W ostatnich latach w Lublinie wykonano wiele inwestycji drogowych, które znacznie ułatwiły poruszanie się po mieście. Wiele z nich wciąż jest prowadzonych. Miasto planuje też kolejne.
Bus pasy tylko pozornie poprawiają komunikację w mieście. Łatwiej przejechać wtedy autobusem ale co z tego, skoro nimi jeździ na co dzień tylko mały procent mieszkańców. Zmniejszenie przepustowości dla samochodów często powoduje, że blokują się drogi dojazdowe do drogi z bus pasem.
Kto musi, to i tak przyjedzie do miasta (do pracy, do szkoły itp) samochodem.
A tak na koniec humorystycznie, to chyba tylko metro pomogło by rozładować ruch w mieście 😛 Na końcowych stacjach trzeba by było tylko zrobić parkingi „Park&Drive” 🙂
YOGI
A kiedy będzie remont Nadbystrzyckiej na odcinku od Głębokiej do Zana ? Tam jest Politechnika i masę ludzi do tego kościół i pełno akademików a chodniki stare i ulica z mega koleinami. Ogólnie ten odcinek jest jednym z najczesciej używanych w Lublinie a wyglada masakrycznie
Los Vatos Locos
to samo chodniki wzdłuż Wileńskiej i Głębokiej.Można się zabić
Ja
No tak dywizjonu – wyścigowa- wrotkowska . A WOJENNA?? Jest tragiczna a teraz tedy wszyscy jeżdżą !
Mietek
Przestaną jak przedłużą 303. Podobnie jak i Pawią
szyderca
Wojenna jak sama jej nazwa musi wyglądać jak po wojnie
Patryk
Qumak jak robił inteligentne światła 2 lata temu zapowiadał ze gdyby nie to ze dotacja była to już by wtedy była detekcja wjechała na czerwonym czy przekroczenia prędkości. Po to robią co 50 m światła żeby potem mierzyć kto ile jechał na ja kim odcinku. Dopiero się zacznie jak uruchomić w pełni te niepełnosprawne sterowania ruchem w mieście
ajaxik
Teraz trwa remont ul. Bohaterów Monte Cassino. jeden odcinek od Leclerca zamkniety a po 14 godzinie nie ma nikogo na budowie
cwaniak z ałdi
no wlasnie, gdzie te robale są po 14? pewnie pija piwsko pod sklepem
Bus pasy tylko pozornie poprawiają komunikację w mieście. Łatwiej przejechać wtedy autobusem ale co z tego, skoro nimi jeździ na co dzień tylko mały procent mieszkańców. Zmniejszenie przepustowości dla samochodów często powoduje, że blokują się drogi dojazdowe do drogi z bus pasem.
Kto musi, to i tak przyjedzie do miasta (do pracy, do szkoły itp) samochodem.
A tak na koniec humorystycznie, to chyba tylko metro pomogło by rozładować ruch w mieście 😛 Na końcowych stacjach trzeba by było tylko zrobić parkingi „Park&Drive” 🙂
A kiedy będzie remont Nadbystrzyckiej na odcinku od Głębokiej do Zana ? Tam jest Politechnika i masę ludzi do tego kościół i pełno akademików a chodniki stare i ulica z mega koleinami. Ogólnie ten odcinek jest jednym z najczesciej używanych w Lublinie a wyglada masakrycznie
to samo chodniki wzdłuż Wileńskiej i Głębokiej.Można się zabić
No tak dywizjonu – wyścigowa- wrotkowska . A WOJENNA?? Jest tragiczna a teraz tedy wszyscy jeżdżą !
Przestaną jak przedłużą 303. Podobnie jak i Pawią
Wojenna jak sama jej nazwa musi wyglądać jak po wojnie
Qumak jak robił inteligentne światła 2 lata temu zapowiadał ze gdyby nie to ze dotacja była to już by wtedy była detekcja wjechała na czerwonym czy przekroczenia prędkości. Po to robią co 50 m światła żeby potem mierzyć kto ile jechał na ja kim odcinku. Dopiero się zacznie jak uruchomić w pełni te niepełnosprawne sterowania ruchem w mieście
Teraz trwa remont ul. Bohaterów Monte Cassino. jeden odcinek od Leclerca zamkniety a po 14 godzinie nie ma nikogo na budowie
no wlasnie, gdzie te robale są po 14? pewnie pija piwsko pod sklepem