Zamiast sprawnego i szybkiego przejazdu, są korki i czerwona fala. Kierowcy narzekają na sposób ustawienia sygnalizacji świetlnych na nowej ulicy w Lublinie.
Lublin miasto i inspiracji. System za grubą kasę który nie działa. Brawo wy!!!!!!!!!
abc
Pozostaje jeszcze jedna ważna kwestia. Z ulicy Dywizjonu 303 powinny być dwa pasy umożliwiające jazdę na wprost. Organizacja powinna wyglądać tak od lewej strony: pas do jazdy w lewo; pas do jazdy w lewo i prosto; pas do jazdy prosto; pas do jazdy w prawo. Światła do jazdy w lewo i prosto i tak świecą się w tym samym momencie.
LUbelak
Zarząd Dróg i Mostów to skrajnie niekompetentny wydział tkwiący mentalnie, fachowo i organizacyjnie w głębokim PRL- u albo i gorzej- nie znają się na niczym oprócz wycinki drzew. Ani porządnego utrzymania porządku, ani projektowania.
Wymagający
A może ci co ruszają jak pi.dy nauczyli by się z werwą? ?? ale nie, w Lublinie to nie możliwe, za dużo cymbałów.
Szuruburu
Zgadzam sie w 100%. Łby w telefonach zamiast patrzec na swiatla a pozniej sie dziwia ze 3 samochody przejezdzaja. Albo zielone a ten dopiero biegu szuka. To jest plaga w Lublinie, mam ochote wyjsc i ten telefon wyrzucic przez okno takiemu komus.
Kazik
Podzielam zdanie, jest fatalnie – czekałem rok na otwarcie i wielkie rozczarowanie, o godzinie 5 rano stoję na każdym czerwonym, które nie jest krótkie, droga do pracy jest o wiele dłuższą, nie mówiąc o powrocie i to przed szczytem, natomiast w piątek zupełny paraliż, jak za czasów remontu
abc
„Mianowicie przejazd od ul. Kunickiego do Lubelli zajmuje 12 minut, z czego 9 minut to stanie na światłach. ”
Jechałem następnego dnia po otwarciu ulicy. Ruszyłem z Kunickiego, złapałem czerwone przy Wojennej, na Smoluchowskiego jak dojeżdżałem zapaliło się zielone, później czerwone przy Lubelli. Czas przejazdu raczej w okolicach 5-6 min. 12 min to jechałem z Wrotkowskiej do Witosa stojąc na wszystkich czerwonych. Czyżby zmienili cykle świateł?
Zeus
Chodzi o to, że budowa trasy to jedno zadanie a synchronizacja świateł drugie i tutaj będzie oddzielny przetarg. Kasa musi się zgadzać.
Marcel
Potwierdzam. Jechałem tą trasą i jada zgodnie z dozwoloną prędkością za na każdym ze skrzyżowań staje się na czerwonym świetle. To jest chore!!!! Żeby przez tak długi czas trwania odbiorów nikt nie był w stanie odpowiednio ustawić sygnalizacji ?? Dlaczego w tym kraju wszystko musi być zrobione na tzw. odwal ??!!!
8888
Krócej jeździć do KUNICKIEGO przez INŻYNIERSKĄ i MICKIEWICZA niż przez ten super odcinek dwupasmowej śródmiejskiej obwodnicy…
jaskółka
co wy gadacie synchronizacja jest idealna , dobra robota ,
Lublin miasto i inspiracji. System za grubą kasę który nie działa. Brawo wy!!!!!!!!!
Pozostaje jeszcze jedna ważna kwestia. Z ulicy Dywizjonu 303 powinny być dwa pasy umożliwiające jazdę na wprost. Organizacja powinna wyglądać tak od lewej strony: pas do jazdy w lewo; pas do jazdy w lewo i prosto; pas do jazdy prosto; pas do jazdy w prawo. Światła do jazdy w lewo i prosto i tak świecą się w tym samym momencie.
Zarząd Dróg i Mostów to skrajnie niekompetentny wydział tkwiący mentalnie, fachowo i organizacyjnie w głębokim PRL- u albo i gorzej- nie znają się na niczym oprócz wycinki drzew. Ani porządnego utrzymania porządku, ani projektowania.
A może ci co ruszają jak pi.dy nauczyli by się z werwą? ?? ale nie, w Lublinie to nie możliwe, za dużo cymbałów.
Zgadzam sie w 100%. Łby w telefonach zamiast patrzec na swiatla a pozniej sie dziwia ze 3 samochody przejezdzaja. Albo zielone a ten dopiero biegu szuka. To jest plaga w Lublinie, mam ochote wyjsc i ten telefon wyrzucic przez okno takiemu komus.
Podzielam zdanie, jest fatalnie – czekałem rok na otwarcie i wielkie rozczarowanie, o godzinie 5 rano stoję na każdym czerwonym, które nie jest krótkie, droga do pracy jest o wiele dłuższą, nie mówiąc o powrocie i to przed szczytem, natomiast w piątek zupełny paraliż, jak za czasów remontu
„Mianowicie przejazd od ul. Kunickiego do Lubelli zajmuje 12 minut, z czego 9 minut to stanie na światłach. ”
Jechałem następnego dnia po otwarciu ulicy. Ruszyłem z Kunickiego, złapałem czerwone przy Wojennej, na Smoluchowskiego jak dojeżdżałem zapaliło się zielone, później czerwone przy Lubelli. Czas przejazdu raczej w okolicach 5-6 min. 12 min to jechałem z Wrotkowskiej do Witosa stojąc na wszystkich czerwonych. Czyżby zmienili cykle świateł?
Chodzi o to, że budowa trasy to jedno zadanie a synchronizacja świateł drugie i tutaj będzie oddzielny przetarg. Kasa musi się zgadzać.
Potwierdzam. Jechałem tą trasą i jada zgodnie z dozwoloną prędkością za na każdym ze skrzyżowań staje się na czerwonym świetle. To jest chore!!!! Żeby przez tak długi czas trwania odbiorów nikt nie był w stanie odpowiednio ustawić sygnalizacji ?? Dlaczego w tym kraju wszystko musi być zrobione na tzw. odwal ??!!!
Krócej jeździć do KUNICKIEGO przez INŻYNIERSKĄ i MICKIEWICZA niż przez ten super odcinek dwupasmowej śródmiejskiej obwodnicy…
co wy gadacie synchronizacja jest idealna , dobra robota ,