Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Bilet na pociąg kupisz przez telefon. Nawet tuż przed odjazdem

Przewozy Regionalne idą z duchem czasu i rozpoczęły sprzedaż biletów również za pomocą urządzeń mobilnych. Teraz pasażerowie nie muszą już stać w kolejkach, wystarczy telefon i odpowiednia aplikacja.

Ruszyła sprzedaż mobilnych biletów na połączenia kolejowe realizowane przez Przewozy Regionalne za pomocą aplikacji SkyCash. Dzięki temu nie trzeba będzie już stać w często długich kolejkach do kasy na dworcu, wystarczy smartfon lub tablet by zakupić bilet. Jego kupno jest możliwe z dowolnego miejsca, o dowolnej porze, nawet na chwilę przed odjazdem pociągu. W aplikacji dostępne są wszystkie bilety znajdujące się w ofercie kolejowego przewoźnika, w tym również, po raz pierwszy, na relacje z przesiadkami.

Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste. Kupujący określa liczbę biletów, rodzaj posiadanej zniżki, a następnie wybiera połączenie, z którego chce skorzystać. Opłata zostanie pobrana zgodnie z wyborem klienta. Może to być wirtualna portmonetka SkyCash, czyli środki znajdujące się na koncie klienta które ten co jakiś czas zasila, lub też obciążenie karty płatniczej podpiętej do konta.

Po zatwierdzeniu transakcji zakupiony bilet trafi do specjalnej zakładki, dzięki której pasażer ma do niego dostęp, nawet jeśli w danym momencie nie ma połączenia z internetem. Zakupione bilety są także wysyłane na adres e-mail użytkownika podany przy rejestracji konta. Na życzenie klient może otrzymać fakturę VAT. Korzystanie ze SkyCash pozwala zaoszczędzić czas nie tylko w zakresie zakupu biletów, ale także ich zwrotu, ponieważ wszystkich formalności można dokonać w aplikacji za pomocą kilku kliknięć. Kolejarze jednocześnie liczą, że dzięki tej formie zakupu biletów, wygenerują dodatkowy ruch pasażerów, zwłaszcza pomiędzy większymi miastami.

– Udostępnienie pasażerom zakupu biletów w ramach aplikacji mobilnej SkyCash jest realizacją strategii Przewozów Regionalnych związanej z rozwojem nowoczesnych kanałów sprzedaży. Takie działania z pewnością przyczynią się do zwiększenia komfortu podróżowania naszych obecnych i przyszłych klientów – tłumaczy Andrzej Okoń, dyrektor Biura Handlowego w Przewozach Regionalnych – Skycash, jako absolutny lider płatności mobilnych w Polsce, był dla nas oczywistym wyborem w zakresie strategicznego partnerstwa. Nie mniej ważna była dla nas obecność SkyCasha u innych dużych przewoźników kolejowych – dodaje Okoń.

(fot. nadesłane)
2015-12-08 19:20:20

4 komentarze

  1. Szkoda tylko że składy dalej w 1990 roku…

  2. Bilet na stary, niewygodny, brudny, śmierdzacy pociąg bez ogrzewania w zimie przez komórkę? Niezłe z nich żartownisie. A kiedy wkroczy taka technologia, żeby _przed przyjściem na stację_ wiedzieć skąd konkretnie ten bajzel na kółkach odjeżdża?

    • to jest ustalane w drodze losowania (maszyną lotto) na minuty przed wjazdem składu na perony, więc trudno o taką aplikację..

Z kraju