Tak jak planowano, województwo lubelskie jako pierwsze zakończyło prace przy budowie swojej części Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo. Odcinek przebiegający przez nasz region liczy ponad 400 kilometrów.
Przecież było oczywiste, że osobne ścieżki rowerowe nie będą stanowiły większości trasy, nie ukrywano tego, także nie wiem w czym problem. Rozumiem, że są niebezpieczne odcinki, obciążone dużym natężeniem ruchu, w takim wypadku faktycznie potrzeba by osobnych ścieżek, w innych niekoniecznie
nowicjusz
Nigdy wcześniej nie myślałam, żeby odwiedzić Lubelszczyzny, ale teraz, sporo się naczytałam/naoglądałam materiałów o tych terenach i jestem zauroczona. Dzięki GV w sumie 🙂
osom
400 km. no nieźle. Bardzo pozytywnie odbieram całą inwestycję. Jako początkujący rowerzysta staram się monitować wydarzenia rowerowe w kraju, i przypatrywałam się GV, a teraz na pewno postaram się przejechać choćby jedno województwo, dla sprawdzenia co w trawie piszczy 🙂
Przecież było oczywiste, że osobne ścieżki rowerowe nie będą stanowiły większości trasy, nie ukrywano tego, także nie wiem w czym problem. Rozumiem, że są niebezpieczne odcinki, obciążone dużym natężeniem ruchu, w takim wypadku faktycznie potrzeba by osobnych ścieżek, w innych niekoniecznie
Nigdy wcześniej nie myślałam, żeby odwiedzić Lubelszczyzny, ale teraz, sporo się naczytałam/naoglądałam materiałów o tych terenach i jestem zauroczona. Dzięki GV w sumie 🙂
400 km. no nieźle. Bardzo pozytywnie odbieram całą inwestycję. Jako początkujący rowerzysta staram się monitować wydarzenia rowerowe w kraju, i przypatrywałam się GV, a teraz na pewno postaram się przejechać choćby jedno województwo, dla sprawdzenia co w trawie piszczy 🙂