Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wypadek na budowie obwodnicy: Każdy z uczestników w pewnym stopniu zawinił?

Niezwykle trudne postępowanie czeka śledczych badających sprawę dzisiejszego wypadku, do którego doszło na budowie obwodnicy Lublina. Do zdarzenia przyczynić się mogło kilka czynników.

36 komentarzy

  1. Pomijając sam fakt wypadku to takiego korka w wyniku przekierowania ruchu to nie widziałem w Lublinie od dawna. Cały ruch został skierowany w kierunku przejazdu kolejowego w Motyczu w wyniku czego korek był od przejazdu kolejowego aż w głąb lublina daleko na ulicę Kraśnicką albo i dalej.

  2. „Do wyjaśnienia pozostaje również, co robił w tym miejscu rowerzysta…” – a jakie to ma znaczenie, co on tam robił ?

    • marcin moj facet jechal tam po to zeby przekazac informacje koledze ze o 13
      jest przerwa bo tak mu kazal pan opoka ktory wyslal go na śmierć i nie dojechal to nie jego wina dajcie mu spokój czlowiek nie zyje

    • mial rozkaz tam pojechac od głupiego opoki

  3. Zobaczcie gdzie zostal uderzony ten MAN. Jak dla mnie to kierowca wywrotki nie patrzyl gdzie jedzie i na pale wjechal w bok MAN-a. na zdjeciach przecierz widać jakby kierowca Man-a oderzyl w wywrotke to na pewno nie bokiem. Przecierz przod lampy zderzak sa cale. Dostal w bak. Jak dla mnie proste kto zawinil. kierowca wywrotki nawet pewnie sie nie rozejrzal tylko wyjechal, a zebralo sie biednemu chlopinie na rowerze.

  4. Wiklinowy nocnik

    koło kielc to samo robią… kieruja ruchem jakies patałachy i wypuszczaja karawaniarzy z patelni… ja im pokazuje fake i nie staje … raz mi wymusił i tez groznie było ale jego wina by była … durne patelniarze… wyjdzie taka pi-pa i potem jedzie 40 patałach…

  5. Przykro pisac, jeżdżę tamtędy codziennie i nie widziałam tira a jak już to sporadycznie,który zwolnił by do nakazanego tam 30/h, oni wręcz przefruwaja przez te zwężenia a jak ruch od strony krasnika był wstrzymany przez Pana kierującego ruchem to tiry z impetem ciely środkiem ogólnie strach wyjeżdżać z drogi żeby nic maski nie zmiotlo, panowie z samochodów z budowy hamulców mam wrażenie nie używają wcale. A że chłopak przyjechał tam rowerem? Nie jedna osoba jeździ ta szosa rowerem a on po prostu znalazł się w nieodpowiednim miejscu o nie odpowiedniej porze, mogło trafić na każdego innego rowerzystę.

  6. Nie szukajmy winnych pochopnie.
    Czytając niektóre komentarze można odnieść wrażenie że to wina chłopaka który zgina, bo akurat stał na poboczu.
    To był fajny, młody chłopak, który ciężko pracował, i stracił przy tym życiem, reszta ma teraz nie wielkie znaczenie.

  7. ograniczenie do 50km/h a potem do 30km/h jest dopiero za miejscem wypadku, jadąc w kierunku kraśnika. w tym miejscu gdzie ciężarówka wyjeżdżała jest ograniczenie obowiązujące z początku lasu czyli 70km/h.
    warto też napisać na jakich numerach rejestracyjnych był kierowca tira bo niektórzy zagraniczni to nawet nie trzeba pytac czyja wina bo już z góry wiadomo jak oni jeżdzą

  8. Miałem wątpliwą przyjemność kierowania ruchem i mogę powiedzieć, że trafiają się różni kierowcy, jedni podziękują i pożyczą powodzenia, a drudzy z wyrzutami, że w nocy się powinno pracować ( niech jeżdżą w nocy bo ja w nocy to śpię ). Niestety tych drugich jest o wiele więcej, zdarzają się również psychopaci, którzy prędzej by rozjechali kierującego niż się zatrzymali… Moja rada jest taka albo zwiększyć uprawienia dla kierujących, albo postawić patrol policji w miejscu kierowania ruchem.
    Stanie na ruchu to najgorsza fuszka jaka mi się podczas mojej kariery trafiła… przez nią zwolniłem się z pracy… 🙁

  9. Któregoś razu przejeżdżając tamtędy, kierujący ruchem widząc jadącą z budowy wywrotkę zatrzymał jeden samochód ciężarowy jadący od Lublina-i nie byłoby w tym może nic dziwnego gdyby nie wyszedł mu praktycznie przed maskę a po drugie czy nie mógł czy mógł przepuścić ten jeden samochód – nie będę rozrządzać, ale co istotne wywrotka z budowy była już tak rozpędzona do wyjazdu na szosę że kierowca tej wywrotki nie upewnił się nawet czy jest bezpiecznie, tylko z impetem wyjechał na jezdnię. To wyglądało tak jakby kierujący ruchem bez względu na to, co się dzieje na drodze musiał wyjść i zatrzymać ruch! bo nadjeżdżała wywrotka. Już wtedy pomyślałem, że coś tutaj jest nie tak, budowa czy nie budowa wszystkich obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Rozumiem, że czasem potrzebne są określone środki do przyspieszenia prac na budowie, jako użytkownicy tej drogi też chcielibyśmy aby wszystko zostało zrobione szybko i sprawnie – ale są pewne granice i przykre, że musiało to zostać okupione śmiercią. To tak jak wmawianie ludziom przechodzącym na przejściu, że mają pierwszeństwo – może i mają (według literek na papierze), ale temu co zginął na przejściu już nie odpowiesz, dlaczego mimo prawnego pierwszeństwa zginął przez bezmyślnego kierowce auta!

  10. ten człowiek nie żyje [] dajcie mu spokój juz niech mu lekka ziemi nie jego wina a wy wine na niego napój miał ze soba bo ja mu 2 butelki wody daląm a wy glupoty gadacie nie osadza sie ludzi w niebie

Z kraju