Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Tragiczny wypadek na wjeździe do Lublina, jedna osoba nie żyje. Kilka jest rannych, trwa akcja ratunkowa (zdjęcia)

Tragicznie zakończył się wypadek, jaki miał miejsce na wysokości stacji paliw w Kalinówce. Wciąż trwa akcja służb ratunkowych, występują utrudnienia w ruchu.

55 komentarzy

  1. Niestety, jadący od miasta zapitalają dużo więcej niż 60, które obowiązuje w tym miejscu. Jeśli Mercedes wjechał bez zatrzymania to nawet nie miał czasu ocenić, że ten od miasta jedzie za szybko…

    • teraz ma już dużo czasu… nawet całą wieczność…
      k…wa jakie denne wytłumaczenie: „nie miał czasu ocenić”…
      jak by jechał z „zatrzymywaniem” to może by ocenił… a tak … jak wyżej…

  2. Tam jest okropne skrzyżowanie. Jak można w ogóle dopuścić skręt w lewo na takiej dwupasmówce gdzie chyba można jechać z dopuszczalną 110km/h no a +10 tolerancji. Kilka dni temu też był tam wypadek. Powinni coś z tym zrobić. Jeden błąd i wyrok: kara śmierci. To nawet za zabójstwo tak nie orzekają

    • oddaj prawo jazdy i przesiądź się do autobusu… zanim zrobisz sobie krzywdę lub komuś…
      a sądząc po twojej znajomości danego miejsca i przepisów to stanie się to na pewno..

    • Tam jest 60 bo jest przejscie dla pieszych…. Ale kazde LSW LKS LZA bije tam rekordy predkosci. Albo spiesza sie na 6 do roboty albo popoludniu na pomidorowa.

    • 100 km/h to przed tym skrzyżowaniem wolno jechać do znaku ograniczenia do „60”… i za skrzyżowaniem, aż do znaku „droga ekspresowa”.
      W miejscu wypadku obowiązuje 60.
      Nie tłumaczy to gościa z Mercedesa, który ewidentnie wymusił, ale jak dla mnie to tamto miejsce jest murowanym kandydatem… albo do likwidacji lewoskrętu (niech sobie jadą przez Świdnik, wiaduktem Chmielnej w Kalinówce, albo do kolejnego węzła w Krępcu) i odpuszczenia sobie fikcji związanej z tym ograniczeniem… albo do postawienia tam w końcu fotoradaru – zwróci się w tygodnie, jak nie dni.

  3. Fakt bus koziołkował więc 60 nie było. Skrzyżowanie wbrew pozorom nie jest łatwe, zwłaszcza w niektórych godzinach.

    • naturalna selekcja...

      nie ma trudnych i łatwych skrzyżowań… są tylko kierowcy co radzą sobie wszędzie i am*by dla których niektóre skrzyżowania „nie są łatwe”…!!!

  4. To ograniczenie do 60 mało kto przestrzega . Zawsze przy skrzyżowaniu z drogą szybkiego ruchu trzeba zachować szczególną ostrożność . Weźmy dla przykładu skrzyżowanie Bohaterów Września z ul.Zelwerowicza . Na tej pierwszej też jest ograniczenie do 50 i kto to przestrzega , zwykle pojazdy poruszają się tam ponad 80km na godzinę i też wypadki są często.

  5. Ciekawe czy bus jechał 60 zgodnie z ograniczeniem. Wyglada jakby mial min 100.

  6. Zrobili pas zjazdowy do Scania -Skoda kilka aut skrecajacych ok, zrobili pas zjazdowy do Orlenu killa aut skrecajocyh ok, A co do zjazdu w stronę Kalinowki całe poboczne miejscowości dużo firm ,a nawet mieszkańcy Piask Itp skracają w prawo bezpośrednio z drogi dwu pasmowej zaslaniajac jeden pas chwila nie uwagi i mamy efekty. Przed przebudową źle wyprofilowany zakręt, długa prosta wylotowa z ostatnich świateł z felina i praktyczne co kilka miesięcy jakieś auto wypadało z drogi i lądowalo w rowie czy na ogrodzeniu salonu Kia.

    • Dobrze prawisz, skoro robili już TAKĄ przebudowę drogi to co stało na przeszkodzie zrobić oddzielny pas do prawoskrętu w stronę Kalinówki?

  7. Może by się włodarze lokalni zastanowili nad przebudową tego bubla który został po starej wylotówce i przyjęli do uzytkowania przy przebudowie s17?

  8. Jak na maturze pytają czy 2+2 to jest 4 czy 1000 to nie dziwmy się że prawo jazdy uzyskuje się po dokonaniu przelewu na rachunek WORD. Tzw pandemia powoduje, że wszelkie egzaminy to totalna fikcja a wydanie „kwitów” to kwestia opłacenia „usługi” 🙂

  9. Co za dzban zaprojektował i dopuścił do ruchu takie skrzyżowanie. Skoro w tym miejscu jest tak dużo wypadków to przydałoby się w końcu coś z tym zrobić!

    • To jak zawsze jest pytanie: ile ludzi musi zginąć aby cos zrobili z tym skrzyżowaniem ?

  10. Kuba, z tego co zauważyłem a przejeżdżałem obok tego wypadku to kierowca Mercedesa jechał ul.F. Lalka i skręcał w lewo w kierunku Felicity więc zmierzał w kierunku centrum Lublina. Po co w takim wypadku wyprawa przez Świdnik? Wystarczy wspomnianą ul. F. Lalka pojechać w kierunku Majdanka następnie za Felinem skręcić w ul. Dekutowskiego i jesteśmy na rondzie przy Felicity z którego możemy pojechać w każdym dowolnym kierunku. Ten lewoskręt gdzie był wypadek to jakaś totalna porażka i brak wyobraźni projektantów drogi podobnie jak malowanie przejść dla pieszych na drogach wielopasmowych/dwujezdniowych. Przepisy przepisami ale tworzenie infrastruktury drogowej która sprzyja powstawaniu takich niebezpiecznych sytuacji jest po prostu oznaką braku wyobraźni projektantów.

    • Jak komuś taka droga nie pasuje to można jeszcze pojechać przez Felin ul. Doświadczalną i też dojedziemy wszędzie gdzie jest potrzeba.

      • A wyjeżdżający z Kalinówki mają jechać przez Wąchock? Tam powinno być zrobione rondo.

        • D…a a nie rondo. Jaki jest problem w tym żeby wyjeżdżający z Kalinówki którzy zmierzają w kierunku Lublina pojechali ul. F. Lalka? Nikt tu nie mówi o likwidowaniu prawoskrętu żeby wjechać na obwodnicę.

Z kraju