Sobota, 25 maja 202425/05/2024
690 680 960
690 680 960

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniu, jest wstępną przyczyną wypadku, jaki miał miejsce minionej nocy w Lublinie. W tym czasie wyłączona była sygnalizacja świetlna.

Do wypadku doszło w nocy z niedzieli na poniedziałek na ul. 3 Maja w Lublinie. Około godziny 00:30, na skrzyżowaniu z ul. Radziwiłłowską, zderzyły się dwa samochody osobowe: citroen i audi. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespoły ratownictwa medycznego oraz policja.

Ze wstępnych ustaleń wynika, iż kierowca citroena wyjeżdżał z ul. Radziwiłłowskiej. Nie ustąpił jednak pierwszeństwa przejazdu kierowcy audi, który poruszał się ul. 3 Maja w stronę al. Solidarności. W wyniku tego doprowadził do zderzenia obu pojazdów.

W wypadku poszkodowane zostały dwie osoby. Po opatrzeniu przetransportowano je do szpitala. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności zdarzenia. Przez dwie godziny ul. 3 Maja w kierunku al. Solidarności była nieprzejezdna.

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

Nocne zderzenie citroena z audi w centrum Lublina. Dwie osoby zostały ranne (zdjęcia)

(fot. lublin112.pl)

13 komentarzy

  1. Rzeczywiście „skomplikowane” skrzyżowanie. Te wecki powybijaja się w miescie.

  2. Kolejne KAŁDI wycofane z użytku na ulicach zrobiło się bezpieczniej.

  3. X-X-X-X-X---X-X-X

    Jak trzeba zapier…ać, żeby taki dzwon zrobić.

    • Kamera na kamerze, więc chętnie poznałbym pełny obraz na takie zdarzenie.
      I mogłaby powstać kampania TV, o tych pechowcach, którzy latają szybko, ale bezpiecznie, ale nadzwyczaj często, nie wiedząc czemu, ktoś na nich ciągle dokonuje wymuszeń pierwszeństwa.

  4. Czarny lód. Zamiast mózgu.
    Dlaczego kierujący aŁdi (za pewne mistrz kierownicy) nie upewnił się, czy pierwszeństwo przejazdu zostało mu udzielone? Licencja na lewy pas i immunitet na wypadki?

  5. Warto sprawdzić z jaką prędkością jechał kierowca audi, bo mozliwe jest ze to tzw wymuszenie powstało z powodu rajdów które mają miejsce w godzinach nocnych. Mam nadzieję ze tutaj nie będzie problemu z monitoringiem tego wypadku. Nie wiem czy to aż tak duzy koszt , ale wg mnie sygnalizacja świetlna powinna działac przez całą dobę.

    • Ta, jasne, całą dobę – żeby trzeba było w środku nocy stać i czekać, aż zielone dla drugiego kierunku puści wiatr i liście.

    • A co takiego się stanie jak w nocy jadąc bez korków zatrzymasz się i postoisz, przypominam ze w nocy maksymalna prędkośc to również DO 50 / godz. Tymczasem wyłaczone światła tylko sprzyjają buractwu w robieniu rajdów/wyscigów po miescie.

      • Ale jaki jest sens włączania sygnalizacji, gdy nie jest ona potrzebna?

        Ty masz już fotoradar w oczach i widzisz, że ten z Audi jechał pewnie „milionpięćset sto dziewięćset”.
        Ja widzę, że to kierowca Cytryny nie upewnił się, że można jechać i najwyraźniej wyjechał prosto pod Audi.

        Wyłączona sygnalizacja temu nie jest winna.

  6. Ślepa cytryna ?

  7. oczywiście studencik z prowincji w rurkach i białym trampkach