Nie ma co – jako posiadaczka najbardziej awaryjnego modelu w historii marki to na naprawach BMW musisz się dobrze znać 😉
bimmer
kubus zrob sobie rozrzad wkoncu bo ci slizgi wywali i przesiadka bedzie na e46 , jakies wieksze felgi masz juz czy jezdzisz na 17 jakbys mial e39 ? ehhehehehehehe
Rozrząd mam 40 tysięcy temu zrobiony, nic mi nie wywali bo łańcuch i napinacze są prawie nowe 🙂
Miałem już zmieniać na 19”, ale mrozy znów prognozują, to poczekam, po Wielkanocy zmienię na letnie.
A co do E65 to tylko bałwan lub kompletny ignorant nie wie, dlaczego sporo „nowsza” E65 jest tańsza niż „stara” E60 czy „przedpotopowa” E53 🙂 Przecież to się sypie jak Sebix na komendzie 😛
Hehe w BMW wystrarczy wymienić dzrwi i wahacz a fiacidło do kasacji
Nie ma co – jako posiadaczka najbardziej awaryjnego modelu w historii marki to na naprawach BMW musisz się dobrze znać 😉
kubus zrob sobie rozrzad wkoncu bo ci slizgi wywali i przesiadka bedzie na e46 , jakies wieksze felgi masz juz czy jezdzisz na 17 jakbys mial e39 ? ehhehehehehehe
Rozrząd mam 40 tysięcy temu zrobiony, nic mi nie wywali bo łańcuch i napinacze są prawie nowe 🙂
Miałem już zmieniać na 19”, ale mrozy znów prognozują, to poczekam, po Wielkanocy zmienię na letnie.
A co do E65 to tylko bałwan lub kompletny ignorant nie wie, dlaczego sporo „nowsza” E65 jest tańsza niż „stara” E60 czy „przedpotopowa” E53 🙂 Przecież to się sypie jak Sebix na komendzie 😛