Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

Automat nie wydał towaru, nie było odpowiedzi na reklamację. Prowokacja klienta przyniosła nieoczekiwany efekt (foto)

Kiedy nie otrzymał zamówionego produktu, a firma obsługująca automat nie zareagowała na reklamację, postanowił posunąć się do prowokacji. Dzięki niej okazało się, że odpowiedzi są, ale tylko w przypadkach, kiedy automat pomyli się na korzyść klienta.

37 komentarzy

  1. czesto jest tak ze sie batonik zawiesza,to tak jak kolega powyzej pisal kila razy gora dol o podloge az zagrzechocze i spadnie,

  2. Napisać kartkę uszkodzony nie wydaje produktów i po sprawie

  3. wyj… to ze szpitala! jedyne rozsądne rozwiąznie

  4. No za oszustwo to kupującym do 8 lat grozi. Ale już w drugą stronę to legal i norma.

    • Dokładnie. Jak ci kasjerka nabije nie ten produkt (najczęściej owoce, warzywa) to nic się nie stało. Jak ty nabijesz nie ten produkt w kasie samoobsługowej to 8 lat więzienia.

  5. Jeśli sytuacja się powtarza sam personel powinien skutecznie uszkodzić automat.

  6. Wyjąć wtyczkę z kontaktu i uciąć przewód zasilający przy samej szafie. Tak bym zrobił…

  7. Rzecznik nic nie pomoże. Byłem, straciłem czas, nie polecam

  8. Jak mnie wkurzyli(nie raz) to jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiała się za każdym razem na automacie kartka, że ów maszyna nie wydaje towaru ani reszty. Przestawała okradać ludzi i nie zarabiała.

  9. W tej sytuacji w pierwszej kolejności powinno się poinformować dyrekcję szpitala, jeżeli jest to ktoś z „jajami” taie automaty powinny wylecieć ze szpitala, jeżeli natomiast nie będzie tutaj reakcji to tak jak by władze szpitalne przykładały rękę do oszustw.

  10. Jeżeli płatność była karta zgłosić reklamacje w banku

Z kraju