Sobota, 12 października 202412/10/2024
690 680 960
690 680 960

Po tragicznym wypadku zablokowana droga S17 w kierunku Lublina

Po dwóch wypadkach na drodze S17 nadal zablokowana jest trasa w kierunku Lublina od węzła Górzno. W jednym ze zdarzeń śmierć na miejscu poniosła jedna osoba.

We wtorek po godzinie 9 służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie, z którego wynikało, że na trasie S17 na wysokości Józefowa , na trasie Garwolin – Ryki, doszło do zdarzenia drogowego. W trakcie dojeżdżania na miejsce, policjanci natrafili na drugi wypadek.

Wstępne ustalenia wskazują, że kierowca ciężarówki widząc przed sobą zderzenie pojazdów zwolnił. Po chwili jadący za nim 57-latek kierujący iveco z impetem uderzył w tył naczepy pojazdu ciężarowego. Niestety w wyniku odniesionych obrażeń mężczyzna zginął na miejscu. Obecnie droga w rejonie wypadku jest całkowicie zablokowana.

Z kolei na miejscu drugiego zdarzenia policjanci ustalili, że kobieta kierująca osobowym fiatem zjeżdżając z trasy w kierunku Górzna uderzyła w bariery energochłonne. Kierowca zaś samochodu ciężarowego jadący za nią uderzył w tył jej pojazdu, a także w volkswagena. W wyniku tego zdarzenia poszkodowane zostały dwie osoby z fiata, które przewieziono do szpitala.

Na miejscu obu wypadków interweniowało siedem zastępów straży pożarnej.

(fot. KPP Garwolin)

36 komentarzy

  1. i tak to działają przepisy o niesiedzeniu komuś na zderzaku, że się elegancko wypowiem…
    gapiostwo, pośpiech, głupota

    • Przestrzeganie przepisów działa tak, jak działa nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów. Tj. policjanci ustawili radiowóz na zamkniętej uliczne w centrum Lublina i karali pieszych za przechodzenie na czerwonym. Tak wygląda poprawa bezpieczeństwa u nas.

  2. Jak musiał blisko jechać że tak go zgniotło?

    • Początkowa odległość nie ma absolutnie nic do tego. Liczy się wyłącznie względna prędkość w momencie zderzenia.

  3. Pora malować piktogramy z przekreślonym telefonem na jezdni. A policjanci powinni (oprócz szkół i przedszkoli) chodzić po firmach transportowych i rozdawać ulotki, o tym jak zachowywać się w ruchu drogowym.

  4. Zawodowiec i siedział na zderzaku, brawoo on

  5. Ile było że 200 ??? Szybciej szybciej …

    • Prędkość mogła być niewielka, sadzać po zabudowie bus na pusto był przeładowany, a jeżeli miał jeszcze towar to względnie mógł jechać nawet 50/h, ten kto nie jest w temacie nie wie jaka patologia jest w tych busach jeżdżących po kraju non stop przeładowane

      • widzę dobrze poinformowany anonimowy troll, jeden jedzie 200 busem z platformą( to nie blaszak, że latają po 180) , drugi przy 50 kasuje całe auto busem który homologacyjnie wyszedł z za dużą ładownością, no większe bzdury to tylko o nowym ładzie słyszałem. producent nie zgodziłby się wbić masy pojazdu który wazy 3600 jako pojazd do 3,5 ton, chyba że ja się mylę, bus 10 epal z izotermą windą i 4.8dł waży 3.48T.
        ten jako że jest krótki i bez windy, waży max 3 tony „znafco”.
        powiem ci więcej IVECO DAILY 50-15 i 35-15, są rejestrowane na 3.5 tony chociaż oznaczenie 50-15 mówi że jest to auto przystosowane do DMC 5 ton, części się nie różnią ani w jednym ani w drugim, z tym że w tym ivecu możesz założyć tacho i podnieść ładowność, podkreślam jeszcze raz części są TE SAME. nawet zaciski i tarcze. więc nie ma to nic wspólnego z tym czy ten bus ważył 3 tony czy 4 tony. powiem ci więcej auta elektryczne maja DMC 4.2 tony na prawko kategorii b. więc co jakby to był elektryk było by spoko, mimo takiego samego zawieszenia ?? bredzisz gościu jak twoja matka po urodzeniu ciebie.

  6. Zapraszam wszystkich komentujących na odprawę do służby do WRD KMP Lublin. Miernik ,miernik, miernik,żadne bezpieczeństwo się nie liczy,tylko cyfry, którymi można po uwalić się w tvp

Z kraju

Zdrowie i styl życia

Nauka i technologia