bezpiecznie to trzeba wykarczować te drzewo i krzaczory. Pieszy ma być widoczny z daleka
To przejście powinno być po prostu zlikwidowane!!? Wtedy będzie bezpieczniej.
Tylko w mieście inspiracji zwęża się ulice…. Brak słów….
Efektywniej byłoby to przejście oświetlić, bo wieczorem z punktu widzenia kierowcy, pieszych naprawdę nie widać.