Poniedziałek, 20 maja 202420/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowcy w końcu doczekają się na zielone światło. Zmieniono ustawienia sygnalizacji

Po licznych skargach od kierowców, związanych z brakiem zielonego światła na jednym z lewoskrętów w ciągu al. Kraśnickiej w Lublinie, zmieniono ustawienia sygnalizacji świetlnej. Teraz zielone światło uruchamia się za każdym razem.

33 komentarze

  1. Ciekawe co na to Franio… i jego trójkołowiec na plastikowych kółkach ku przypomnienia.

  2. Wszystko jest ok tylko my kierowcy musimy przestrzegać przepisów a nie będzie problemu. Dużo widzę takich „kierowców” co auto zatrzymują 2-3 metry przed linią warunkowego zatrzymania a i też pomiędzy autami taki odstęp robią i z nosem w telefonie siedzą nie mają czasu na myślenie bo mają ważniejsze zajęcie-telefon

  3. Proponuję przejechać się rano, tzn między godz. 4:50 a 5:10 , al.Krajowej w kierunku Al.Solidarności i dalej w kierunku Centrum. Ja jeżdżę tą drogą codziennie, 5-6 razy w tygodnie ( w soboty również)… nie znam się na tym, więc nie będę udawał mądrzejszego od inżynierów ruchu, którzy biorą pieniądze za swoją ciężką pracę, ale prze ostatnich kilka tygodni (może 5, a może i więcej tych tygodni 😛 ) nie udało mi się przejechać, aby nie zatrzymać swojego samochodu , jadąc różną prędkością ( od przepisowego 50 km/h , 70 km/h a nawet 95-100 km/h) na następujących światłach:
    1. Boh.M.Cassino / Al.Kraśnicka;
    2. Boh.M.Cassino / Wojciechowska;
    3. Al.Solidarności /Komp.Polskich;
    4. szczytem zdolności poruszania się Al.Solidarności jest przejechanie odcinka od skrzyżowania z Komp.Polskich do al.Unii Lubelskiej…
    tutaj jeśli uda się przejechać dwoje świateł bez zatrzymania to jest prawie mistrzostwo świata.. 😛
    5. nie będę już opisywał drogi w kierunku do Piask , bo mam wrażenie , że to i tak pisanie , aby się wyżalić…:)
    ….dobrze, że powstała obwodnica, bo nie byłaby sensu jechać drogę powrotną , tą drogą w godz szczytu… to prawie ” droga krzyżowa”…
    pozostawiam to do sprawdzenia i przemyślenia ” Naszym Kochanym Inżynierom Ruchu Drogowego”

  4. Trzeba robić większe pętle …no przyjdzie zima i śnieg pokryje oznakowanie poziome i skąd wtedy mam wiedzieć gdzie się zatrzymać. Wystarczy zrobić większą pętlę i po problemie.

    • Może niedługo zrobia zapadnie, że będzie samochód najeżdżał jak na wage, będzie ważony i na tej podstawie będziemy zapalać zielone światło. Cyrk normalnie na kółkach. Najciekawsze jest to że pamiętam jak wdrazali ten system to na praktycznie każdym objętym tym systemem skrzyżowaniu stali studenci w samochodach i liczyli samochody. Wtedy to tłumaczyli że trzeba ustawić jakieś parametry startowe tego systemu a później sam się nauczy co już było kpina.

      Do ciekawostek naszych Inżynierów dorzucę jeszcze skrzyżowanie które ostatnio było robione pod starym Realem. Od strony ronda z BP nie można już zawrócić bo założyli sygnalizator kierunkowy w lewo można wjechać tylko w Osiedle w które mało kto wjezdza, a legalnie zawrocic tam nie mozna. Parodja, tymbardziej, że sygnalizator daje sygnał że przejazd jest bezkolizyjny. Wystarczyłoby zmienić klosz w sygnalizatorze na zawracanie + skręt w lewo. Poprzednio mozna było zawracac… ale jak zwykle usprawnili.

  5. Narysujcie linie gdzie jest pętla i po problemie. Ludzie mają problem z parkowaniem w liniach, o najechaniu w pętlę nie wspomnę.

  6. Powiem szczerze że na większości skrzyżowań przydałby się jeden kumaty technik co by postał 2-3h i już by wiedział jak sygnalizację zaoptymalizować. Jest wiele miejsc w Lublinie gdzie można by usprawnić ruch bo np ja nie mogę wykonać bezkolizyjnego skrętu w prawo (bo mam czerwone światło) pomimo że z mojej prawej strony wyjeżdżają auta z przeciwnego kierunku i skręcają w swoje lewo mając przy tym zielone światło.