W 80% tego typu wypadków przyczyną jest korzystanie ze smartfona!!!!
megane
A pozostałe brakujace 20% mądra głowo? A może kichał, albo kaszlał, albo nie miał smartfona? Może było ślisko a droga wąsaka, może zrobiło mu się słabo, albo coś upuścił….Powstrzymajcie się od zabawy w biegłych
qwerty
W Niemczech jest inna kultura jazdy, jak jest ograniczenie do 30 km/h to na stu kierowców może jeden będzie jechał trochę szybciej,a u nas na odwrót,jak jest ograniczenie do 30km/h to na stu może jeden będzie jechał przepisowo.
Motocykliści jeżdżą na ograniczeniu do 30 km/h tak że ich nie słychać a stałem na chodniku obok ulicy,a w Lublinie jeżdżą swoimi i piłują swoje szlifierki tak że w domu słychać czasami przy zamkniętych oknach.
i już
Jeżeli było dla niego za ślisko lub zbyt wąsko to nie powinien za kierownicą w ogóle siadać – nie mówiąc o pracy kierowcy zawodowego. SMS albo ustawianie nawigacji w czasie jazdy i oto efekt. Kierowcy dużego też łatwo nie jest ze świadomością, że ktoś się zabił uderzając w jego samochód, na dodatek niszcząc go.
Grzegorz
Przyczyn mogło byc wiele tylko ze tu widać jak kabina ciężarówki jest na pasie busa a co do godzin pracy kierowców busów w transporcie miedzy narodowym to naprawde tragedia wiem coś o tym bo sam przez krótki okres pracowałem w takowej firmie tylko ze firma transportowa nie jest nic winna tylko spedycja dla której wykonuje sie zlecenia.
W 80% tego typu wypadków przyczyną jest korzystanie ze smartfona!!!!
A pozostałe brakujace 20% mądra głowo? A może kichał, albo kaszlał, albo nie miał smartfona? Może było ślisko a droga wąsaka, może zrobiło mu się słabo, albo coś upuścił….Powstrzymajcie się od zabawy w biegłych
W Niemczech jest inna kultura jazdy, jak jest ograniczenie do 30 km/h to na stu kierowców może jeden będzie jechał trochę szybciej,a u nas na odwrót,jak jest ograniczenie do 30km/h to na stu może jeden będzie jechał przepisowo.
Motocykliści jeżdżą na ograniczeniu do 30 km/h tak że ich nie słychać a stałem na chodniku obok ulicy,a w Lublinie jeżdżą swoimi i piłują swoje szlifierki tak że w domu słychać czasami przy zamkniętych oknach.
Jeżeli było dla niego za ślisko lub zbyt wąsko to nie powinien za kierownicą w ogóle siadać – nie mówiąc o pracy kierowcy zawodowego. SMS albo ustawianie nawigacji w czasie jazdy i oto efekt. Kierowcy dużego też łatwo nie jest ze świadomością, że ktoś się zabił uderzając w jego samochód, na dodatek niszcząc go.
Przyczyn mogło byc wiele tylko ze tu widać jak kabina ciężarówki jest na pasie busa a co do godzin pracy kierowców busów w transporcie miedzy narodowym to naprawde tragedia wiem coś o tym bo sam przez krótki okres pracowałem w takowej firmie tylko ze firma transportowa nie jest nic winna tylko spedycja dla której wykonuje sie zlecenia.