Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Miasto ma problem z trolejbusami. Coraz częściej zamiast nich na trasę wyjeżdżają autobusy

Ogromne wzrosty cen energii elektrycznej sprawiły, że utrzymanie komunikacji trolejbusowej stało się nie lada problemem. Dlatego też w ramach oszczędności część tych pojazdów pozostanie w zajezdniach.

28 komentarzy

  1. Coś mi tu nie pasuje, tyle farm fotowoltaicznych, wiatraki, co siódme gospodarstwo z panelami, dlaczego ma prądu zabraknąć??

  2. Jak tak dalej będzie to na tandemy się przesiądą

  3. ktoś nas w trąbę robi i to po całości. litr ON to ok 10Wh energii, przy cenie 7,20, 1 kWh kosztuje 0,72 zł tymczasem za prąd firmy płacą po 2,20 zł/kWh. Niedługo wszędzie będą pyrkać agregaty prądotwórcze.

    • XD
      a o czymś takim jak sprawność silnika to słyszałeś???
      Z litra paliwa można wyprodukować 2-3kWh energii elektrycznej.

  4. No i dobrze niech stoją trolejbusy i wszystkie elektryki. Może zrozumieją, że tzw. ekologia to ideologia i pic na wodę. Po prostu trzeba wyrwać kasę z durnych ludzi którzy głosowali za wejściem do Unii. Co wybrali to mają.

  5. Te panele za kilkanaście lat będą cichcem do lasu wywozić bo utylizacja będzie za droga ot ekologia w wydaniu unijnych cymbałów

  6. A co z elektrykami ? Prąd sie nie opłaca ? Ale smuteczek.

  7. Czekamy na wodorowca od Solarisa który będzie stał pod płotem.

  8. PGE nadal kupuje węgiel od PGG za 200 złotych za tonę, ale ceny dla miast ma 1000% wyższe niż przed rokiem.
    I kto tu zyskuje?

    A – PGG właśnie ogłosiła, że górnicy dostaną kolejny „dodatek inflacyjny”. 6 koła każdy. A wy leszcze się cieszcie, jak gdzieś dostaniecie węgiel po 1800… 3 razy drożej niż w ubiegłym roku.

  9. Trolejbusy się nie opłacają a autobusy elektryczne już tak?

  10. Precz z PO, PSL i Lewactwem

    Jeden autobus elektryczny kosztował 3.5 mln zł
    28 używanych autobusów Jelcz z Euro5 z Warszawy Lublin kupił za 420 tys zł
    To był najlepszy deal miasta

Z kraju